Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:Ik ook Burn/Donnaa, onzeker worden....
Kun je er niet heengaan en een praatje maken?
Zeggen ze toch dat er niets is, en heb geen zin in nep-vrolijk gedoe..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat soort dingen kan ik ook heel slecht hebben, Burn! Kan je niet gewoon naar ze toe gaan en meepraten? Misschien doen ze het niet bewust.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Dat soort dingen kan ik ook heel slecht hebben, Burn! Kan je niet gewoon naar ze toe gaan en meepraten? Misschien doen ze het niet bewust.
Nja, normaal wisselen we zeg maar altijd beetje af dat je niet alelen zit in de klas, maar ik zit de hele ochtend en gister al alleen in de les.. En als ik dan bijv. al aan een tafel zit, gaan ze aan de andere kant van de klas zitten..
Burn- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Wat dat betreft ben ik echt blij dat ik niet meer op school zit.. Zulke dingen kan ik heel onzeker van worden..Burn schreef:Ik voel me genegeerd!
Ga op school normaal veel met 2 meiden om, en die zeggen gewoon de hele dag al niets tegen me.. Gaan opeens alleen maar met zn 2en om..
Dat wilde ik net zeggen...bah vreselijk! Niks van aantrekken gewoon.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Zo is het iets duidelijker misschien? Het beste kan je ff op je lichaam meten of je binnen die cm valt. Er zit geen stretch ofzo in, dus het rekt niks mee.Beauty Addict schreef:
Maat 12
Borstomvang 86 - 90 cm
Taille 66 - 70 cm
Lengte vanaf oksel 90 cm
En de petticoat is maat S
Oké, wat is die maat 12?
Borstomvang en taille zal ik even opmeten. Doe ik straks in de pauze eventjes, dan weet je het vanmiddag! En dan doe ik gelijk de laarzen even, oké?
Gast- Gast
Dolores schreef:Toch zijn meiden onderling vaak echt vervelend hè?
Inderdaad, Do. Echt heel vervelend. Gemeen kunnen ze ook zijn.
Gast- Gast
Do: Jep idd, blegh!
Mozz: Ik weet ook wel dat ik me er niets van aan moet trekken. Maar dat lukt gewoon niet..
Mozz: Ik weet ook wel dat ik me er niets van aan moet trekken. Maar dat lukt gewoon niet..
Burn- Lady Post-a-lot
probeer er echt boven te staan en richt je op andere mensen...dat is niet jouw niveau zoiets
Gast- Gast
Ik wil er ook graag boven staan, maar dan nog!
Gadver! Ik voel me net zo'n jaloers kreng..
Gadver! Ik voel me net zo'n jaloers kreng..
Burn- Lady Post-a-lot
Echt flauw van die meiden, Burn! Ik zou me er ook heel onzeker door gaan voelen. Zitten er geen andere leuke meiden in je klas?
Suus- Lady Post-a-lot
Totaal niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt (en ze zijn betaalbaar ), waarom niet?
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Echt flauw van die meiden, Burn! Ik zou me er ook heel onzeker door gaan voelen. Zitten er geen andere leuke meiden in je klas?
We hebben maar een klas van 7. Waarvan 3 jongens, en die zijn opzich wel ok. Maar trkken oko vele naar z'n 2en. En die 2 andere meiden, zijn echt van die klaagkonten. Die hebben elke dag wel iets.. Die zit elke scheet dwars volgens mij..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben mijn hotmail aan het opruimen, kom ik een mailtje tegen van een vrouw van school,
Hopelijk ontmoet ik je nog wel eens in het komende schooljaar, zou ik leuk vinden. Terugdenkend aan jou bij ons op school vind ik dat je een bijzondere verandering hebt doorgemaakt! Je hebt hard gewerkt en daar mag je trots op zijn!
Word daar toch best wel weer blij van om te lezen
Hopelijk ontmoet ik je nog wel eens in het komende schooljaar, zou ik leuk vinden. Terugdenkend aan jou bij ons op school vind ik dat je een bijzondere verandering hebt doorgemaakt! Je hebt hard gewerkt en daar mag je trots op zijn!
Word daar toch best wel weer blij van om te lezen
Gast- Gast
Dolores schreef:Hou oud zijn jullie, Burn?
19-20.. Voel me net zo'n klein kind!
Burn- Lady Post-a-lot
Maar jíj moet je geen klein kind voelen, Burn. Zij gedragen zich toch alsof ze nog op de basisschool zitten?
Gast- Gast
Dat is het maatnummer die bij deze cm hoort Je hebt maat 12, 14, 16 enz. Anders moet je ff op de site kijken:Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Zo is het iets duidelijker misschien? Het beste kan je ff op je lichaam meten of je binnen die cm valt. Er zit geen stretch ofzo in, dus het rekt niks mee.Beauty Addict schreef:
Maat 12
Borstomvang 86 - 90 cm
Taille 66 - 70 cm
Lengte vanaf oksel 90 cm
En de petticoat is maat S
Oké, wat is die maat 12?
Borstomvang en taille zal ik even opmeten. Doe ik straks in de pauze eventjes, dan weet je het vanmiddag! En dan doe ik gelijk de laarzen even, oké?
Link van de jurk: http://www.topvintage.nl/nld/vintage/01138-50s-retro-halter-polka-mini-dot-zwart-wit-jurk.html
Link van de petticoat: http://www.topvintage.nl/nld/vintage/01700-petticoat-chiffon-luxe-wit.html
Gast- Gast
Dolores schreef:Maar jíj moet je geen klein kind voelen, Burn. Zij gedragen zich toch alsof ze nog op de basisschool zitten?
Juistem!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maar ik voel me een beetje van: Mam, J&M willen niet met mij spelen!
Schreeuwt er nu 1 door de klas: Burn, je bent een beetje stil!
Schreeuwt er nu 1 door de klas: Burn, je bent een beetje stil!
Burn- Lady Post-a-lot
Genegeerd worden is gewoon rot, of je nu 15, 35 of 80 bent...
Dat merk je hier op het forum, zeker in het dagcafé toch soms al... Dat mensen zich genegeerd voelen en dat heel rot vinden?
Dat merk je hier op het forum, zeker in het dagcafé toch soms al... Dat mensen zich genegeerd voelen en dat heel rot vinden?
Gast- Gast
Ja, ik zoek ze wel op in de winkel, want ik wil de kleur zien, haha..Suus schreef:Totaal niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt (en ze zijn betaalbaar ), waarom niet?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: