Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huwelijkskado

+3
Sarah1985
aniet
sanne-84
7 plaatsers

Ga naar beneden

huwelijkskado Empty huwelijkskado

Bericht  sanne-84 di 8 maa 2011 - 8:45

heb even geen idee waar ik deze topic moet plaatsen, dus doe het maar onder het kopje algemeen.
mijn beste vriendin gaat in juni trouwen, maar ben totaal niet creatief voor het huwelijkskado. heb 1 ideetje, maar weet niet hoe die uit te voeren (van ze allebei een foto maken en die op 2 tegeltjes laten afdrukken, zodat ze naar elkaar kijken --> maja krijg maar eens foto's van ze waarvan de een omhoog kijkt en de ander omlaag haha)
dus iemand andere ideeen??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huwelijkskado Empty Re: huwelijkskado

Bericht  aniet di 8 maa 2011 - 9:18

Ik heb ooit een vriendin die ging trouwen een bloemenbon gegeven.
Ze kreeg heel veel bloemen toen ze ging trouwen en naderhand was alles dood gegaan,toen kon ze van mijn bon een ander bosje bloemen of plant kopen.Daar was ze heel blij mee! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sarah1985 di 8 maa 2011 - 9:22

onze vrienden wouden geld, Wij hebben toen 2 witte broden gemaakt. en daar kleingeld in gebakken en die hun gegeven. Ze vonden het onwijs leuk bedacht
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  aniet di 8 maa 2011 - 9:23

wouden? Rolling Eyes
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 di 8 maa 2011 - 9:25

toen ze samen gingen wonen heeft ze al een plant mogen uitzoeken, dus nie heel origineel (hoewel die plant onlangs overleden is)
en ze wilden van ons geen geld, maar iets persoonlijks..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  aniet di 8 maa 2011 - 9:26

Oh daar had ik niet aangedacht,dat ze geen geld wilde.
Dan zou ik een foto geven of een gedicht inlijsten over jullie vriendschap dat je blij bent dat ze gaat trouwen.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 12:29

sanne-84 schreef:heb even geen idee waar ik deze topic moet plaatsen, dus doe het maar onder het kopje algemeen.
mijn beste vriendin gaat in juni trouwen, maar ben totaal niet creatief voor het huwelijkskado. heb 1 ideetje, maar weet niet hoe die uit te voeren (van ze allebei een foto maken en die op 2 tegeltjes laten afdrukken, zodat ze naar elkaar kijken --> maja krijg maar eens foto's van ze waarvan de een omhoog kijkt en de ander omlaag haha)
dus iemand andere ideeen??

Waarom geef je ze dan geen fotoshoot ofzo als newly weds? Kan je alsnog je tegeltje maken...

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 8 maa 2011 - 18:58

Toen een vriend van mijn pa ging trouwen was de cadeauwens een 'envelopje'.
Nou komen mijn vader, die vriend en een andere vriend uit de drukkerswereld, dus de keuze was snel gemaakt Very Happy
We hebben een doos met 500 enveloppen gekocht, en deze allemaal dichtgeplakt.
In de meeste zat niet, in een paar geld, in een paar briefjes met fopteksten, bierviltjes, de lege pritstift waar ik alles mee dichtplakte, confetti :P
En aangezien er niet alleen geld in zat, moesten ze dus alle enveloppen open maken Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Mida4you di 8 maa 2011 - 19:49

Wat ik leuk vindt om te maken is een buxusbal kopen ( een neppe bij de Action ofzo ) en dan van dat witte tule kleine zakjes met geld maken en dan in de buxusbal hangen. De buxusbal zet je op een mooie bloempot.
Dit valt altijd erg in de smaak Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Prosecco di 8 maa 2011 - 20:10

Mirjam4you schreef:Wat ik leuk vindt om te maken is een buxusbal kopen ( een neppe bij de Action ofzo ) en dan van dat witte tule kleine zakjes met geld maken en dan in de buxusbal hangen. De buxusbal zet je op een mooie bloempot.
Dit valt altijd erg in de smaak Wink

Maar ze willen geen geld...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 22:08

Lejow schreef:Toen een vriend van mijn pa ging trouwen was de cadeauwens een 'envelopje'.
Nou komen mijn vader, die vriend en een andere vriend uit de drukkerswereld, dus de keuze was snel gemaakt Very Happy
We hebben een doos met 500 enveloppen gekocht, en deze allemaal dichtgeplakt.
In de meeste zat niet, in een paar geld, in een paar briefjes met fopteksten, bierviltjes, de lege pritstift waar ik alles mee dichtplakte, confetti :P
En aangezien er niet alleen geld in zat, moesten ze dus alle enveloppen open maken Very Happy Very Happy

Dat vind ik zo'n kutcadeau. Ik heb dat zelf ook gekregen en vond het echt een slechte grap. Maar goed, het is niet mijn humor en wel die van mijn familie (helaas).

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 9 maa 2011 - 8:32

een fotoshoot kado doen, weet ik niet.. ze laten natuurlijk in de trouwkleren al foto's maken, dus zie het nut van een aparte shoot niet helemaal.
hou zelf ook wel van een kleine 'rotstreek' zeg maar, gaan ook echt nog wel iets bedenken, maar wil ook echt een serieus kado geven, en dus ook geen geld. (hoewel de buxus wel een leuk idee was!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  rapa nui wo 9 maa 2011 - 8:46

Een soort mini-huwelijksreis. Bon voor een hotelovernachting met ontbijt en etentje.

Wat voor spulletjes hebben ze al: hebben ze nog iets nodig? Als ze nog iets van servies nodig heeft/ dit wel leuk vind iets maken voor de wittebroodsweken. Mandje met allerlei dingen erin voor een ontbijt, bordjes, bekers, placemats (evt. met foto) er bij.

Nieuw naambordje (bij de HEMA kun je dit ook zelf ontwerpen met een eigen foto)

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud