Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
karakter, geur......Beauty Addict schreef:Adres en routebeschrijvingSannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Hele leuke exen mogen evt ook met telefoonnummer voor de vrijgezelle meiden onder ons...Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
+1
of email, hyves, facebook?
makkelijk daten zo..
gelukkig heb ik al een heel lief vriendje hahaha
Gast- Gast
Sannie89 schreef:
Sommige mensen zeggen dat je zingen kunt leren... Dus, dat geloven we dan maar!!
Ik zou heel graag leren zingen, gewoon zodat ik me niet hoef te schamen wanneer ik meezing, of wanneer ik met een groepje singstar doe enzo...
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Tot straks Jordana!!
Sannie: Ik ben getrouwd en zwanger, dus ook niet echt op zoek hoor, dus wij hoeven er in elk geval niet om te vechten haha!!
Sannie: Ik ben getrouwd en zwanger, dus ook niet echt op zoek hoor, dus wij hoeven er in elk geval niet om te vechten haha!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Tot straks Jordana!!
Dat is dan toch weer fijn voor de vrijgezelle meiden onder ons dat hun meer kans hebben
Gast- Gast
Ja als hij drank gehad heeft is hij jaloers en dan krijgen we vaak gezeik..PrinsesBo schreef:Donna wat vervelend.
Je hebt best wel wat gekloot met hem of niet?
Maar hij leeft nog.. Kwam hem tegen, helaas.. Normaal kom ik hem nooit tegen
Gast- Gast
Oeh, hoe ging dat Donnaa??_Donnaa schreef:Ja als hij drank gehad heeft is hij jaloers en dan krijgen we vaak gezeik..PrinsesBo schreef:Donna wat vervelend.
Try- Kletskop
nou ba, volgens mij komen er geen foto's:)
Ik krijg een beetje een zit kont(en dr is weer heerlijk ruzie tussen broertje en zusje bah)
Dus ik ga lekker naar boven, boekje lezen, tv kijken etc.
dag meiden!
Ik krijg een beetje een zit kont
dag meiden!
Gast- Gast
Geloof het ook niet...Sannie89 schreef:nou ba, volgens mij komen er geen foto's:)
Ik krijg een beetje een zit kont(en dr is weer heerlijk ruzie tussen broertje en zusje bah)
dag meiden!
Fijne avond meis...
Gast- Gast
Jaaaaaa prima, haha.. Nee hij zag ons fietsen, keek de andere kant uit en reed verder.. Hij schrok wel, wij kwamen recht voor hem de hoek om. Nou net goedTry schreef:Oeh, hoe ging dat Donnaa??_Donnaa schreef:Ja als hij drank gehad heeft is hij jaloers en dan krijgen we vaak gezeik..PrinsesBo schreef:Donna wat vervelend.
Gast- Gast
Groetjes vanuit Zeeland...heb de eerste dag van mn werktrip achter de rug hahaha
Gast- Gast
OMG, mn BB heeft er wel heel lang over gedaan om mijn berichtje te plaatsen.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Wat is het stil/ saai hier!!!!
Ja he?
Ik begin pijn te krijgen en ik mag pas om half 11 weer pijnmedicatie..
Try- Kletskop
Ik ben weer thuis, zit nou op pizza te wachten. En ik vind het heerlijk om nou thuis te zijn
Try: Hoe gaat het met jou?
Try: Hoe gaat het met jou?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hey Jordana! Je woont dicht bij huis of niet, je was toch om 8 uur pas klaar?
Geestelijk gaat het wat beter, ik heb een betere dag omdat ik twee klasgenootjes me hebben opgehaald om even buiten een rondje te lopen (nouja, rolstoel te duwen), dat was heerlijk. Ik heb voor het eten nog even geslapen omdat het supervermoeiend is allemaal. Mijn been doet extra pijn vandaag en mijn voet word steeds stijver, gelukkig komt de fysio morgen. Ik hoop dat hij me gerust kan stellen want ik ben bang dat mijn voet nooit meer 'recht' komt te staan. Met mijn knie gaat het steeds beter maar de hechtingen daarop helen niet heel erg mooi..
Hoe is het met jou? Hoe is het thuis?
Geestelijk gaat het wat beter, ik heb een betere dag omdat ik twee klasgenootjes me hebben opgehaald om even buiten een rondje te lopen (nouja, rolstoel te duwen), dat was heerlijk. Ik heb voor het eten nog even geslapen omdat het supervermoeiend is allemaal. Mijn been doet extra pijn vandaag en mijn voet word steeds stijver, gelukkig komt de fysio morgen. Ik hoop dat hij me gerust kan stellen want ik ben bang dat mijn voet nooit meer 'recht' komt te staan. Met mijn knie gaat het steeds beter maar de hechtingen daarop helen niet heel erg mooi..
Hoe is het met jou? Hoe is het thuis?
Try- Kletskop
Ja, heel stil idd Mijn billen gloeien van het douchen en ik ben naar mn mega to do list aan het kijken.
Gast- Gast
Ja ik woon dicht bij het werk zeg een 15 a 20 min rijden.
Heb al lekker pizza op en zit nou aan een ijsje.
Wat fijn dat je vandaag toch lekker buiten bent geweest. En ik kna me voorstellen dat ze zorgen maakt gewoon aan je fysio vragen.
Hier thuis gaat wel, Meneer is nou weg dus heb het huis alleen. En hij heeft vandaag gelukkig gestofzuigd en daar ben ik wel blij om dat hij dat nou toch gedaan heeft.
Heb al lekker pizza op en zit nou aan een ijsje.
Wat fijn dat je vandaag toch lekker buiten bent geweest. En ik kna me voorstellen dat ze zorgen maakt gewoon aan je fysio vragen.
Hier thuis gaat wel, Meneer is nou weg dus heb het huis alleen. En hij heeft vandaag gelukkig gestofzuigd en daar ben ik wel blij om dat hij dat nou toch gedaan heeft.
Jordana- Ratel
Jammer dat het lijstje daar niet korter van wordt héReva schreef:Ja, heel stil idd Mijn billen gloeien van het douchen en ik ben naar mn mega to do list aan het kijken.
Gast- Gast
Fijn dat je vriend gestofzuigd heeft, Jordana!
Ik moest thuis blijven vanavond, want er zou een kennis komen met zijn vriendin, dus ik heb mn sporten afgezegd. Komt die jongen alleen, ben ik voor Jan Lul niet gegaan.
Ik moest thuis blijven vanavond, want er zou een kennis komen met zijn vriendin, dus ik heb mn sporten afgezegd. Komt die jongen alleen, ben ik voor Jan Lul niet gegaan.
Gast- Gast
Wat fijn!Jordana schreef: En hij heeft vandaag gelukkig gestofzuigd en daar ben ik wel blij om dat hij dat nou toch gedaan heeft.
Oeh lekker een ijsje. Ik heb een soort van lactose intolerantie (ben niet allergisch ofzo, meer overgevoeligheid) en van ijs ga ik kotsen.. Maar mijn papa heeft moorkoppen gekocht en ookal word ik ziek van de slagroom, het is zooo lekker dat ik dat het wel waard vind stom van me he?
Ik hoop morgen na de fysio ook nog even naar buiten te kunnen, maar ik hoop vooral dat hij me kan geruststellen.
Try- Kletskop
Alex167 schreef:Fijn dat je vriend gestofzuigd heeft, Jordana!
Dat vind ik ook want als hij dat vandaag niet had gedaan dan was ik echt boos geworden.
Jordana- Ratel
He, balen!Alex167 schreef:
Try- Kletskop
Irritant zeg.Alex167 schreef:Fijn dat je vriend gestofzuigd heeft, Jordana!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: