Voor de treinreizigers; irritante bedelende muzikanten
+16
Niekske
loura
RYW
Zwerver
Lejow
BJA
rapa nui
May
Lindsya
Caramba
Blond
VeryCherry
Butterfly78
Makamba
Susan
Sterre
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Voor de treinreizigers; irritante bedelende muzikanten
Nog nooit gehad, maar ik hou mezelf voor de persoon te sommeren zich aan de huisregels te houden, en anders deze met geweld (voor zover strikt noodzakelijk) de coupé uit te werken. Dito voor bellers in stiltecoupés.Bitterkoek_ schreef:Wat doen jullie er aan?
Maar als iemand er wat van zegt is de overtreder meestal verbaasd genoeg om direct op te houden of op te rotten.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Serena schreef:Minneke schreef:
Ik weet niet of iemand weleens in Utrecht langs de Hema loopt, maar daar staat 9 van de 10 keer een dakloze en die is zó agressief! Hij duwt je de krant zo ongeveer in je gezicht en ik zie regelmatig dat hij boos wordt als mensen niks kopen. Ik loop altijd in een grote boog om hem heen als dat mogelijk is. Ik krijg echt de kriebels van deze meneer. Hij heeft ook weleens aan mijn dochter gezeten toen ze bij me in de draagdoek zat. Dat vond ik écht heel naar!
nou voor mij houd hij altijd de deur open maar verder niks. Niet boos of agressief ofzo...
Ik zeg tegen de meeste , die bij winkels staan, wel gewoon gedag, maar ga geen geld geven, om de reden die ZvB noemde..
Hij is tegen mij ook aardig (zo aardig dat hij dus mijn dochter wel even wilde aaien/in de wangen knijpen), maar hij kan onwijs boos worden als mensen niet luisteren/niks kopen/niet groeten.
Gast- Gast
Ik geef nooit wat, maar dat komt ook omdat ik ooit in Berlijn wat aan een dakloze gaf en die kocht er gelijk drugs van. Jaa daag, daar is het niet voor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante reclames?
» Irritante reclames
» Irritante buurman
» Irritante reclame
» Irritante uitspraken
» Irritante reclames