Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
VeryCherry schreef:Mijn moeder werd trouwens jaren geleden gebeld door een of ander marketing-iets. Ging over roken in ieder geval. Mevrouw rookt u? Nou nee. Hoeveel rookt u per dag? Ik rook niet. Hoevaak koopt u sigaretten? Nooit. En zo ging het dus maar door.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Mijn moeder werd trouwens jaren geleden gebeld door een of ander marketing-iets. Ging over roken in ieder geval. Mevrouw rookt u? Nou nee. Hoeveel rookt u per dag? Ik rook niet. Hoevaak koopt u sigaretten? Nooit. En zo ging het dus maar door.
Whahaha hoe bedoel je 'ik luister niet naar je en wil graag mijn lijstje toch even afwerken'?
Gast- Gast
Er zit trouwens echt zo'n gigantisch leuke jongen schuintegenover me! Ik wil m!
Gast- Gast
Ja, triest hè
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Had jij niet al een relatie?Marin schreef:Er zit trouwens echt zo'n gigantisch leuke jongen schuintegenover me! Ik wil m!
Gast- Gast
Marin schreef:Er zit trouwens echt zo'n gigantisch leuke jongen schuintegenover me! Ik wil m!
Hahaha, je hebt nog een lange reis te gaan, dus misschien kan je hem aanbiedingen een recept uit jouw Allerhande te maken?
Gast- Gast
Even domme vraag, maar ik ga zo een hotel bellen in duitsland, via de HEMA voor een nachtje weg, dan moet ik zeker ook overstappen op duits?
Gast- Gast
Misschien spreken ze Engels
Haha nee dat is toch wel echt over intussen, Storm.
Isabella haha goed idee, ik ga een liefdesdrankje brouwen :-)
Isabella haha goed idee, ik ga een liefdesdrankje brouwen :-)
Gast- Gast
Misschien heeft hij een beetje water voor je?Marin schreef:Er zit trouwens echt zo'n gigantisch leuke jongen schuintegenover me! Ik wil m!
Thanks Isabella! Ik kom alleen nooit in aanmerking omdat je ook geacht wordt in het weekend en 's avonds te werken ik heb 1 avond in de week oppas ivm studie en meer lukt niet. Aargh.
Gast- Gast
Elodie, ik werk ook (bijna) alleen maar overdag, dat ligt ook maar net aan het project, als je het gewoon probeert zijn er vaak heel veel mogelijkheden. Soms zoeken ze dat juist.
Gast- Gast
Isabella schreef:Even domme vraag, maar ik ga zo een hotel bellen in duitsland, via de HEMA voor een nachtje weg, dan moet ik zeker ook overstappen op duits?
Als het net over de grens of in/bij Winterberg is spreken ze vast Nederlands
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wow hij is echt heel knap! Ik wil een foto maken voor jullie maar doe dat toch maar niet.
Gast- Gast
Niet quoten graag, ik haal dit zo weer weg. *weg*
Laatst aangepast door VeryCherry op do 10 maa 2011 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Dit is één van hun eisen: Je bent minimaal 20 tot 40 uur per week beschikbaar en kan zowel overdag, ’s avonds als in hetIsabella schreef:Elodie, ik werk ook (bijna) alleen maar overdag, dat ligt ook maar net aan het project, als je het gewoon probeert zijn er vaak heel veel mogelijkheden. Soms zoeken ze dat juist.
weekend werken
Maar wellicht zijn ze gewoon heel tevreden over je en hebben ze je liever alleen overdag dan niet
Misschien moet ik ook maar eens bellen. Vaak heb je met zoiets wel eerst allemaal training voordat je aan de slag mag? Ik moet alleen snel iets vinden binnen mn eigen vakgebied.
Gast- Gast
Marin schreef:Wow hij is echt heel knap! Ik wil een foto maken voor jullie maar doe dat toch maar niet.
Ik ben benieuwd!
Heb jij trouwens een broertje? Ik droomde laatst dat de jongen die op de boot naar London werkte jou broertje was, maar ik weet niet eens of jij wel een broertje hebt. Zo vreemd
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou dat wel tegen hem zeggen. Want ik vind het sowieso een beetje kutsmoezen van haar om dat geld niet te geven. Irritant! Dan kan hij weer contact met haar opnemen en haar om t geld vragen, zonder smoesjes.
Leuke jongen gaat helaas overstappen hier in Utrecht. Doei leuke jongen, tot nooit! ;-)
Leuke jongen gaat helaas overstappen hier in Utrecht. Doei leuke jongen, tot nooit! ;-)
Gast- Gast
Oogcontact maken Marin!
Gisteren bij de Aldi nota bene had ik echt even zo'n damn ik ben getrouwd moment. Ik stond bij die broodautomaat te wachten op mijn brood dat maar niet kwam toen een héééle leuke jongen, helemaal mijn type, ook aankwam en op de knopt duwde en zijn brood kwam meteen terwijl ik al 10 min wachtte. Toen gaf ie me zijn brood (ander soort) en zei: hier deze is ook heel lekker kan ik aanraden hahaha. En toen kwamen we elkaar nog 3x tegen in de winkel en elke keer kijken en lachen en zo'n klik gevoel...kennen jullie dat? Dat heb je heeeeel soms met mensen dat een blik alleen al voldoende is!
Gisteren bij de Aldi nota bene had ik echt even zo'n damn ik ben getrouwd moment. Ik stond bij die broodautomaat te wachten op mijn brood dat maar niet kwam toen een héééle leuke jongen, helemaal mijn type, ook aankwam en op de knopt duwde en zijn brood kwam meteen terwijl ik al 10 min wachtte. Toen gaf ie me zijn brood (ander soort) en zei: hier deze is ook heel lekker kan ik aanraden hahaha. En toen kwamen we elkaar nog 3x tegen in de winkel en elke keer kijken en lachen en zo'n klik gevoel...kennen jullie dat? Dat heb je heeeeel soms met mensen dat een blik alleen al voldoende is!
Gast- Gast
Ja hè, ik vind het sowieso al een kreng, maar ik wil haar niet zwartmaken. Ik ben die smoesjes gewoon spuugzat. Door haar kreeg mijn vriend een incassobureau achter zich aan op oudjaarsdag. En sindsdien is hij er al mee bezig.
Caroow schreef:Marin schreef:Wow hij is echt heel knap! Ik wil een foto maken voor jullie maar doe dat toch maar niet.
Ik ben benieuwd!
Heb jij trouwens een broertje? Ik droomde laatst dat de jongen die op de boot naar London werkte jou broertje was, maar ik weet niet eens of jij wel een broertje hebt. Zo vreemd
Haha wat grappig! Ja ik heb twee broertjes, een echt broertje van 20 genaamd Marc, en een stiefbroertje van 16 genaamd... Marc!
Gast- Gast
marin, dus tijdens het uitstappen heb je vast wel een foto van zn lekkere kontje gemaakt voor ons he
VC, ik zou het ook wel zeggen ja.
VC, ik zou het ook wel zeggen ja.
Gast- Gast
Mijn vriend wil alleen niet dat ik me er mee bemoei, maar dit is geen bemoeien toch?
Ooo dat ken ik inderdaad Mozz. Bijzonder is dat he! Toen ik nog veel met het OV moest reizen had ik dat ook wel eens...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: