Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Gaat goed hier...
weet iemand nog wat leuks om te tekenen.. de varkenskop lukt niet:S
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Wil je niet zo schreeuwen tegen mij?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo jaloers?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Omdat je uit de hoogte doet.
Te hoog van de toren blaast.
Etc.
Korte pootjes, Olifantje?
IK SPUUG OP JE KOP JOH!
Excuus. Ik zou technisch gezien op je hoofd kunnen spuwen.
Gast- Gast
Olifantje?Sannie89 schreef:Gaat goed hier...
Gast- Gast
Je kan googlen op makkelijk beesten tekenen. Zo tekende ik ook altijd dieren op het schoolbord etc. Makkelijk Sinterklaas tekenen heb ik nooit kunnen vinden. Het sinterklaasschoolbord was dan ook beschamend. Een soort mongolensint met een half gare Piet.
Gast- Gast
Weet je wat ik echt vaag vind? Dat het schoolreisje voor mijn zoontje €25,- kost, terwijl de entree maar €8,50 is :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dank u.Reva schreef:Beauty Addict schreef:Wil je niet zo schreeuwen tegen mij?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo jaloers?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Omdat je uit de hoogte doet.
Te hoog van de toren blaast.
Etc.
Korte pootjes, Olifantje?
IK SPUUG OP JE KOP JOH!
Excuus. Ik zou technisch gezien op je hoofd kunnen spuwen.
Gast- Gast
Reva schreef:Je kan googlen op makkelijk beesten tekenen. Zo tekende ik ook altijd dieren op het schoolbord etc. Makkelijk Sinterklaas tekenen heb ik nooit kunnen vinden. Het sinterklaasschoolbord was dan ook beschamend. Een soort mongolensint met een half gare Piet.
Dank je:)
Ja alex.. gister was ik leuke plaatjes aan t zoeken en nu wil ik tekenen hahaha
aleen die varkenskop ga ik niet tekenen
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Weet je wat ik echt vaag vind? Dat het schoolreisje voor mijn zoontje €25,- kost, terwijl de entree maar €8,50 is :S
Waar gaan ze heen dan? Eten ze daar niet met de kinderen, dat daar die extra kosten vandaan komen?
Gast- Gast
Jeetje dat is raar,VC!
Waar gaat je zoontje naartoe op schoolreis?
Waar gaat je zoontje naartoe op schoolreis?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Reva schreef:Je kan googlen op makkelijk beesten tekenen. Zo tekende ik ook altijd dieren op het schoolbord etc. Makkelijk Sinterklaas tekenen heb ik nooit kunnen vinden. Het sinterklaasschoolbord was dan ook beschamend. Een soort mongolensint met een half gare Piet.
Wat een geweldige tip, misschien leer ik zo eindelijk eens raamschilderingen maken.
Gast- Gast
Ze gaan met de bus en ze krijgen 1x wat te drinken.
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Weet je wat ik echt vaag vind? Dat het schoolreisje voor mijn zoontje €25,- kost, terwijl de entree maar €8,50 is :S
Waar gaan ze heen dan? Eten ze daar niet met de kinderen, dat daar die extra kosten vandaan komen?
buskosten?
Gast- Gast
Ze gaan naar de Linneaushof.
Als het wat verder weg is en ze gaan met de bus kan ik het me wel voorstellen aangezien de benzine meer als 1,70 per liter kost.VeryCherry schreef:Weet je wat ik echt vaag vind? Dat het schoolreisje voor mijn zoontje €25,- kost, terwijl de entree maar €8,50 is :S
Gast- Gast
Ik heb wel 1.73 in mn paspoort laten zetten, net zoals de vorige keer. De baliemuts vroeg wel of ik dat niet na wilde meten, maar ik zei nee. Ik vind 1.73 mooi staan. Alsof ze met een meetlat bij de douane staan.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ze gaan met de bus en ze krijgen 1x wat te drinken.
Dan zullen het grotendeels wel de buskosten zijn.
Gast- Gast
Dan kan ik hem nog beter zelf brengen
Reva schreef:Ik heb wel 1.73 in mn paspoort laten zetten, net zoals de vorige keer. De baliemuts vroeg wel of ik dat niet na wilde meten, maar ik zei nee. Ik vind 1.73 mooi staan. Alsof ze met een meetlat bij de douane staan.
Ik zou dan technisch gezien op je hoofd kunnen spugen als ik op mijn tenen ga staan...
Gast- Gast
Ik ben 1.69 m maar in mijn paspoort staat 1.70m. Ik heb graag ronde getallen.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kijk op mijn ID kaart... Is tie al sinds dec 2010 verlopen...
oeps.....
Ik ben 1.65 m
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: