Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Jeeeej m'n was is allemaal opgevouwen! Nu nog de kast in (hopen dat het past)
Gast- Gast
Wat goed, Marin!
Verdorie, was ik ook maar mn kast gaan doen Weet niet of ik het nu ga redden ivm het licht (spotje is stuk).
Verdorie, was ik ook maar mn kast gaan doen Weet niet of ik het nu ga redden ivm het licht (spotje is stuk).
Gast- Gast
Volgens mij kan die ene spijkerbroek wel weg, haha. Zo zien mijn spijkerbroeken er ook altijd uit. Of kan hij nog een tijdje met een lang shirtje?
Gast- Gast
Dat is het voordeel van zwanger zijn. Je past geen gewone kleding, dus dat blijft allemaal lekker schoon in de kast hangen.Reva schreef:Wat goed, Marin!
Gast- Gast
Haha, mijn kledingkast is echt ontploft. Echt al zeker twee/drie maanden niet open gehad. Ik gebruik alleen alles wat ernaast ligt. Valt toch niks in te vinden.
Wat is woopies...ofzoiets.
Wat is woopies...ofzoiets.
Gast- Gast
Dat vond ik ook een nadeel van zwanger zijn, ik had geen leuke kleren om aan te trekken. Ik weet wel dat als ik binnenkort (hopelijk) zwanger ben, ik NIET naar de H&M ga voor positiekleding, maar naar Prenatal en de V&D. Daar hebben ze tenminste leuke kleren.
Gast- Gast
Mamalicious is wel leuk vind ik, alleen je hebt niet echt heel veel keus...Alex167 schreef:Dat vond ik ook een nadeel van zwanger zijn, ik had geen leuke kleren om aan te trekken. Ik weet wel dat als ik binnenkort (hopelijk) zwanger ben, ik NIET naar de H&M ga voor positiekleding, maar naar Prenatal en de V&D. Daar hebben ze tenminste leuke kleren.
Gast- Gast
Reva schreef:Volgens mij kan die ene spijkerbroek wel weg, haha. Zo zien mijn spijkerbroeken er ook altijd uit. Of kan hij nog een tijdje met een lang shirtje?
Haha ja het lastige is: AL mijn spijkerbroeken zien er zo uit. Ze slijten gewoon als een malle omdat ik van die dikke benen heb gekregen, dus dat schuurt tegen elkaar aan. Dus ik heb geen enkele spijkerbroek meer die geen gaten heeft. Zodra het echt te erg wordt, gooi ik ze wel weg, maar dit zal ik toch echt nog moeten dragen met een lang shirtje want heb geen geld voor 3 nieuwe spijkerbroeken (voor geen 1 eigenlijk).
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hey Lexie, jou dochter heeft echt een stoere leeftijd nu *had je ticker bestuudeerd *
Gewoon leuke leeftijd bedoel je of zoals het nu aangegeven is op de ticker?
Gast- Gast
Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Gast- Gast
Mijn werkbroeken met elastiek in de taille zitten ook zo lekker en die draag ik nu ook gewoon thuis hahaha!Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Gast- Gast
Heb zin in vanavond naar Gooische Vrouwen
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Haha echt? Ik ga gewoon in joggingbroek boodschappen doen. Maar ik ben dan ook heel erg aso.
Gast- Gast
Haha Marin, ik ken het. Eerst die dunne plekke en dan rafeltjes en opeens een gat. Ook altijd eerst bij mn rechterbeen (is dikkker). Dan loop ik een hele tijd met een gat en wat langer shirtje. Alleen heb ik de stomme gewoonte om dan te gaan roepen tegen mensen 'KIJK mn broek ' en dan mn shirt omhoog te trekken Als ik in het gat-fase zit, zorgt in en uit de auto stappen meestal voor scheuren van zo'n 10cm of meer:P
Gast- Gast
Kom je op je werk, zit alle vracht er al in!
Voordeel: Geen rotwerk hoeven doen
Nadeel: Geen geld!
Voordeel: Geen rotwerk hoeven doen
Nadeel: Geen geld!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
In een joggingbroek doe ik dat echt niet, maar in uniform broek wel weer, dan heb ik als excuus dat ik net uit mijn werk ben en er daarom niet uit zie...Marin schreef:Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Haha echt? Ik ga gewoon in joggingbroek boodschappen doen. Maar ik ben dan ook heel erg aso.
Gast- Gast
Marin schreef:Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Dat zou niet zo praktisch zijn, want ik moet die van mij met 1 of 2 handen vasthouden tijdens het lopen.
Gast- Gast
Hahaha
Oh ik heb zo veel verhalen over gescheurde broeken. Laatst nog toen ik aan het lesgeven was, dat ik ineens uit m'n broek scheurde voor de klas en ik in m'n onderbroek les stond te geven.
En die keer dat ik in m'n pyjamabroek met groot gat aan de voorkant (en dus onderbroek zichtbaar was, godzijdank dat wel), aan het ransbakken thuis was en ineens de superleuke buurjongen op de stoep stond en z'n ogen echt afdwaalden naar beneden.
Ik ben echt een slons joh.
Oh ik heb zo veel verhalen over gescheurde broeken. Laatst nog toen ik aan het lesgeven was, dat ik ineens uit m'n broek scheurde voor de klas en ik in m'n onderbroek les stond te geven.
En die keer dat ik in m'n pyjamabroek met groot gat aan de voorkant (en dus onderbroek zichtbaar was, godzijdank dat wel), aan het ransbakken thuis was en ineens de superleuke buurjongen op de stoep stond en z'n ogen echt afdwaalden naar beneden.
Ik ben echt een slons joh.
Gast- Gast
Zo, ik zet jullie even in de gang bij de kast.
Wow de zon is in mn huis. Wat eng, wat onvertrouwd.
Wow de zon is in mn huis. Wat eng, wat onvertrouwd.
Gast- Gast
Ik ben een huisslons. Dan kom ik toonbaar in mijn huis (van mn werk ofzo) met mn zus en dan verwdijn ik 1 minuut in de slaapkamer en kom ik als Ma Flodder weer terug. En dan zeggen mensen ook echt 'Aah Reev, je bent er toch'
Gast- Gast
Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Huh? Doe je je sportbroek uit? Ik snap je even niet, geloof ik.
Gast- Gast
Ik loop thuis vaak in broeken en truien van mijn man, lekker groot!! edit: Draag nu ook regelmatig zijn boxers...
Laatst aangepast door Beauty Addict op wo 9 maa 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:Is het niet zo dat als je zwanger bent gewoon een goed excuus hebt om in sportbroek te lopen? Lijkt mij heerlijk. Ik doe 'm zelfs uit als ik even naar de berging loop. Naar de brievenbus in de centrale hal is echt mn max.
Huh? Doe je je sportbroek uit? Ik snap je even niet, geloof ik.
Ja, dan loop ik even in mn blote kont naar de berging, omdat ik sportbroek geen gezicht vind.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: