Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Ik loop thuis vaak in broeken en truien van mijn man, lekker groot!!
Ik vind het heerlijk om na het douchen trainingsbroekje en dan een vest van mn vriend aan te doen! Dus het is niet erg ofzo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gelijk heb je, hoef je je ook niet op te maken, ze kijken dan toch niet naar je gezicht...Reva schreef:Alex167 schreef:Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Huh? Doe je je sportbroek uit? Ik snap je even niet, geloof ik.
Ja, dan loop ik even in mn blote kont naar de berging, omdat ik sportbroek geen gezicht vind.
Gast- Gast
Whahaha, ik zie het gelijk voor me
BA, toen ik ging bevallen had ik ook een boxer van mijn man aan. Alleen toen braken mijn vliezen en hij heeft 'm toen maar weggegooid hahaha.
BA, toen ik ging bevallen had ik ook een boxer van mijn man aan. Alleen toen braken mijn vliezen en hij heeft 'm toen maar weggegooid hahaha.
Gast- Gast
Burn ik weet niet of je het had gezien, maar ik had je vanochtend een PM gestuurd met antwoord op je vraag
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moest vandaag de hele dag elegant in en uit een hoge auto zo'n suv ding stappen met mijn nette jurkje. En ik heb een baas die nog uit de galante periode stamt dus die ging de hele tijd de deur alvast opendoen voor me en vragen lukt het? En ik stommeling dacht dat ie iets uit de auto wilde pakken ofzo dus bleef wachten. Anyway, dat ging een keer ook weinig elegant met beide benen uit elkaar . Ik viel zowat in de stoel achterover en ik denk dat je alleen maar twee beentjes zag zwiepen.
Zelfde soort generatiekloof onhandigheden bij het jassen aannemen (ik: nee hoeft niet kan ik zelf) en deuren openhouden.
Dit was dus als toevoeging op het gaten in jeans verhaal.
Zelfde soort generatiekloof onhandigheden bij het jassen aannemen (ik: nee hoeft niet kan ik zelf) en deuren openhouden.
Dit was dus als toevoeging op het gaten in jeans verhaal.
Gast- Gast
Blegh, voel me even onzeker om niets. En ik weet dat het niets is maar toch voel ik me naar.. Stom he?!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha, ik kan daar ook niet mee omgaan Mozz. Dan wil iemand me in mijn jas helpen en dan steek ik drie keer mis met mn arm
Gast- Gast
May schreef:Burn ik weet niet of je het had gezien, maar ik had je vanochtend een PM gestuurd met antwoord op je vraag
Klopt! :$ had hem ff snel onder de les gelezen, en daardoor vergeten te reageren. Bedankt! Ik heb inmiddels ook brochures besteld bij W.heim!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Whaha, ik kan daar ook niet mee omgaan Mozz. Dan wil iemand me in mijn jas helpen en dan steek ik drie keer mis met mn arm
Ja op een gegeven moment vroeg ie zal ik je jas aannemen en toen heb ik maar nee gezegd hebben we dat gedoe niet meer.
En de deur openhouden ook zoiets...snel voor me uitlopen om de deur open te kunnen houden...dat doen kerels uit onze generatie gewoon niet meer. Ik zeg elke keer maar dankje als ik dan langs m paradeer voelt zo stom maar aan de andere kant heeft het ook wel wat.
Gast- Gast
Hahhaa nee dat voelt echt raar als een vent dat doet he. Ik kan daar ook niet echt mee om gaan.
Gast- Gast
Burn schreef:May schreef:Burn ik weet niet of je het had gezien, maar ik had je vanochtend een PM gestuurd met antwoord op je vraag
Klopt! :$ had hem ff snel onder de les gelezen, en daardoor vergeten te reageren. Bedankt! Ik heb inmiddels ook brochures besteld bij W.heim!
Oh maakt niet uit hoor, maar zou het zonde vinden als je hem niet gelezen had
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Whaha, ja dubbel gevoel he Ergens leuk, maar ik weet me geen houding.
Tijdens een date liet iemand me ook heel galant voor, maar voegde hij eraan toe 'Ga maar voorop, kan ik even goed naar je billen kijken' Dus toen maar diep gebukt
Tijdens een date liet iemand me ook heel galant voor, maar voegde hij eraan toe 'Ga maar voorop, kan ik even goed naar je billen kijken' Dus toen maar diep gebukt
Gast- Gast
Meiden,
Ik ga er weer vandoor, de kok (mijn mams) heeft het eten weer klaar, en daarna gaan we alvast beginnen aan de inrichting. Whiehoehoehoe!
Byebye! *ZWAAIT*
Ik ga er weer vandoor, de kok (mijn mams) heeft het eten weer klaar, en daarna gaan we alvast beginnen aan de inrichting. Whiehoehoehoe!
Byebye! *ZWAAIT*
Burn- Lady Post-a-lot
May schreef:Burn schreef:May schreef:Burn ik weet niet of je het had gezien, maar ik had je vanochtend een PM gestuurd met antwoord op je vraag
Oh maakt niet uit hoor, maar zou het zonde vinden als je hem niet gelezen had
Dat zou het anders ook zijn geweest! Maar bedankt!
Burn- Lady Post-a-lot
Dat gevoel heb ik dus ook altijd, als ze me voor laten, dat ze achter je gewoon ff je billen staan te keuren...Reva schreef:Whaha, ja dubbel gevoel he Ergens leuk, maar ik weet me geen houding.
Gast- Gast
Hahahah die arme mannen kunnen ook niets goed doen. Maar toen ie al de autodeur ging openhouden zodat ik kon instappen vroeg ik me wel ff af wat de bedoeling nou was en dan nog vragen lukt het terwijl mijn rok kiert aan alle kanten. Ik had er meer aan gehad alsie me gewoon met rust had gelaten hahaha.
Gast- Gast
Ja, nu moet je under pressure elegant uitstappen. Hallo hee, ze vragen wel veel van ons als vrouw.
Gast- Gast
Ja of je pashmina waait je smoelwerk in tijdens het elegant uitstappen zodat je zeker 5 seconden niks ziet..
Gast- Gast
mn varkentjes!
Volgende keer verder aan schaduw etc.. nu zo eten, sporten en de terpetine lucht is genoeg
Volgende keer verder aan schaduw etc.. nu zo eten, sporten en de terpetine lucht is genoeg
Gast- Gast
Leuk geworden,Sannie!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ja vind m zelf ook wel goed gelukt.. dacht dat niet zou lukken moet alleen nog wel wat aan t 'gras' doen en nog wat schaduw dingetjes:)
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: