Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja inderdaad...maar ik ben wél bekaf van alle 'diepgaande' gesprekken in de auto en alle spanning. Ik heb zelfs aan tafel gezeten met de m.inister van o.nderwijs!
Gast- Gast
Wat stoer zeg! Hoe was dat Mozz?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee vooral heel schaapachtig en nietszeggend hahaha. Wel lief was dat baas vroeg om te doen alsof ik nog iets was vragen aan mij of hij niets vergeten was hahaha (géén idee).
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Wat stoer zeg! Hoe was dat Mozz?
Heel interessant. Je merkt dat je tussen héél slimme mensen zit met bergen aan ervaring, kennis en scherpzinnigheid. Ik werd er heel onzeker van...durfde amper mijn kopje koffie van het schoteltje te tillen uit angst voor een verslikaanval of omstoten.
Gast- Gast
Kan ik me ook wel voorstellen Mozz. Is het uiteindelijk wel allemaal goed gegaan? Geen koffie over de tafel enzo?
Gast- Gast
Whahahahaha, ja daar zou ik me ook zenuwachtig over maken! Wat was het doel van de werktrip eigenlijk? Of heb ik dat gemist
VeryCherry schreef:Whahahahaha, ja daar zou ik me ook zenuwachtig over maken! Wat was het doel van de werktrip eigenlijk? Of heb ik dat gemist
we waren de on.derwijsinspectie zeg maar...vanuit het m.inisterie...niet om het eindrapport te maken maar om te kijken adhv de cit.o gegegevens hoe het nu loopt en wat de prognose is en zijn daarvoor op pad naar enkele s.choolbesturen (sorry voor die domme puntjes maar ik wil niet dat iemand dit kan traceren).
Gast- Gast
Alex167 schreef:Kan ik me ook wel voorstellen Mozz. Is het uiteindelijk wel allemaal goed gegaan? Geen koffie over de tafel enzo?
Nee alleen toen ik mezelf moest voorstellen kraamde ik met een rood hoofd wat onzin uit, praatte mezelf omlaag en had opeens een zwaar limburgs accent.
Gast- Gast
mozzarella schreef:VeryCherry schreef:Whahahahaha, ja daar zou ik me ook zenuwachtig over maken! Wat was het doel van de werktrip eigenlijk? Of heb ik dat gemist
we waren de on.derwijsinspectie zeg maar...vanuit het m.inisterie...niet om het eindrapport te maken maar om te kijken adhv de cit.o gegegevens hoe het nu loopt en wat de prognose is en zijn daarvoor op pad naar enkele s.choolbesturen (sorry voor die domme puntjes maar ik wil niet dat iemand dit kan traceren).
Ah ok, lijkt me echt interessant trouwens, hoe dat allemaal in z'n werk gaat.
Het was vooral interessant hoe verschillend de besturen die we bezochten reageerden...van afwijzend en verdedigend toch stotterend en rood tot ons ontvangen met een ontvangscomité van 8 mensen die in een rijtje een handje wilden geven hahahah. Of gewoon normaal en sympathiek, dat was er ook bij.
Gast- Gast
Waren ze bang om op hun vingers getikt te worden?
Ja, en terecht...sommige cijfers logen er niet om of waren zelfs helemaal niet aangeleverd .
Gast- Gast
Wow, das wel heel slecht zeg!
Ja ik vond het ook echt soms heel zielig voor die mevrouw die was net pas d.irectrice en wist helemaal niet hoe slecht haar scholen aanleverden hahahah.
Gast- Gast
Oh wat erg, die zal zich wel kapotschamen dan zeg.
En!! ik heb besloten dat ik vandaag info ga zoeken voor een nieuwe opleiding!
Denk dat het toch iets administratiefs gaat worden!
Denk dat het toch iets administratiefs gaat worden!
Gast- Gast
Wat goed Anousch!!
Fijn Mozzarella,dat het meevalt je zakenreisje!
Anousch:ga je weer naar school ipv werken?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Oh trouwens Lexie, bij dit boek moest ik echt aan de situatie met je baas denken.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ik-ben-oke-jij-bent-een-sukkel/1001004009993086/index.html
Briljante titel ook
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ik-ben-oke-jij-bent-een-sukkel/1001004009993086/index.html
Briljante titel ook
aniet schreef:Fijn Mozzarella,dat het meevalt je zakenreisje!
Ik ga een thuisstudie volgen dat ik 2 kanten uit kan met werk zoeken.
Gast- Gast
Whahahaha briljant VC Ik ga gewoon voortaan met die instelling naar mijn werk. Dan komt het vast helemaal goed.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: