Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Auxo schreef:Reva schreef:Je kan googlen op makkelijk beesten tekenen. Zo tekende ik ook altijd dieren op het schoolbord etc. Makkelijk Sinterklaas tekenen heb ik nooit kunnen vinden. Het sinterklaasschoolbord was dan ook beschamend. Een soort mongolensint met een half gare Piet.
Wat een geweldige tip, misschien leer ik zo eindelijk eens raamschilderingen maken.
Ja, echt ideaal. En ze zijn nog leuk ook! Nu teken ik heel makkelijk (die) beesten. En ook vrij handig als kids ze in ieder geval herkennen. Niet dat ik bezig was met een paard tekenen en dat de kindjes zeiden 'wat een leuk paard!'
Gast- Gast
Oeps,BA!
Gauw een nieuwe aanvragen!
Gauw een nieuwe aanvragen!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Reva schreef:Auxo schreef:Reva schreef:Je kan googlen op makkelijk beesten tekenen. Zo tekende ik ook altijd dieren op het schoolbord etc. Makkelijk Sinterklaas tekenen heb ik nooit kunnen vinden. Het sinterklaasschoolbord was dan ook beschamend. Een soort mongolensint met een half gare Piet.
Wat een geweldige tip, misschien leer ik zo eindelijk eens raamschilderingen maken.
Ja, echt ideaal. En ze zijn nog leuk ook! Nu teken ik heel makkelijk (die) beesten. En ook vrij handig als kids ze in ieder geval herkennen. Niet dat ik bezig was met een paard tekenen en dat de kindjes zeiden 'wat een leuk paard!'
ik wil t alleen graag wat realistischer tekenen:) een 'normaal kleurplaat' varkentje kan ik wel tekenen:P
Gast- Gast
Gadsie! Heb geen zin in werken, blegh!
Niet dat ik lang hoef, maar toch!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Beauty Addict schreef:Reva schreef:Ik heb wel 1.73 in mn paspoort laten zetten, net zoals de vorige keer. De baliemuts vroeg wel of ik dat niet na wilde meten, maar ik zei nee. Ik vind 1.73 mooi staan. Alsof ze met een meetlat bij de douane staan.
Ik zou dan technisch gezien op je hoofd kunnen spugen als ik op mijn tenen ga staan...
1.78
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kijk op mijn ID kaart... Is tie al sinds dec 2010 verlopen...
Illegaal!
Gast- Gast
Maar dat is minder gezellig denk ik,voor je zoontje?!VeryCherry schreef:Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
aniet- Kletskop
Wat doe je voor werk? En hoe lang moet je werken?Burn schreef:Gadsie! Heb geen zin in werken, blegh!
Gast- Gast
1.82 met hakkenReva schreef:Beauty Addict schreef:Reva schreef:Ik heb wel 1.73 in mn paspoort laten zetten, net zoals de vorige keer. De baliemuts vroeg wel of ik dat niet na wilde meten, maar ik zei nee. Ik vind 1.73 mooi staan. Alsof ze met een meetlat bij de douane staan.
Ik zou dan technisch gezien op je hoofd kunnen spugen als ik op mijn tenen ga staan...
1.78
Gast- Gast
aniet schreef:Maar dat is minder gezellig denk ik,voor je zoontje?!VeryCherry schreef:Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
Uhu, is ook niet zo gezellig, hij mag gewoon met de bus *en dan kan ik ook weer het jaarlijkse we-zijn-de-kinderen-vergeten-grapje ook weer meemaken *
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:aniet schreef:Maar dat is minder gezellig denk ik,voor je zoontje?!VeryCherry schreef:Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
Uhu, is ook niet zo gezellig, hij mag gewoon met de bus *en dan kan ik ook weer het jaarlijkse we-zijn-de-kinderen-vergeten-grapje ook weer meemaken *
Oooh ja, leuk lijkt me dat! Duurt nog even voordat ik dat mee ga maken, maar ik weet nog wel hoe leuk wij kinderen dat vroeger vonden. En dan geloofden we echt dat onze ouders erin zouden trappen
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kijk op mijn ID kaart... Is tie al sinds dec 2010 verlopen...
Goed bewaren!! Ik moest er eentje uit 2001 vorige week inleveren....of anders aangifte doen.
Gast- Gast
Kosten voor de bus + kosten voor de juffen. Ik ging mee op schoolreisje tijdens mijn eindstage, en elk kind moest volgens mij 28 euro betalen, terwijl de entree voor de Efteling 11,50 was.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Beauty Addict schreef:Wat doe je voor werk? En hoe lang moet je werken?Burn schreef:Gadsie! Heb geen zin in werken, blegh!
Vakkenvuller, jeeeehj! .. Meestal maar 2uurtjes..
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Beauty Addict schreef:Kijk op mijn ID kaart... Is tie al sinds dec 2010 verlopen...
Goed bewaren!! Ik moest er eentje uit 2001 vorige week inleveren....of anders aangifte doen.
Haha ik moest van de zomer ook mijn ID uit 2006 inleveren, of nou ja, ze heeft een gat doorheen geslagen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Reva schreef:Beauty Addict schreef:Kijk op mijn ID kaart... Is tie al sinds dec 2010 verlopen...
Hahahaha lekker vlot
Ik moest ook mijn ID kaart inleveren (5 jaar geleden ofzo) en die had ik niet meer, want die was gejat (op de middelbare school, waar ik toen al 5 jaar vanaf was). Moest ik eerst aangifte doen en ik kreeg nog een boete ook. Alsof ik tegen die dief zei: hier, neem deze ook maar mee!
Gast- Gast
Haha oh jemig, dat is echt jeugdsentiment inderdaad...Alex167 schreef:VeryCherry schreef:aniet schreef:Maar dat is minder gezellig denk ik,voor je zoontje?!VeryCherry schreef:Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
Oooh ja, leuk lijkt me dat! Duurt nog even voordat ik dat mee ga maken, maar ik weet nog wel hoe leuk wij kinderen dat vroeger vonden. En dan geloofden we echt dat onze ouders erin zouden trappen
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:aniet schreef:Maar dat is minder gezellig denk ik,voor je zoontje?!VeryCherry schreef:Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
Nja, ik ben echt een neuroot hoor, elk jaar komen die bussen te laat en elk jaar zie ik weer 80 doemscenario's voor me
Vergeet-me-nietje schreef:Haha oh jemig, dat is echt jeugdsentiment inderdaad...Alex167 schreef:VeryCherry schreef:aniet schreef:Maar dat is minder gezellig denk ik,voor je zoontje?!VeryCherry schreef:Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
Je moet die kinderen gewoon echt om het hoekje (als dat kan dan natuurlijk) uit de bus laten stappen, en een echte lege bus naar de school laten gaan. Dan denken dus alle ouders dat ze onder de stoel zitten, en komen ze aan lopen..
Burn- Lady Post-a-lot
Hahaha,ja inderdaad VC!
Toen ik op de basisschool zat deden we dat grapje ook standaard.
(toen zaten we verstopt onder de stoelen of lagen in het gangpad)
Maar een keertje werden alle kinderen in het begin van het dorp afgezet en gingen we lopend via de achterkant van de school via een weiland naar de voorkant van de school.
De leraren bleven wel in de bus en reden naar de voorkant van de school.
Sommige ouders mochten in de bus kijken want ze waren ons onderweg verloren werd er gezegd.
En inderdaad we waren er echt niet!
Toen kwamen wij met veel kabaal achter de school langs naar de straatkant gerend!
Had je die ouders moeten zien kijken!
Toen ik op de basisschool zat deden we dat grapje ook standaard.
(toen zaten we verstopt onder de stoelen of lagen in het gangpad)
Maar een keertje werden alle kinderen in het begin van het dorp afgezet en gingen we lopend via de achterkant van de school via een weiland naar de voorkant van de school.
De leraren bleven wel in de bus en reden naar de voorkant van de school.
Sommige ouders mochten in de bus kijken want ze waren ons onderweg verloren werd er gezegd.
En inderdaad we waren er echt niet!
Toen kwamen wij met veel kabaal achter de school langs naar de straatkant gerend!
Had je die ouders moeten zien kijken!
Laatst aangepast door aniet op wo 9 maa 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
Whahahaha das echt geniaal!! Als ze nog klassenmoeders nodig hebben wil ik misschien wel mee, maar ook dat kost €25,-
Ik zou als ik jou was,ook mee gaan.Is voor jou toch ook wel es leuk om ff een dagje erop uit te gaan?!
aniet- Kletskop
Ja ik vind het heel leuk, maar het is zo duur en dat geld heb ik echt niet Maar misschien moet ik nu vast elke week wat apart zetten.
Ja dat is toch wel te doen?!
Ik weet niet wanneer het schoolreisje is,maar wat apart leggen kan geen kwaad toch?!
Ik weet niet wanneer het schoolreisje is,maar wat apart leggen kan geen kwaad toch?!
aniet- Kletskop
Wat raar dat je als klassemoeder ook moet betalen? Ik bedoel, je gaat dan toch mee als begeleidster en ze hebben dan toch ook wat aan je? Dan vind ik dat je op zijn minst gratis mee moet kunnen.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: