Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Heerlijk tijd voor jezelf.
Ik heb me maar met de laptop op de bank gezet en Glee aangezet. Heerlijk
Ik heb me maar met de laptop op de bank gezet en Glee aangezet. Heerlijk
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe komt het lieve Dolcis?
Jordana- Ratel
SameDolcis_ schreef:En ik verveel me te pletter..
Ik ga tv kijken met mijn paps, misschien nog even wat been-oefeningen doen.. Fijne avond!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik verveel me ook en ik zit heel erg te gapen. Ik moet wachten tot de droger klaar is, want daar zit schoonbeddengoed in.
Gast- Gast
Succes. Hoop dat de pijn niet nog veel erger wordt..Try schreef:SameDolcis_ schreef:En ik verveel me te pletter..
Ik ga tv kijken met mijn paps, misschien nog even wat been-oefeningen doen.. Fijne avond!
Jordana, Er is gewoon niks te doen... saai.. Voel jij je al wat beter?
Alex, lekker op tijd naar bed Hoe laat is je dochter altijd wakker?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik verveel me ook en ik zit heel erg te gapen. Ik moet wachten tot de droger klaar is, want daar zit schoonbeddengoed in.
Oehh, lekker, slapen in een schoon bedje!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Je bent toch thuis of niet Dol?
Ja hoor ik ben gelukkig weer beter. Daar ben ik echt blij om.
Ja hoor ik ben gelukkig weer beter. Daar ben ik echt blij om.
Jordana- Ratel
Alex167 schreef:Ik verveel me ook en ik zit heel erg te gapen. Ik moet wachten tot de droger klaar is, want daar zit schoonbeddengoed in.
ik zit tegen je te kletsen op msn hoor
Hier staat voetbal aan :S En ik zit Trishaaa te plagen dat ik een verrassing voor haar heb en daar kan ze niet tegen
Gast- Gast
Ja.. Gelukkig wel tijd gaat alleen zo langzaam.
Wolletjes, hier staat voetbal ook aan. Een een man ervoor op de bank.
Wolletjes, hier staat voetbal ook aan. Een een man ervoor op de bank.
Gast- Gast
Aaah dat is gemeen Wol, Pesten dat je iets heb en je niet zegt wat het is.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Aaah dat is gemeen Wol, Pesten dat je iets heb en je niet zegt wat het is.
Ja, gemeen he Maar ze gaat het zó leuk vinden!
Gast- Gast
nou meiden, ik kom me ook maar even melden. Ik ben net thuis van mijn werk en moet nu echt aan mijn opdrachten werken. Heb morgen een gesprek met mijn werkbegeleider en het is wel zo gemakkelijk als ik dan wat te bespreken heb. Ik heb alleen echt geeeeeeeeeeeeeen zin.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Dolcis, ze is meestal rond half 7, 7 uur wakker. We moeten er dan ook ongeveer uit als we moeten werken, dus dat is niet erg. In het weekend is het wel jammer, haha. Hoe laat is jouw zoon wakker?
Gast- Gast
wolletjes schreef:Jordana schreef:Aaah dat is gemeen Wol, Pesten dat je iets heb en je niet zegt wat het is.
Als jij dat zegt zal het wel. En wanneer krijgt ze het?
Jordana- Ratel
Alex167 schreef:Dolcis, ze is meestal rond half 7, 7 uur wakker. We moeten er dan ook ongeveer uit als we moeten werken, dus dat is niet erg. In het weekend is het wel jammer, haha. Hoe laat is jouw zoon wakker?
Voor 6 uur al wel Als ik moet werken is dit niet erg. Maar heb al 2 weken vrij, en sta al die 2 weken nog steeds zo vroeg naast mijn bed
Eerst ging hij altijd lief spelen, of kwam bij me liggen. Maar tegenwoordig is hij echt een boef en staat als een wilde 2,5 jarige lawaai te maken. Best vermoeiend..
Gast- Gast
Jordana schreef:wolletjes schreef:Jordana schreef:Aaah dat is gemeen Wol, Pesten dat je iets heb en je niet zegt wat het is.
Als 't klaar is. Ik hoop 't aan 't einde vd week op te sturen!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Alex167 schreef:Dolcis, ze is meestal rond half 7, 7 uur wakker. We moeten er dan ook ongeveer uit als we moeten werken, dus dat is niet erg. In het weekend is het wel jammer, haha. Hoe laat is jouw zoon wakker?
Voor 6 uur al wel Als ik moet werken is dit niet erg. Maar heb al 2 weken vrij, en sta al die 2 weken nog steeds zo vroeg naast mijn bed
Eerst ging hij altijd lief spelen, of kwam bij me liggen. Maar tegenwoordig is hij echt een boef en staat als een wilde 2,5 jarige lawaai te maken. Best vermoeiend..
Ooh jeetje, zo vroeg! A. kwam ook een paar dagen achter elkaar zo vroeg, gelukkig nu al even niet meer.
Gast- Gast
Boeeee, wat vroeg Alex Kan ze er niet wat later in 's avonds? (geintje hoor)
Gaan jullie er in het weekend dan ook echt uit of laat je dr liggen/bij jullie in bed?
Gaan jullie er in het weekend dan ook echt uit of laat je dr liggen/bij jullie in bed?
Gast- Gast
wolletjes schreef:Jordana schreef:wolletjes schreef:Jordana schreef:Aaah dat is gemeen Wol, Pesten dat je iets heb en je niet zegt wat het is.
Ik ben nou ook heel benieuwd Wol, mar jou kende zal het echt heel gaaf worden!
Jordana- Ratel
Reva schreef:Boeeee, wat vroeg Alex Kan ze er niet wat later in 's avonds? (geintje hoor)
Meestal laat ik haar 's avonds doorlopen tot ze (letterlijk) omvalt dat is zo rond half 9, 9 uur en dan slaapt ze wel wat langer door, haha. In het weekend ben ik altijd de lul, we moeten daar toch maar eens afspraken over maken. Op zaterdag vind ik het niet erg trouwens, we doen dan lekker vroeg boodschappen, dan zijn we die mensenmassa voor.
Gast- Gast
Jordana schreef:wolletjes schreef:Jordana schreef:wolletjes schreef:Jordana schreef:Aaah dat is gemeen Wol, Pesten dat je iets heb en je niet zegt wat het is.
Ik ben nou ook heel benieuwd Wol, mar jou kende zal het echt heel gaaf worden!
wahaha, nou 't is geen foto hoor Dat kan ik al wel verklappen!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:Boeeee, wat vroeg Alex Kan ze er niet wat later in 's avonds? (geintje hoor)
Meestal laat ik haar 's avonds doorlopen tot ze (letterlijk) omvalt dat is zo rond half 9, 9 uur en dan slaapt ze wel wat langer door, haha. In het weekend ben ik altijd de lul, we moeten daar toch maar eens afspraken over maken. Op zaterdag vind ik het niet erg trouwens, we doen dan lekker vroeg boodschappen, dan zijn we die mensenmassa voor.
Dat is wel waar ja.. Ik kom op zaterdag doorgaans nooit in winkels, maar afgelopen zaterdag moest ik even. Damn Stapte de deur uit en was al half in shock, stapte een winkel binnen, niet normaal. Was geen eens een supermarkt, maar we liepen haast als in een soort wachtrij van de efteling door de winkel
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: