Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik zie alleen het hartje en ik wilde zeggen 'ik ook van jou ' maar dat zou nu een beetje raar zijn.
Gast- Gast
Reva: Scouting for Girls, Eliza Doolittle, Beth Hart , Jem, en die anderen die jij noemt heb ik ook allemaal er al op.
Gast- Gast
Dolores schreef:Reva: Scouting for Girls, Eliza Doolittle, Beth Hart , Jem, en die anderen die jij noemt heb ik ook allemaal er al op.
Oooh die laatste is mooi zeg!! Ik luister nu Take it easy on me
Gast- Gast
Jem?
Of Beth... ?
Want Beth is .... o m g....
Ik wou dat ik haar wás. Of altijd bij haar mocht zijn.
Of Beth... ?
Gast- Gast
Dolores schreef:Jem?
Of Beth... ?
Beth Whaa.
Gast- Gast
Donnaa! Ik wil al heel de dag vertellen dat ik afgelopen nacht droomde dat jij en ik en nog iemand van hier met het ov naar H.auwert reisden. Wat een ramp was dat
Gast- Gast
Dat geloof ik graag, ik zou namelijk niet eens weten waar het ligt en hoe ik er kan komenAlex167 schreef:Donnaa! Ik wil al heel de dag vertellen dat ik afgelopen nacht droomde dat jij en ik en nog iemand van hier met het ov naar H.auwert reisden. Wat een ramp was dat
Gast- Gast
Ohhh.. Ja dat is in de buurt van Trisha inderdaad.. Wat grappig, het was vast gezellig..
Ik hoop dat ik zo beter slaap dan vannacht want ik heb nu neusspray..
En een rode neus, en nog steeds koppijn en schrale lippen. En vlekjes op m`n tanden omdat ik nu met m`n mond open slaap.. Zo lelijk..
Ik hoop dat ik zo beter slaap dan vannacht want ik heb nu neusspray..
En een rode neus, en nog steeds koppijn en schrale lippen. En vlekjes op m`n tanden omdat ik nu met m`n mond open slaap.. Zo lelijk..
Gast- Gast
En in de buurt van Reva
Hopelijk voel je je snel beter!
Ik ga slapen. Trusten popjes! Tot morgen!
Hopelijk voel je je snel beter!
Ik ga slapen. Trusten popjes! Tot morgen!
Gast- Gast
Ben ik gek, of ligt het aan mij?
Gooische vrouwen heeft veel weg van Sex and the city...
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ben ik gek, of ligt het aan mij?
Ik had dezelfde gedachten.
Gast- Gast
ABE schreef:Bitterkoek_ schreef:Ben ik gek, of ligt het aan mij?
Ik had dezelfde gedachten.
De poster alleen al....
Dit is toch gewoon heel erg Sex and the City?
Gast- Gast
Wow Lexie, wat een tijd joh. Is ze wel weer in slaap gevallen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oei: dat is vroeg.
Ik ben moe, zit erdoorheen en mijn werk vraagt zich af of ik niet op het randje van overspannenheid zit. Heerlijk :-). Ik hou niet zo van die term, en zeker niet als het in verband wordt gebracht met mij. Feit is wel dat ik ook merk dat alles me enigszins teveel aan het worden is. Mijn vader heeft kanker, mijn moeder heeft het zwaar (uiteraard), mijn zus maakt door haar gedrag van het afgelopen jaar iedereen knettergek en intens verdrietig. En iedereen komt bij mij om zijn verhaal te doen en ik moet er maar voor iedereen zijn. Mijn man heeft laatst ook rare fratsen uitgehaald die me erg veel pijn hebben gedaan en als klap op de vuurpijl hebben twee collegas maar besloten dat ik de duivel in eigen persoon ben van de ene op de andere dag dus die maken me het leven behoorlijk zuur.
En ik weet eigenlijk niet meer precies wát nu de doorslaggevende factor is. Feit is wel dat kleine klusjes me al teveel zijn: twee bijpassende sokken zoeken is al teveel werk. Tanken stel ik zo lang mogelijk uit, op mijn werk komt er toch echt behoorlijk weinig uit mijn handen en ga zo maar door.
Mijn werk heeft het nu gesignaleerd. Maar waarom kan niemand anders dat in mijn omgeving? Waarom ziet niemand hoe het werkelijk gaat nadat ik al ongeveer 1,5 jaar me de naad uitloop voor iedereen?
Sorry: dit was even een klaagmomentje! Komt vast goed :-)
Ik ben moe, zit erdoorheen en mijn werk vraagt zich af of ik niet op het randje van overspannenheid zit. Heerlijk :-). Ik hou niet zo van die term, en zeker niet als het in verband wordt gebracht met mij. Feit is wel dat ik ook merk dat alles me enigszins teveel aan het worden is. Mijn vader heeft kanker, mijn moeder heeft het zwaar (uiteraard), mijn zus maakt door haar gedrag van het afgelopen jaar iedereen knettergek en intens verdrietig. En iedereen komt bij mij om zijn verhaal te doen en ik moet er maar voor iedereen zijn. Mijn man heeft laatst ook rare fratsen uitgehaald die me erg veel pijn hebben gedaan en als klap op de vuurpijl hebben twee collegas maar besloten dat ik de duivel in eigen persoon ben van de ene op de andere dag dus die maken me het leven behoorlijk zuur.
En ik weet eigenlijk niet meer precies wát nu de doorslaggevende factor is. Feit is wel dat kleine klusjes me al teveel zijn: twee bijpassende sokken zoeken is al teveel werk. Tanken stel ik zo lang mogelijk uit, op mijn werk komt er toch echt behoorlijk weinig uit mijn handen en ga zo maar door.
Mijn werk heeft het nu gesignaleerd. Maar waarom kan niemand anders dat in mijn omgeving? Waarom ziet niemand hoe het werkelijk gaat nadat ik al ongeveer 1,5 jaar me de naad uitloop voor iedereen?
Sorry: dit was even een klaagmomentje! Komt vast goed :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik vind het maar gek dat er zo veel mensen uit dit dagcafé in de buurt van mijn vorige woonplaats wonen. Ik hoor ook werkelijk nooit iemand over Hauwert, ik bedoel, wie kent dat nou?
Caro, wat vervelend dat je je zo voelt. Maar als ik het zo lees heb je het ook wel heel zwaar te verduren op dit moment. Maar dat er mensen zijn die het signaleren is al een eerste stap om het voor jezelf ook te erkennen. Hoe voel je je er zelf onder? Misschien kun je sowieso eens een afspraak maken bij de huisarts om te kijken wat die ervan zegt en je hart eens goed te luchten.
Sterkte in ieder geval!
Ik vind het maar gek dat er zo veel mensen uit dit dagcafé in de buurt van mijn vorige woonplaats wonen. Ik hoor ook werkelijk nooit iemand over Hauwert, ik bedoel, wie kent dat nou?
Caro, wat vervelend dat je je zo voelt. Maar als ik het zo lees heb je het ook wel heel zwaar te verduren op dit moment. Maar dat er mensen zijn die het signaleren is al een eerste stap om het voor jezelf ook te erkennen. Hoe voel je je er zelf onder? Misschien kun je sowieso eens een afspraak maken bij de huisarts om te kijken wat die ervan zegt en je hart eens goed te luchten.
Sterkte in ieder geval!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Wow Lexie, wat een tijd joh. Is ze wel weer in slaap gevallen?
Jaaa, gelukkig wel, na een half uur eindelijk. En toen moesten we haar om half 8 wakker maken. Spook.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Caro, heftig dat je je zo voelt. Het lijkt wel alsof je een buffer bent waar iedereen tegenaan praat, dat lijkt me niet de bedoeling. Ga inderdaad eens naar de huisarts, neem even rust, op je werk hebben ze het gesignaleerd dus zullen ze het vast begrijpen dat je er even een weekje (of 2) tussenuit gaat om bij te komen. Sterkte!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: