Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Hij is leuk geworden Sannie!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Bleeeh mn schoonouders stonden onaangekondigd voor de deur...manlief was nog niet thuis die komen de hele avond klussen. Schoonpa althans...schoonma zit tegen me aan te blaten op dit moment. Word er GEK van.
Gast- Gast
Reva schreef:Mozz, wat je ook doet, niet proberen je hocker te werpen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Leuk, Sannie. Zomaar gemaakt?
Ja. had vorige week doeken gekocht en had vanmiddag zin om te tekenen en wilde varkentjes tekenen:P
Gast- Gast
Iedereen is aan het schilderen, haken, breien enz...Reva schreef:Ja, zou ik ook wel willen BA
Gloeiende gloeiende wat is het koud..
Gast- Gast
Ik heb een mailtje terug van de muziekschool. Tis alleen best wel prijzig. Dat krijg je natuurlijk ook met privéles. Ik moet er wel eventjes over nadenken. Maar mag altijd bij haar vrijblijvend kennis komen maken. Moeilijk, moeilijk
Chocolate Cookie- Ratel
Beauty Addict schreef:Iedereen is aan het schilderen, haken, breien enz...Reva schreef:Ja, zou ik ook wel willen BA
zo moeilijk is dat allemaal niet hoor:) gewoon proberen:)
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Iedereen is aan het schilderen, haken, breien enz...Reva schreef:Ja, zou ik ook wel willen BA
Ik brei ook!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Auxo schreef:
Realistisch tekenen gaat mij sowieso nooit lukken, dat ga ik niet eens proberen haha Als de kinderen zien wat het is wat ik teken dan vind ik het al goed.
haha kan ik me indenken:) maar dit is meer voor 'mezelf' had vorige pagina ofzo geplaatst wat ik net getekend heb op t doek.. wel redelijk gelukt vind ik zelf. ben nu aan t schilderen.. alleen t roze is niet echt realistisch.. ach komt goed
Die had ik inderdaad nog gezien, zag er goed uit! Uit je hand getekend of met behulp van google wat Reva zei?
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Ik heb een mailtje terug van de muziekschool. Tis alleen best wel prijzig. Dat krijg je natuurlijk ook met privéles. Ik moet er wel eventjes over nadenken. Maar mag altijd bij haar vrijblijvend kennis komen maken. Moeilijk, moeilijk
Ga gewoon kennis maken. Eerst maar is kijken of het klik voordat je ja tegen haar zegt en met iemand opgezadelt zit waar het niet mee klikt.
Goedenavond btw!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Auxo schreef:Sannie89 schreef:Auxo schreef:
Realistisch tekenen gaat mij sowieso nooit lukken, dat ga ik niet eens proberen haha Als de kinderen zien wat het is wat ik teken dan vind ik het al goed.
haha kan ik me indenken:) maar dit is meer voor 'mezelf' had vorige pagina ofzo geplaatst wat ik net getekend heb op t doek.. wel redelijk gelukt vind ik zelf. ben nu aan t schilderen.. alleen t roze is niet echt realistisch.. ach komt goed
Die had ik inderdaad nog gezien, zag er goed uit! Uit je hand getekend of met behulp van google wat Reva zei?
foto van internet geplukt
en daarna uit de hand na proberen te tekenen en dan vormen gebruikt zoals vierkant/rond etc en vanuit daar verder gewerkt
Ik ben sporten.. byebye!
Gast- Gast
Nou ik vind hem echt goed gelukt! Zag ook nog de ingekleurde versie, erg leuk!
Gast- Gast
Jordana schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik heb een mailtje terug van de muziekschool. Tis alleen best wel prijzig. Dat krijg je natuurlijk ook met privéles. Ik moet er wel eventjes over nadenken. Maar mag altijd bij haar vrijblijvend kennis komen maken. Moeilijk, moeilijk
Ga gewoon kennis maken. Eerst maar is kijken of het klik voordat je ja tegen haar zegt en met iemand opgezadelt zit waar het niet mee klikt.
Goedenavond btw!
Hmm ja, misschien wel een idee. Goeieavond!
ik had je gisteravond nog een mailtje gestuurd, heb je die gezien?
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben er ook weer even, mijn baas kwam met nog wat last minute klusjes. Erg fijn. Daarna dochter halen, prakkie ophalen voor mijn man bij mijn schoonouders en net gekookt (pasta), nu aan tafel.
Gast- Gast
Poets ze Jade.
Ik heb net wat zitten lezen in een boek en nou even wat op het forum zitten.
Ik heb net wat zitten lezen in een boek en nou even wat op het forum zitten.
Jordana- Ratel
Marin schreef:Hee ik zat echt net te denken dat ik Jordana al lang niet had gezien!
tadaaaa hier ben ik Hoe is het met jou?
Jordana- Ratel
Joepie ik miste je al
Met mij gaat het wel goed. Ik heb vandaag alle 8 schoongewassen tassen was opgeruimt! Dus heb een goed gevoel over vandaag (dat was weer genoeg voor vandaag). En morgen ga ik lekker naar m'n mama toe voor een lang weekend (zondag vieren we m'n zus dr verjaardag).
En hoe is het met jou/
Met mij gaat het wel goed. Ik heb vandaag alle 8 schoongewassen tassen was opgeruimt! Dus heb een goed gevoel over vandaag (dat was weer genoeg voor vandaag). En morgen ga ik lekker naar m'n mama toe voor een lang weekend (zondag vieren we m'n zus dr verjaardag).
En hoe is het met jou/
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: