Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:12

Hahaha of je bent geboren met de helm op, want ik zie er wel als een tokkie uit. Heb een sportbroek aan die te groot is geworden, ik moet hem serieus vasthouden als ik naar de wc loop en verder heb ik momenteel een soort ongekamde afro, bril op, geen make up en paarse UGGs aan Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:15

Oh ja, ik heb nog even een dilemma Wink

Ik heb voor een vriendin Uggs meegenomen uit Amerika. Ze waren omgerekend 140 euro. Van te voren had ze 100 euro overgemaakt en daarna zou ze die 40 euro nog overmaken. Dat heeft ze tot op heden nog niet gedaan. Ik heb haar er al een keer aan herinnert want ik zit zelf nogal krap bij kas, dus zou het goed kunnen gebruiken. Oh ja natuurlijk, zei ze, en ze zou het doen. Dat was drie dagen geleden en er staat nog steeds niet op. Zo lang duurt het niet om het van de ene bank naar de andere bank over te maken zou je zeggen. Nou ga ik morgen naar Groningen met de trein en moet ik dus een kaartje kopen, en ik heb dat geld dus echt nodig daar voor. Wil ook niet m'n moeder vragen of ik even geld van haar mag lenen, als ik dit geld gewoon hoor te krijgen. Maar ja, ik wil haar ook niet nog een keer vragen het over te maken, want dan kom ik over als zo'n zeur. Of zouden jullie dat wel doen?

Gast
Gast

Bericht  Try wo 9 maa 2011 - 2:16

Alex167 schreef:Dus die pin blijft er in en wordt er niet meer uitgehaald, Try?
Mits hij gaat irriteren niet nee. Eigenlijk ook wel weer een fijn idee (geen extra operatie), anderzijds: mocht er een keer iets gebeuren dan kan mijn bot niet breken dus breekt mijn enkel of knie (en dat zijn nog veel vervelendere breuken).

Ik ben trouwens niet meer misselijk Aniet, maar de medicijnen werken niet super. Of misschien wel en heb ik gewoon veel pijn? Het is met vlagen gelukkig.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:16

Reva schreef:Hahaha of je bent geboren met de helm op, want ik zie er wel als een tokkie uit. Heb een sportbroek aan die te groot is geworden, ik moet hem serieus vasthouden als ik naar de wc loop en verder heb ik momenteel een soort ongekamde afro, bril op, geen make up en paarse UGGs aan Embarassed

Whahaha oké scary shit :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:17

Marin schreef:Oh ja, ik heb nog even een dilemma Wink

Ik heb voor een vriendin Uggs meegenomen uit Amerika. Ze waren omgerekend 140 euro. Van te voren had ze 100 euro overgemaakt en daarna zou ze die 40 euro nog overmaken. Dat heeft ze tot op heden nog niet gedaan. Ik heb haar er al een keer aan herinnert want ik zit zelf nogal krap bij kas, dus zou het goed kunnen gebruiken. Oh ja natuurlijk, zei ze, en ze zou het doen. Dat was drie dagen geleden en er staat nog steeds niet op. Zo lang duurt het niet om het van de ene bank naar de andere bank over te maken zou je zeggen. Nou ga ik morgen naar Groningen met de trein en moet ik dus een kaartje kopen, en ik heb dat geld dus echt nodig daar voor. Wil ook niet m'n moeder vragen of ik even geld van haar mag lenen, als ik dit geld gewoon hoor te krijgen. Maar ja, ik wil haar ook niet nog een keer vragen het over te maken, want dan kom ik over als zo'n zeur. Of zouden jullie dat wel doen?

zeker wel doen! hoe aso ik hoop dat ze zich schaamt.

Gast
Gast

Bericht  Try wo 9 maa 2011 - 2:17

Kan je niet een opmerking maken zonder verwijt? Zoiets als: vervelend he, dat dat overmaken soms zo lang duurt, ik heb het geld nog niet op mijn rekening staan en heb het nodig om een treinkaartje te kopen
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:18

Belangrijke zaken eerst: wat voor UGGs? Embarassed Fan Cool

Als het om mezelf zou gaan zou ik het niet leuk vinden om te vragen haha, maar ik denk dat ik dan een smsje zou sturen met 'Klopt het dat ik het geld nog niet heb ontvangen? Als je het vandaag zou kunnen overmaken graag, ik heb het morgen nodig namelijk'

Vervelend zijn dat soort dingen altijd.. Stom dat ze het ook niet gelijk heeft gedaan. Heb je de schoenen nog? Verkopen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:19

Marin, ik zou er nog een keer om vragen. Je bent nu bijna 2 weken terug uit Amerika, je vriendin had tijd zat om dat geld naar je over te maken. Het gaat om 40 euro, dat vind ik best een aardig bedrag en dat hoor je ook zsm van haar te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 9 maa 2011 - 2:19

Ik zou een smsje voorstellen zoals Reva voorstelt, komt helemaal niet zeurderig over vind ik smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:19

Whaha, Reva en Mozz, jullie zijn leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:20

Ik zou gewoon nog een keer vragen Marin.. Vet irritant is dat..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:23

Alex167 schreef:Whaha, Reva en Mozz, jullie zijn leuk Very Happy

Ok thanx Very Happy . Jij ook smile.

Marin kun je de volgende keer ook UGG's voor mij meenemen? En dan betaal ik álles vooraf smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:24

Ik HAAT het echt als mensen geld lenen (of zoiets als bij Marin) en dat IK dan degene ben die er achteraan moet. Dank je de koekkoek. Ik leen zelf echt nóóit geld van mensen en als het bijvoorbeeld een aankoop uit het buiteland is dan zorg ik ervoor dat voordat ze geland zijn het bij wijze van al op de rekening staat. Mensen kunnen altijd geld bij mij lenen en ik ben echt totaal niet moeilijk met geld dat het precies op de cent moet etc, maar ik wil er niet zelf achteraan hoeven..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:25

Ooh ja Mozz! Ik was een recept aan het zoeken om te maken voor een grote groep en toen stond er een pastasalade, en daar had ik mozzarella voor nodig en die moest ik in plakjes snijden en toen dacht ik hardop: Aww, dat is zielig. Whaha.

Laatst aangepast door Alex167 op wo 9 maa 2011 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:25

Hahaha gekke Mozz, meende je het nou of was je sarcastisch? Ik ben net Sheldon, ik begrijp geen sarcasme.
Very Happy

Maar ja zij heeft een andere bank dan ik, dus grote kans dat het er morgen uberhaupt niet op staat en moet ik morgen alsnog geld lenen van m'n moeder. (Haha ja ik heb echt nog maar 1,40 op m'n rekening staan). Dat ik geen geld heb is natuurlijk niet haar probleem maar m'n eigen schuld, maar ik heb het wel meer dan nodig nu en inderdaad het duurt al twee weken Wink

Reva, deze Uggs, de Tall Classic Grey

Dagcafé 2011 - Pagina 27 Inspired%20Grey%20Ugg%20Classic%20Tall%20Sheepskin%20Boots%205815-04

Ze heeft ze al opgehaald, anders had ik ze mooi als gijzeling kunnen houden Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:26

Ik bedenk me opeens dat als ik mijn kast ga uitruimen dat ik ook nog een paar -gevulde- uggs dozen tegen ga komen :P Jeej :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:26

Reva schreef:Ik bedenk me opeens dat als ik mijn kast ga uitruimen dat ik ook nog een paar -gevulde- uggs dozen tegen ga komen :P Jeej :P

Gevuld met Uggs? nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:27

Aaaaaaaah die vind ik mooi. Daar heb ik te dikke kuiten voor.
Marin, welke bank heb je ?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:27

Alex167 schreef:
Reva schreef:Ik bedenk me opeens dat als ik mijn kast ga uitruimen dat ik ook nog een paar -gevulde- uggs dozen tegen ga komen :P Jeej :P

Gevuld met Uggs? nerd

Ja!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:28

mozzarella schreef:
Alex167 schreef:Whaha, Reva en Mozz, jullie zijn leuk Very Happy

Ok thanx Very Happy . Jij ook smile.

Marin kun je de volgende keer ook UGG's voor mij meenemen? En dan betaal ik álles vooraf smile.

Jahoor, maar ik doe maar 1 x Uggs per keer, en de eerstvolgende keer is Darcy aan de beurt. Moet wel zeggen dat ik het best een aardige actie van mijzelf vond, want ik ben voor haar eerst naar Bloomingdales gegaan (ok, daar wilde ik ook wel zelf heen), maar daar hadden ze ze niet, dus ben ik een paar dagen later naar de Ugg Flagshipstore gegaan (was best grappig, ok doe die maar, nee ik hoef niet te passen, hier is 195 dollar, doei). En toen heb ik de rest van de dag met zo'n gigantische Uggs tas (die dingen zijn echt huuuge) gelopen, heel Central Park door, heel Fifth Avenue af. Gelukkig was ie niet zwaar, maar onhandig was het wel. Ach ja, het is ook niet echt erg, maar ik heb er wel extra moeite voor gedaan dus baal er gewoon een beetje van.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:29

Reva: Ik heb ABN, zij Postbank (ING dus tegenwoordig). En gevuld met Uggs? Doe mij zo'n kast. Hallo. Ga es heel gauw die kast opruimen jij.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:30

Ah, okee..das balen. Ik heb ook ING, dus kan je niet helpen. Maar volgens mij moet je dat nog best redden toch, als je t voor 18.00 zou storten?

Ja ik weet het, van mn kast Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:34

Marin schreef:Reva: Ik heb ABN, zij Postbank (ING dus tegenwoordig). En gevuld met Uggs? Doe mij zo'n kast. Hallo. Ga es heel gauw die kast opruimen jij.
Van ING naar een bankrekeningnummer gaat direct als het goed is. Van een bankrekeningnummer naar de ING komt de volgende dag aan, of je moet het voor 12:00 overgemaakt hebben..

Maargoed, dat is op jullie dus niet van toepassing..

Edit op het dikgedrukte. Dat moet ook voor 12:00..

Laatst aangepast door _Donnaa op wo 9 maa 2011 - 2:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:35

Marin schreef:Reva: Ik heb ABN, zij Postbank (ING dus tegenwoordig). En gevuld met Uggs? Doe mij zo'n kast. Hallo. Ga es heel gauw die kast opruimen jij.

Nou, inderdaad zeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:37

Nou zeg, bemoeials.

Mijn dure marktfruit is niet eens héél lekker. Je mag toch wel wat verwachten voor die prijs Rolling Eyes Vier kiwis, vier sinasappels en vier bananen, 8 euro. En dan mwah smaken. Ik ga ook op de markt staan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: