Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Ooh ja Mozz! Ik was een recept aan het zoeken om te maken voor een grote groep en toen stond er een pastasalade, en daar had ik mozzarella voor nodig en die moest ik in plakjes snijden en toen dacht ik hardop: Aww, dat is zielig. Whaha.
WHAHAHAHAH zo grappig...ik had zelf laatst ook zioets en toen dacht ik AUW
Gast- Gast
Heeft iemand hier trouwens schoenen van Pretty Ballerinas toevallig? Vallen die groot of klein?
Gast- Gast
Nou zeg, had je maar lief tegen me moeten doen vannacht.
Jammer van je fruit. Dat wordt nooit meer op de markt fruit kopen zeker. Ik haal het altijd in de supermarkt (aangezien alle groenteboeren hier failliet gaan). En dat smaakt prima!
Jammer van je fruit. Dat wordt nooit meer op de markt fruit kopen zeker. Ik haal het altijd in de supermarkt (aangezien alle groenteboeren hier failliet gaan). En dat smaakt prima!
Gast- Gast
Ik haal het ook altijd bij de supermarkt, maar iedereen roept altijd -hier ook- Je moet naar de markt gaan joh, das zo goedkoop. Nou
Edit: dan leunen zij zeker op de weegschaal bij de supermarkt, want dit betaal ik daar nooit.
Edit: dan leunen zij zeker op de weegschaal bij de supermarkt, want dit betaal ik daar nooit.
Gast- Gast
Ik bedoelde het eigenlijk serieus Marin. Maar toen ik zag dat je een wachtlijst hanteert bedacht ik me dat het sarcastisch bedoeld was .
Gast- Gast
Hier op de markt kan je 6 soorten groente kopen voor 5 euro.
Dat vind ik goedkoop en nog goeie kwaliteit ook.
Fruit haal ik eigenlijk niet op de markt.
Ik eet in het algemeen weinig fruit.
Dat vind ik goedkoop en nog goeie kwaliteit ook.
Fruit haal ik eigenlijk niet op de markt.
Ik eet in het algemeen weinig fruit.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Precies! Mensen die fruit in de supermarkt te duur vinden hebben waarschijnlijk heel erg enorme borsten!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Precies! Mensen die fruit in de supermarkt te duur vinden hebben waarschijnlijk heel erg enorme borsten!
aniet- Kletskop
Ja, ik wilde opzich ook groentedingen halen, Aniet. Maar dat hadden ze praktisch niet. Volgens mij had ik gewoon de verkeerde kraam. Er zijn er drie op de hele markt Hadden geen eens paprika's!!! En aangezien ik er daar een stuk of 4-5 van eet per week
Gast- Gast
mozzarella schreef:Precies! Mensen die fruit in de supermarkt te duur vinden hebben waarschijnlijk heel erg enorme borsten!
Wil je iets zeggen ofzo? Ik val gewoon officieel onder de mensen die recht hebben op een bikinitopje, dus ook ik kan op de weegschaal leunen.
Gast- Gast
I love paprika!
aniet- Kletskop
aniet schreef:I love paprika!
+1.. vooral rauw en dan voornamelijke de rode en oranje
Gast- Gast
Reva schreef:mozzarella schreef:Precies! Mensen die fruit in de supermarkt te duur vinden hebben waarschijnlijk heel erg enorme borsten!
Wil je iets zeggen ofzo? Ik val gewoon officieel onder de mensen die recht hebben op een bikinitopje, dus ook ik kan op de weegschaal leunen.
Zeg gaan we Lucky erbij halen? Je weet toch wel dat je je hiermee op gevaarlijk terrein begeeft. Verder ken ik jouw tietpartij niet goed .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Oh...heb ik nu iets verkeerds gezegd?
Het is meer de manier waarop..
Gast- Gast
Hey meiden!
Zo, weer thuis, ben versleten!! En flink last van mijn rug/ zij, vooral na het plassen, zo raar... . Alsof er iets klem zit ofzo...
Jullie nog iets te klagen?
Zo, weer thuis, ben versleten!! En flink last van mijn rug/ zij, vooral na het plassen, zo raar... . Alsof er iets klem zit ofzo...
Gast- Gast
Ik denk dat Mozzarella bedoelt dat die meiden 'opeens' grotere borsten aan de kassa hebben
aniet- Kletskop
AHHHHH STRESS!!!
De onderwijsinspectie komt in MIJN klas kijken naar hoe IK een rekenlesje geef aan mijn kleuters..
Ook kijken ze an naar je mappen, methodes, blablabla
Pff... STRESS!!! Alles moet nog in orderener dan in orde zijn en AAHHH!!!
De onderwijsinspectie komt in MIJN klas kijken naar hoe IK een rekenlesje geef aan mijn kleuters..
Ook kijken ze an naar je mappen, methodes, blablabla
Pff... STRESS!!! Alles moet nog in orderener dan in orde zijn en AAHHH!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha, dat is bijna jeugdsentiment...Reva schreef:En ik stond nog wel in het show je borsten topic
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hey meiden!
Klinkt pijnlijk!
Ik heb wat te klagen. Mozz is aan het insinueren dat ik geen borsten heb, alleen omdat ik fruit op de markt duur vind.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik bedoelde het eigenlijk serieus Marin. Maar toen ik zag dat je een wachtlijst hanteert bedacht ik me dat het sarcastisch bedoeld was .
Tja weet je..Als ik Uggs voor jou mee zou nemen, dan is de kans heel groot dat je ze nooit krijgt. Ik bedoel: Lebkuch en Vinegar Crisp anyone?
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: