Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Door gisterReva schreef:WHAHAHAHAHAHAH waarom staat er nu opeens olifantje ipv hondje. Ik ga dood.... Mijn hond zegt dank je voor het respect voor zijn privacy.
Ik was het nét vergeten. Fijn.
Gast- Gast
*weg*Alex167 schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Nou hehe, hier gaat ook eindelijk een lampje branden!
Vertel ons dan maar eens wie jij eerst was.
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op wo 9 maa 2011 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaaaa Je kan me wel spuit 11 noemen, maar euh... dit wist ik!Alex167 schreef:Ja hoor, jij wist het weer. Sjonge.
Laatst aangepast door Beauty Addict op wo 9 maa 2011 - 3:15; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, fijn dat ik je bij dezen van je slapeloze nachten af heb kunnen helpen
Gast- Gast
IK WEET OOK EEN HEEL GROOT FORUMGEHEIM. Maar dat mag ik echt niet delen. Wat een kutpost.
Gast- Gast
Reva schreef:IK WEET OOK EEN HEEL GROOT FORUMGEHEIM. Maar dat mag ik echt niet delen. Wat een kutpost.
Zinloze post dus, want nu wil ik het weten.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:IK WEET OOK EEN HEEL GROOT FORUMGEHEIM. Maar dat mag ik echt niet delen. Wat een kutpost.
Ja, daarom zei ik t ook.
Gast- Gast
Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Omdat je uit de hoogte doet.
Te hoog van de toren blaast.
Etc.
Gast- Gast
Lieve Reva,
Het is wetenschappelijk onderzocht, door de universiteit, dat als je een geheim deelt met 1 persoon je voorkomt dat je het aan de grote klok gaat hangen.
En vrouwen moeten dingen delen, anders worden ze depressief.
Ik bied je bij deze aan om jou geheim te helpen torsen...
Het is wetenschappelijk onderzocht, door de universiteit, dat als je een geheim deelt met 1 persoon je voorkomt dat je het aan de grote klok gaat hangen.
En vrouwen moeten dingen delen, anders worden ze depressief.
Ik bied je bij deze aan om jou geheim te helpen torsen...
Gast- Gast
WETEN WETEN WETEN!Reva schreef:Alex167 schreef:Reva schreef:IK WEET OOK EEN HEEL GROOT FORUMGEHEIM. Maar dat mag ik echt niet delen. Wat een kutpost.
Ja, daarom zei ik t ook.
Gast- Gast
Huh? Wat voor geheim???
Laatst aangepast door VeryCherry op wo 9 maa 2011 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoezo jaloers?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Etc.
Korte pootjes, Olifantje?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoezo jaloers?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Etc.
IK SPUUG OP JE KOP JOH!
Gast- Gast
Ik was eerst...Alex167 schreef:Reva, je weet dat je mij altijd mag bellen/sms'en/pm'en he?
Gast- Gast
Wil je niet zo schreeuwen tegen mij?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo jaloers?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik ben 1.74 lang waarvan minimaal 1.00 mijn benen zijn, hoezo?Alex167 schreef:BA, ben jij lang/heb je lange benen?
Etc.
IK SPUUG OP JE KOP JOH!
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: