Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Sannie89 schreef:@ alex
hahaha.. ik heb een droomboekje, wil je de betekenis weten?
Oeh ja, vertel! Ik ben wel benieuwd
Gast- Gast
Alex167 schreef:Sannie89 schreef:@ alex
hahaha.. ik heb een droomboekje, wil je de betekenis weten?
Oeh ja, vertel! Ik ben wel benieuwd
had je jurk ook nog een bepaalde kleur, je droom etc?
Gast- Gast
Uhm nou m'n jurk had ik nog niet aan, wel dacht ik dat mijn man de ringen vergeten was, maar die had hij snel in zijn broekzak gestoken en dus wel meegenomen. We waren onze kleding vergeten (de kleding voor het hele weekend) en besloten dat we wel nieuw konden kopen. Voordat we konden trouwen moesten we eerst onze auto parkeren en de dichtstbijzijnde parkeerplaats was bij de Efteling We namen ook nog een superdeluxe mooie auto mee van iemand anders whaha en die ging ons dus achtervolgen, de hele Efteling door. Was een donkere man overigens, ik weet niet of dat ook nog uitmaakt. En uiteindelijk zijn we dus niet getrouwd want ik werd te vroeg wakker
Gast- Gast
Dromen over bruiloften symboliseren vaak het samenkomen van mannelijke en vrouwelijke aspecten van de psyche. Daarom kunnen ze een periode van emotionele 'compleetheid' aangeven, waarin mannelijke en vrouwelijke energie gecombineerd worden. een droom over een bruiloft kan ook andere vormen van emotionele harmonie weerspiegelen. De dromer moet achterhalen of de bruiloft in een bepaalde cultuur past, en zo ja, wat de betekenis hiervan zou kunnen zijn. is de dromer al getrouwd, dan kan de droom een herhaling zijn van een vreugdevolle gebeurtenis of een evaluatie van de huwelijksgeloften.
emoties: als u een goed gevoel had over de bruiloft in uw droom, kan dat duiden op vertrouwen in een liefdesrelatie. ontevredenheid duidt op angst voor beëindiging van een huidige relatie..
alex.. volgens mij heeft het allemaal te maken met de komst van een eventuele kleine:P
emoties: als u een goed gevoel had over de bruiloft in uw droom, kan dat duiden op vertrouwen in een liefdesrelatie. ontevredenheid duidt op angst voor beëindiging van een huidige relatie..
alex.. volgens mij heeft het allemaal te maken met de komst van een eventuele kleine:P
Gast- Gast
Ja, zou goed kunnen. We hebben het daar nog over gehad vlak voordat we gingen slapen.
Gast- Gast
Ik ben er vanavond ook weer trouwens
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gezellig VC! Ik weet niet of ik er ben vanavond, ik moet tassen inpakken voor het weekend. En als mijn zwager en schoonzus toch niet mee gaan dan moet ik ook nog boodschappen doen.
Gast- Gast
Wat ga je voor leuks doen dit weekend Lexie?
Ik droom vrijwel altijd over dat soort dingen..
Zo had ik gedroomd dat ik een huisje kreeg deze week en iedereen feliciteerde me op die verjaardag die komt zaterdag.. Waarop W. zei; heb je een huisje, waarom weet ik dat niet. En toen zei ik in m`n droom; alle echte vrienden wisten dat al..
Ik zit gewoon te dissen in m`n slaap..
Zo had ik gedroomd dat ik een huisje kreeg deze week en iedereen feliciteerde me op die verjaardag die komt zaterdag.. Waarop W. zei; heb je een huisje, waarom weet ik dat niet. En toen zei ik in m`n droom; alle echte vrienden wisten dat al..
Gast- Gast
Leuk zeg! Hebben jullie een huisje ofzo?
_Donnaa schreef:Ik droom vrijwel altijd over dat soort dingen..
Hahahaha!
VC, ik heb een weekendje weg 'gewonnen' via Vakantieveilingen.nl. We hebben daar dus voor het weekend een huisje geboekt, wel leuk! Ik ga zo eens kijken waar het huisje zit, of het een beetje dicht bij het zwembad enzo zit.
Gast- Gast
hallo dames, goedemorgen!
wat zijn jullie vroeg!! Ik ben net een half uurtje wakker, ga me zo maar douchen/aankleden en dan boodschappen doen/naar het postkantoor.
Alex, lekker een weekendje weg! jaloers
Oh, en vandaag komt ook mijn nieuwe lens, een kadoo(tje) van mijn vader. Jahooe
wat zijn jullie vroeg!! Ik ben net een half uurtje wakker, ga me zo maar douchen/aankleden en dan boodschappen doen/naar het postkantoor.
Alex, lekker een weekendje weg! jaloers
Oh, en vandaag komt ook mijn nieuwe lens, een kadoo(tje) van mijn vader. Jahooe
Gast- Gast
Oh wat heerlijk zeg Lexie!
Goeiemorgen!!!
Ook net uit bed gestapt (en jawel met het goede been ) Zo maar eens douchen en aankleden, maar eerst even hier rondhangen.
Ook net uit bed gestapt (en jawel met het goede been ) Zo maar eens douchen en aankleden, maar eerst even hier rondhangen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Goeiemorgen!!!
anders had je weer even in bed moeten stappen en dan er goed uit moeten stappen..:P
Gast- Gast
Wow, wat een superkado, wol! Lieve papa heb jij
VC, ik heb er veel zin in! Mijn zwager en schoonzus weten nog niet zeker of ze meegaan, want mijn schoonzus heeft net te horen gekregen dat haar vader nog maximaal 6 weken heeft, dus ze is niet bepaald in de stemming. Kan ik me wel voorstellen, aan de andere kant is het misschien wel afleiding voor haar.
Oh en het huisje is redelijk in de buurt van het zwembad enzo! Jeej!
VC, ik heb er veel zin in! Mijn zwager en schoonzus weten nog niet zeker of ze meegaan, want mijn schoonzus heeft net te horen gekregen dat haar vader nog maximaal 6 weken heeft, dus ze is niet bepaald in de stemming. Kan ik me wel voorstellen, aan de andere kant is het misschien wel afleiding voor haar.
Oh en het huisje is redelijk in de buurt van het zwembad enzo! Jeej!
Gast- Gast
Hmmm ja, dan kan ik het me inderdaad wel voorstellen, wanneer weet je of ze meegaan?
Sannie89 schreef:Jeanette schreef:Goeiemorgen!!!
anders had je weer even in bed moeten stappen en dan er goed uit moeten stappen..:P
Gheghe, jaa idd..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: