Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
No idea, but i get je point!!
Hier gaat het wel... klote geslapen en een vol hoofd. Er zit echt even TE veel in op dit moment :S
Als we 1,5 week verder zijn is het gelukkig weer over, en dan is het ook weer lente, dus is het stomste seizoen ever weer voorbij!
Hier gaat het wel... klote geslapen en een vol hoofd. Er zit echt even TE veel in op dit moment :S
Als we 1,5 week verder zijn is het gelukkig weer over, en dan is het ook weer lente, dus is het stomste seizoen ever weer voorbij!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Ik heb trouwens mijn mailbox van duizend mailtjes eens opgeruimd en veel verwijderd. Heerlijk al die ruimte
Dat waren der veel haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Theedoosje schreef:Ik heb trouwens mijn mailbox van duizend mailtjes eens opgeruimd en veel verwijderd. Heerlijk al die ruimte
Dat waren der veel haha
Ja dingen die ik liet staan en niet gelijk verwijder en zo
Gast- Gast
Dat deed ik ook, heb mezelf nu wel aangeleerd het gelijk te verwijderen, anders zie je door alle mails het bos nie meer..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow het komt wel goed. Dikke voor je.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lejow schreef:Dat deed ik ook, heb mezelf nu wel aangeleerd het gelijk te verwijderen, anders zie je door alle mails het bos nie meer..
ja dat doe ik ook elke keer...tijdje gaat dat goed...maar daarna... kakt het in en dan staat het zo weer vol
Gast- Gast
Ah, sorry Anousch!
Ik heb de Canon 100mm macro F2.8 vandaag binnen gekregen! Super gaaf! Heb 'm nog niet uitgeprobeerd, maar de lens heeft veelbelovende resultaten! Morgen mee spelen! goed dat je dat ding besteld hebt. Hier werkt het zo dat ik maar 1 flitskop aan hoef te sluiten op de ontvanger en dat de ander automatisch mee flitst.
Jordana, hier gaat 't wel aardig. Nog maar 1 dagje vakantie, moet maandag al weer werken Hoe is het met jou? Al na kunnen denken?
Ik heb de Canon 100mm macro F2.8 vandaag binnen gekregen! Super gaaf! Heb 'm nog niet uitgeprobeerd, maar de lens heeft veelbelovende resultaten! Morgen mee spelen! goed dat je dat ding besteld hebt. Hier werkt het zo dat ik maar 1 flitskop aan hoef te sluiten op de ontvanger en dat de ander automatisch mee flitst.
Jordana, hier gaat 't wel aardig. Nog maar 1 dagje vakantie, moet maandag al weer werken Hoe is het met jou? Al na kunnen denken?
Gast- Gast
wolletjes schreef:
Vakantie lijk mij ook zo heerlijk. ja hier gaat het wel beter. Ik voel me beter in mijn vel en ik loop nog steeds na te denken en ik kom er nog niet echt aan uit. Misschien heb ik gewoon wat meer tijd nodig dan andere.
Jordana- Ratel
wolletjes schreef:Ah, sorry Anousch!
Oh wat leeuk!
Nou ben benieuwd haha, kan ik van het weekend eens oefenen.
Hmmm ik had een boek op bol.com besteld, zou het uiterlijk vandaag binnen krijgen, krijg ik weer een mailtje dat het een moeilijk leverbaar artikel is fijnnn
Gast- Gast
Jordana, als je je verhaal kwijt wilt weet je me te vinden he?
Ja, vakantie is heerlijk, althans, ik doe geen kont en ik geniet er van. Da's mijn vakantie nu
Anousch, ah krijg je 'm morgen binnen dan? Zuur dat je boek trouwens moeilijk leverbaar is!
Ja, vakantie is heerlijk, althans, ik doe geen kont en ik geniet er van. Da's mijn vakantie nu
Anousch, ah krijg je 'm morgen binnen dan? Zuur dat je boek trouwens moeilijk leverbaar is!
Gast- Gast
wolletjes schreef:
Ja!
Nou ja, hij komt bij mijn vriend thuis dus dan neemt hij hem morgenavond mee hier naar toe
Gast- Gast
Kan niet wachten tot ik een spiegelreflex kan gaan kopen! Lijkt me zooo vet om er mee te gaan klooien!
Balen Anousch
Balen Anousch
Lejow- Lady Post-a-lot
wolletjes schreef:Jordana, als je je verhaal kwijt wilt weet je me te vinden he?
Daar is het toch vakantie voor voor niets te doen
Thnx voor je aanbod bedenk me net dat ik jou ook nog steeds een keer wil meeten.
Jordana- Ratel
Heey lieve bitterkoek hoe is het?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Heey lieve bitterkoek hoe is het?
Met mij gaat het wel hoor. Ik ben alleen heel erg moe. Dus over een half uurtje ga ik douchen.
En hoesie met jou? Zeg nu ik je toch spreek, die gast die zo op Arjen Robben lijkt he? Is hij bezet?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: