Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Marin schreef:Wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan Isabella!
Ja! Die hebben we cadeau gekregen van mijn zus + haar vriend omdat we geholpen hadden met verhuizen en ze niks qua benzine e.d. mochten betalen aan ons, dus toen kregen we dat. Erg leuk dus haha.
Succes in de trein, hopelijk heeft de trein in Amersfoort ook gewoon vertraging.
Gast- Gast
Waar ben je naar op weg, Marin?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Marin schreef:Wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan Isabella!
Ik rij eindelijk nu weg uit Utrecht dus zal m'n aansluiting in amersfoort wel missen.
balen....
Gast- Gast
Zo, mijn deeg staat te rijzen in de tuin (moest op een koude plek, buiten is het kouder dan in mijn koelkast ) en dat ga ik straks frituren. Ik ga overigen dit maken; Faworki. Is een Poolse lekkernij
Gast- Gast
Wat bijzonder Wolletjes!
Lynn_- Kletskop
ziet er lekker uit wolletjes!
vaker gemaakt? heb je wat met polen? (vraag ik me dan af, ik zou er niet op komen om te maken namelijk )
vaker gemaakt? heb je wat met polen? (vraag ik me dan af, ik zou er niet op komen om te maken namelijk )
Gast- Gast
Hmm de allerhande gaat over wereldgerechten! Alleen helaas wel een beetje de standaard dingen, Mexicaanse salsa, Griekse kofta, Japanse teriyaki, Zuid Afrikaanse bobotie. Die kennen we nou wel. Was wel leuk geweest om juist echt wat andere landen te doen. Haha ja ik ben kritisch ;-)
Gast- Gast
Ziet er heerlijk uit Wolletjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lynn_ schreef:Wat bijzonder Wolletjes!
mwah, voor mij niet Maar het is zo verrekte lekker! En de dochter van mijn collega heeft voor school een project en heeft als land Polen uitgekozen. Toen heb ik aangeboden wat typisch pools te maken. En aangezien ik dit ook lekker vind (en mijn vriend ook!) maak ik dit. Overigens, normaal als ik in polen ben, maakt mijn oma het en neem ik het vaak mee terug (met het vliegtuig) naar huis
@ Isabella, leuk dat je naar Wuppertal gaat! Wonen goede vrienden van mijn ouders!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ziet er lekker uit wolletjes!
Ik heb een Poolse moeder
Gast- Gast
wolletjes schreef:Sannie89 schreef:ziet er lekker uit wolletjes!
Ik heb een Poolse moeder
aah.. dat verklaart het:D
wat zit er in het deeg?
Gast- Gast
Ik ga naar Groningen, naar m'n moeder toe.Lynn_ schreef:Waar ben je naar op weg, Marin?
Wolletjes wat ziet dat er lekker uit. En kijk dat bedoel ik, als zoiets nou in de allerhande stond ipv die standaard dingen haha! Je bevestigd precies mijn punt. Het lijkt een beetje op die Deense hapjes die ik laatst met ZvB besproken had, klejne heten die geloof ik.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:klinkt lekker:) en het is dan nog gevuld of alleen deeg?
Het is alleen deeg, dat rol je eerst helemaal uit, daarna snij je het in vlakken en maak je een sneetje in het midden. Dan haal je een puntje er doorheen (zodat je die gekke vorm krijgt) en dan mik je het in de frituurpan.
En als 't afgekoeld is, gaat er VEEL poedersuiker overheen
@ Marin, ja, maar in NL is het meestal zo dat wat de boer niet kent, dattie 't dan ook niet vreet! Dus als je dit er in zou zetten, zouden mensen dat nooooooit maken!
Gast- Gast
Ben ik weer
Moet nog een hoop gebeuren voordat ik eenmaal echt ingeschreven sta, maar het is iig een goed vooruitzicht
Moet nog een hoop gebeuren voordat ik eenmaal echt ingeschreven sta, maar het is iig een goed vooruitzicht
Gast- Gast
Anousch schreef:Ben ik weer
Zo das snel...had je jezelf geteleporteerd?
Gast- Gast
Wolletjes, het klinkt echt erg lekker
waar heb je je voor ingeschreven Anousch?
waar heb je je voor ingeschreven Anousch?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Anousch schreef:Ben ik weer
Zo das snel...had je jezelf geteleporteerd?
Hahaha nee ze kwam bij mij thuis
@Sannie: bij gastouderbureau als Nannie!
Gast- Gast
Ik wil jullie dit overigens niet onthouden...ik lig al 2 dagen in een deuk...ik vind ze zo ruig, de fainting goats!
https://www.youtube.com/watch?v=we9_CdNPuJg&feature=player_embedded
Laatst aangepast door mozzarella op do 10 maa 2011 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Balen Marin...
Lynn_- Kletskop
Wat leuk Anousch. Hopelijk gaat dit wat voor je worden.
Lynn_- Kletskop
mozzarella schreef:Ik wil jullie dit overigens niet onthouden...ik lig al 2 dagen in een deuk...ik vind ze zo ruig, de fainting goats!
haha ja dat heb ik een keer op tv gezien.. apart!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: