Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Marin schreef:Caroow schreef:Marin schreef:Wow hij is echt heel knap! Ik wil een foto maken voor jullie maar doe dat toch maar niet.
Ik ben benieuwd!
Heb jij trouwens een broertje? Ik droomde laatst dat de jongen die op de boot naar London werkte jou broertje was, maar ik weet niet eens of jij wel een broertje hebt. Zo vreemd
Haha wat grappig! Ja ik heb twee broertjes, een echt broertje van 20 genaamd Marc, en een stiefbroertje van 16 genaamd... Marc!
Hahaha wat grappig. Ik heb geen idee meer hoe je broertje heette in mijn droom, maar hij was wel knap
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee ik zou gewoon zeggen dat je het ook gewoon k*t voor hem vindt en dat je daarom benieuwd was of ze wel echt ziek is enzo en dat je dit toen tegen kwam.
Gast- Gast
Tja, je kunt het natuurlijk ook laten zoals het is. Het is iets tussen hen en als hij duidelijk aangeeft dat jij je niet mag bemoeien... Je kunt ook eens voorstellen om op haar hyves te kijken om meer over haar te weten te komen.VeryCherry schreef:Mijn vriend wil alleen niet dat ik me er mee bemoei, maar dit is geen bemoeien toch?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
terug van het eten:)
Vertel.. hoe zag die leuke jongen eruit Marin?
Ik mag vanavond met een erg leuke, knappe invaller werken.. jeuj... kijken mag toch?
En ja dat van die blik herken ik wel
Vertel.. hoe zag die leuke jongen eruit Marin?
Ik mag vanavond met een erg leuke, knappe invaller werken.. jeuj... kijken mag toch?
En ja dat van die blik herken ik wel
Gast- Gast
Dan zou ik hem deze informatie doorgeven VC en dan kan hij er mee doen wat ie wil.
Caroow, mijn broertjes zijn allebei ook heel knap haha.
Caroow, mijn broertjes zijn allebei ook heel knap haha.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Tja, je kunt het natuurlijk ook laten zoals het is. Het is iets tussen hen en als hij duidelijk aangeeft dat jij je niet mag bemoeien... Je kunt ook eens voorstellen om op haar hyves te kijken om meer over haar te weten te komen.VeryCherry schreef:Mijn vriend wil alleen niet dat ik me er mee bemoei, maar dit is geen bemoeien toch?
Hij bedoelt trouwens met bemoeien ook dat ik geen contact met haar opneem enzo. Maar dit is wel iets wat hij moet weten lijkt me. Ik zit ook niet met een lekker gevoel als hij verteld dat ze wéér niet opneemt, terwijl ik weet dat ze helemaal niet zo zielig is als ze doet voorkomen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ga je doen?! Succes!Anousch schreef:Nou, ik ga afsluiten girls.
Wish me luck
Lynn_- Kletskop
Dan moet je het tegen hem zeggen. Je hebt de juiste bedoelingen en dat begrijpt je vriend vast wel :-). Andersom had jij het natuurlijk ook willen weten, toch? Ik wel in ieder geval.
Lynn_- Kletskop
Gewoon uitleggen VC, dat begrijpt hij heus wel. Het is niet dat je contact met haar hebt gezocht of gaat zoeken.
Nou het duurde even maar in het engels heb ik mijn reservering kunnen doen haha! Grotendeels duits, maar toen moest ik mijn naam spellen en kwamen we er niet helemaal uit Volgende week zondag/maandag gaan wij naar Wuppertal
Nou het duurde even maar in het engels heb ik mijn reservering kunnen doen haha! Grotendeels duits, maar toen moest ik mijn naam spellen en kwamen we er niet helemaal uit Volgende week zondag/maandag gaan wij naar Wuppertal
Gast- Gast
Dan zal ik het hem vanavond wel vertellen, bedankt
Het zijn ook altijd dezelfde collega`s die 5 min. voor de pauze al naar beneden komen wandelen..
Gast- Gast
Ik ben toen ik nog op de middelbare school zat een keer naar Wuppertal geweest!Isabella schreef:Gewoon uitleggen VC, dat begrijpt hij heus wel. Het is niet dat je contact met haar hebt gezocht of gaat zoeken.
Lynn_- Kletskop
_Donnaa schreef:Het zijn ook altijd dezelfde collega`s die 5 min. voor de pauze al naar beneden komen wandelen..
Hahaha, dat ken ik van mijn vorige baan. De trutjes kwamen dan aanlopen met hun handtas in hun hand zodat ze als eerste brood konden pakken en na het eten direct de stad in konden om een nieuwe Burberry tas/jas whatever of nieuwe Uggs te kopen.
Gast- Gast
O haha, da's wel ernstig!Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Het zijn ook altijd dezelfde collega`s die 5 min. voor de pauze al naar beneden komen wandelen..
Hahaha, dat ken ik van mijn vorige baan. De trutjes kwamen dan aanlopen met hun handtas in hun hand zodat ze als eerste brood konden pakken en na het eten direct de stad in konden om een nieuwe Burberry tas/jas whatever of nieuwe Uggs te kopen.
Lynn_- Kletskop
Tot zo Lexie!
Tot straks!
Lynn_- Kletskop
Das toch niet zo ver?
Gezellig, toch? Wij zijn in de zomer naar Frankrijk gereden met de auto. Heer-lijk! Af en toe stoppen, wat drinken/eten, kletsen, etc. Ik vind de weg er naartoe al vakantie.Isabella schreef:Het is wel ruim 260 km om erheen te rijden; maar ach
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Gezellig, toch? Wij zijn in de zomer naar Frankrijk gereden met de auto. Heer-lijk! Af en toe stoppen, wat drinken/eten, kletsen, etc. Ik vind de weg er naartoe al vakantie.Isabella schreef:Het is wel ruim 260 km om erheen te rijden; maar ach
Ja ik vind het ook alleen maar gezellig haha! En het is maar voor 1 nacht, daarom vind ik het vrij ver, maar we maken er gewoon leuke dagen van. Mijn zusje slaapt hier, en zorgt voor de kat, dus wij kunnen er 2 lange dagen van maken, even weg samen!
Gast- Gast
Wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan Isabella!
Ik rij eindelijk nu weg uit Utrecht dus zal m'n aansluiting in amersfoort wel missen.
Ik rij eindelijk nu weg uit Utrecht dus zal m'n aansluiting in amersfoort wel missen.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: