Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Het bedrijf waar ik ga werken is officieel ook een callcenter, maar sommige banen zijn zo makkelijk nog niet
Gast- Gast
Ja.. Je hebt natuurlijk wel verschillende afdelingen op zo`n helpdesk.. Soms wordt je wel 5x doorverbonden.. Naar steeds slimmere medewerkers denk ik dan altijd maarStorm schreef:Oh serieus? Ik heb ook een tijd dat soort werk gedaan maar ik vond het altijd wel easy...
Gast- Gast
Storm, Tilburg is te ver voor jou he?
Edit; of Roermond.
Edit; of Roermond.
Laatst aangepast door Isabella op do 10 maa 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaa, serieus.. Soms moet ik na een gesprek wel lachen hoor, maar inmiddels heb ik zoveel domme vragen gehad dat ik gewoon overal een serieus antwoord op klaar heb en dan zijn ze ook snel tevreden. Als ze door krijgen dat het een domme vraag was, dan krijg je soms nog wel geinige reacties ook haha..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Dat heb ik op de helpdesk ook.. Dat went vanzelfVeryCherry schreef:Ik zou geen callcenterwerk kunnen doen, ja ik kan het wel, maar ik kan niet tegen die domme vragen en kan daar niet serieus mee omgaan.
Went dat echt joh?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Marin schreef:Haha ja ik dacht dat ik t nog wel ruim ingecalculeerd had, niet dus. Maar ik heb mooi wel even de nieuwe allerhande mee weten te nemen uit de ah toen ik m'n lot inwisselde, dus heb iig gratis leesvoer :-)
Staan lekkere recepten in hè
Haha ja ik vind de nieuwe allerhande altijd een feestje.
Ik zou nooit callcenter werk willen doen. Met mijn telefoonangst neem ik gewoon niet op ;-)
Gast- Gast
Dat is balen, Storm. Ik heb dat ook gehad laatst, had een sollicitatie verstuurd voor baliewerk bij een sportschool en ik werd gewoon afgewezen! Ik was echt verbaasd, ik ben nog nooit afgewezen, in ieder geval nooit nadat ik eerst op gesprek was geweest.
Donnaa, als je daar heen gaat stel je me echt diep teleur.
BA, kom je ff op de koffie na je vergadering?
BA, kom je ff op de koffie na je vergadering?
Gast- Gast
Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze leuk, haha..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Ik zal zelfs even een foto proberen te scoren..VeryCherry schreef:Omg, daar ga je toch niet heen hè Donnaa?
Stiekem hoop ik dat de rest ook even mee komt..dat eerste was een geintje, dat tweede lijkt me best lachen
Iewh!!
Gast- Gast
Helaas wel, als ik een auto had was het best te doen geweest. Lief dat je helpt zoekenIsabella schreef:Storm, Tilburg is te ver voor jou he?
Edit; of Roermond.
Gast- Gast
Hahaha.. Ik ga niet naar een andere discotheek omdat Sterretje toevallig komtAlex167 schreef:
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
Om je goed te kunnen helpen moet je helaas de gehele procedure volgen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik vind ze leuk, haha..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Ik zal zelfs even een foto proberen te scoren..VeryCherry schreef:Omg, daar ga je toch niet heen hè Donnaa?
Stiekem hoop ik dat de rest ook even mee komt..dat eerste was een geintje, dat tweede lijkt me best lachen
Iewh!!
Why?!
_Donnaa schreef:Ja.. Je hebt natuurlijk wel verschillende afdelingen op zo`n helpdesk.. Soms wordt je wel 5x doorverbonden.. Naar steedsStorm schreef:Oh serieus? Ik heb ook een tijd dat soort werk gedaan maar ik vond het altijd wel easy...slimmereminder domme medewerkers denk ik dan altijd maar
Niet vervelend bedoeld hoor
Ik moest lang geleden mijn studiefinanciering aanvragen, maar dat ging steeds fout omdat ik het laatst verdiende loon van mijn vader niet kon invullen. mijn vader was toen al 15 jaar overleden. Steeds kreeg ik weer iemand anders aan de lijn, en ik moest het maar blijven uitleggen.
"Ja ik snap dat u het niet weet, maar het moet wel ingevuld worden". Dus.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Of gewoon zeggen dat ze niks voor je kunnen doen...nog erger: 'Op mijn scherm staat dit of dat en daar kunnen we op dit moment niks aan veranderen' medewerkers die gewoon niet mee willen denken ik had laatst zo'n ontzettende muts aan de telefoon, dat ik er gewoon boos om werd.VeryCherry schreef:Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
Gast- Gast
Caroow, dat is echt achterlijk en nog kwetsend voor jou ook.
Storm, helaas, want daar zitten vestigingen van mijn werk, en daar zou je zo aan de slag kunnen
Storm, helaas, want daar zitten vestigingen van mijn werk, en daar zou je zo aan de slag kunnen
Laatst aangepast door Isabella op do 10 maa 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:VeryCherry schreef:Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
Snap ik wel, maar soms krijg ik echt het idee dat ze niet eens naar je antwoorden luisteren en alleen maar oplezen wat er op hun scherm staat...
Storm schreef:Of gewoon zeggen dat ze niks voor je kunnen doen...nog erger: 'Op mijn scherm staat dit of dat en daar kunnen we op dit moment niks aan veranderen' medewerkers die gewoon niet mee willen denken ik had laatst zo'n ontzettende muts aan de telefoon, dat ik er gewoon boos om werd.VeryCherry schreef:Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
Nog zo'n dooddoener ja, vooral de BD is daar een ster in.
Klote is dat Storm. Ik weet helaas hoe het voelt...
Isabella, weet jij een baan daar dan?!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Isabella schreef:VeryCherry schreef:Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
Snap ik wel, maar soms krijg ik echt het idee dat ze niet eens naar je antwoorden luisteren en alleen maar oplezen wat er op hun scherm staat...
Dat ben ik volledig met je eens. Ik had gisteren mijn eerste dag, en we hebben vooral dingen geleerd en geoefend, maar ik zit daar dus op de afdeling waar mensen echt callcenterwerk doen, en dus ook verkoop en helpdesk. Opzich klonk het heel goed, maar sommige mensen lezen echt LETTERLIJK voor wat er op hun scherm staat, en willen daar beslist niet vanaf wijken. Nou, dan ben je dom
Gast- Gast
Als ze aangeven dat ze dat allemaal al gedaan hebben, dan is dat toch gewoon alleen maar tijd rekken = geld verdienen?Isabella schreef:VeryCherry schreef:Weet je waar ik echt een hekel aan heb als je een helpdesk belt? Dat je het probleem uitlegt, zegt dat je dit en dit en dit al hebt gedaan en dat ze alsnog een hele lijst afwerken met dingen die je moet doen voordat ze je verder helpen.
Ik doe dat ook niet hoor.. Oh, dit en dat is al gedaan, nou mooi > NEXT!
Gast- Gast
Sommige mensen dreunen het ook echt op van hun computerscherm, dan haak ik na 2 zinnen af en zeg ik dat ik niet geinteresseerd ben. En dan nog beledigd zeggen 'maar u weet nog niet wat ik u wil gaan vertellen!' En dan zeg ik 'Klopt, interesseert me niks, fijne dag verder'.
Gast- Gast
Ja de BD is echt erg ja. Heb daar ook een tijdje gewerkt. Een vriendin van mij is daar ontslagen omdat ze te DIENSTVERLENEND WAS! My God, het heet toch ook de BelastingDienst?!!
Laatst aangepast door Storm op do 10 maa 2011 - 0:30; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen idee.. Ik kijk nooit TV, maar vind dit wel humor om te kijken..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:
Ik vind ze leuk, haha..
Why?!
Gast- Gast
Elodie schreef:Klote is dat Storm. Ik weet helaas hoe het voelt...
Jawel. http://www.teleperformergezocht.nl (niet quoten svp, ik haal de link zo weer weg).
Gast- Gast
Mijn moeder werd trouwens jaren geleden gebeld door een of ander marketing-iets. Ging over roken in ieder geval. Mevrouw rookt u? Nou nee. Hoeveel rookt u per dag? Ik rook niet. Hoevaak koopt u sigaretten? Nooit. En zo ging het dus maar door.
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: