Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
geen last van. zit heerlijk te schilderen.. wel veel dorst. dus heb lekker water met citroen.. hmm
Gast- Gast
Ik zit aan een kopje mokka koffie met een jodenkoek!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb thuis nog allemaal paaseitjes liggen, maar ben helaas niet thuis... Heb hier alleen nog een boterham, maar daar heb ik natuurlijk geen zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Moet je nog lang werken,Suus?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een zak chips naast me liggen
Oei wat heb ik last van mijn rug/ zij/ heup. Als ik net opsta kan ik amper lopen, wat is dat opeens?
Vanmorgen gewoon gewerkt en als ik zit voel ik bijna niks. Vanmorgen had ik het vooral na het plassen, nu ook met lopen.
Oei wat heb ik last van mijn rug/ zij/ heup. Als ik net opsta kan ik amper lopen, wat is dat opeens?
Vanmorgen gewoon gewerkt en als ik zit voel ik bijna niks. Vanmorgen had ik het vooral na het plassen, nu ook met lopen.
Gast- Gast
Nee, tot 5 uur nog, valt wel mee dus
Suus- Lady Post-a-lot
Sannie89 schreef:Reva schreef:Auxo schreef:Reva schreef:Je kan googlen op makkelijk beesten tekenen. Zo tekende ik ook altijd dieren op het schoolbord etc. Makkelijk Sinterklaas tekenen heb ik nooit kunnen vinden. Het sinterklaasschoolbord was dan ook beschamend. Een soort mongolensint met een half gare Piet.
Wat een geweldige tip, misschien leer ik zo eindelijk eens raamschilderingen maken.
Ja, echt ideaal. En ze zijn nog leuk ook! Nu teken ik heel makkelijk (die) beesten. En ook vrij handig als kids ze in ieder geval herkennen. Niet dat ik bezig was met een paard tekenen en dat de kindjes zeiden 'wat een leuk paard!'
ik wil t alleen graag wat realistischer tekenen:) een 'normaal kleurplaat' varkentje kan ik wel tekenen:P
Realistisch tekenen gaat mij sowieso nooit lukken, dat ga ik niet eens proberen haha Als de kinderen zien wat het is wat ik teken dan vind ik het al goed.
Gast- Gast
Auxo schreef:
Realistisch tekenen gaat mij sowieso nooit lukken, dat ga ik niet eens proberen haha Als de kinderen zien wat het is wat ik teken dan vind ik het al goed.
haha kan ik me indenken:) maar dit is meer voor 'mezelf' had vorige pagina ofzo geplaatst wat ik net getekend heb op t doek.. wel redelijk gelukt vind ik zelf. ben nu aan t schilderen.. alleen t roze is niet echt realistisch.. ach komt goed
Gast- Gast
Doe maar ham/ kaas/ ananas alsjeblieftReva schreef:tooosttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Doe maar ham/ kaas/ ananas alsjeblieftReva schreef:tooosttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oeh lekker!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Is dat lekker? Ik maak ham/ kaas/ ananas of ham/ kaas/ tomaat of ham/ kaas/ pizzasausReva schreef:Ik maak alleen tosti's met kaas en kruidenroomkaas.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Is dat lekker? Ik maak ham/ kaas/ ananas of ham/ kaas/ tomaat of ham/ kaas/ pizzasausReva schreef:Ik maak alleen tosti's met kaas en kruidenroomkaas.
Nee, om te kotsen.
Gast- Gast
Is dat nieuw? Ik doe altijd tosti ham/kaas. Ooooh ik weet wat ik vanavond ga eten!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik maak alleen tosti's met kaas en kruidenroomkaas.
Helaas dan sla ik over, maar geniet ervan
May- Ratel
Zo klinkt het ook iddReva schreef:Beauty Addict schreef:Is dat lekker? Ik maak ham/ kaas/ ananas of ham/ kaas/ tomaat of ham/ kaas/ pizzasausReva schreef:Ik maak alleen tosti's met kaas en kruidenroomkaas.
Nee, om te kotsen.Dus heel handig voor mij.
Gast- Gast
BA, ligt één van je kids niet op een zenuw ofzo? Of ze zitten je allebei al de hele dag te schoppen en daar krijg je nu last van.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik maak alleen tosti's met kaas en kruidenroomkaas.
Dat doe ik ook altijd
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Reva schreef:Ik maak alleen tosti's met kaas en kruidenroomkaas.
Dat doe ik ook altijd
je kunt toch (bijna) alles tussen je tosti douwen:P
Gast- Gast
Geen idee, het voelt echt niet grappig als ik opsta en paar stappen moet lopenAlex167 schreef:BA, ligt één van je kids niet op een zenuw ofzo? Of ze zitten je allebei al de hele dag te schoppen en daar krijg je nu last van.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Dit is lekker op tosti:
Inderdaad!
May- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: