Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja idd. Beetje fluffy types?Jordana schreef:Vraag zich nou af op wat voor types Reva valt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Burn? Misschien stomme vraag, maar is je vader ziek dat jullie hem moeten helpen?
Stomme vragen bestaan niet! Nouja, ziek is hij nu niet meer. MAar hij heeft 2 week geleden een hartaanval gehad. En heeft een by-pass operatie gehad, en mag nu nog niet alleen de trap afkomen etc. Dus vandaar dat we dan bij hem moeten zijn..
Heb er ook wel een topic over gehad..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn schreef:Sannie89 schreef:
niveau daalt...
Ik ga een kopje thee zetten... nog liefhebbers?
Lijkt me lekker!
staat aan, heb jij nog chocolade?
Ja Milka, die nieuwe repen.. Met hazelnoot en ehm.. shit hoe heet dat nou?
lekker! maakt niet uit hoe ze heten.. hahaha klinkt goed
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn? Misschien stomme vraag, maar is je vader ziek dat jullie hem moeten helpen?
Stomme vragen bestaan niet! Nouja, ziek is hij nu niet meer. MAar hij heeft 2 week geleden een hartaanval gehad. En heeft een by-pass operatie gehad, en mag nu nog niet alleen de trap afkomen etc. Dus vandaar dat we dan bij hem moeten zijn..
aah zo.. wat vervelend en naar zeg! hoe is hij er nu zelf onder?
(topic heb ik niet gezien, sorry.... dank je )
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik zit in dilemmmaaaaaa.
Ga morgen op kraamvisite en wilde eigenlijk een taartje maken.
Nu heb ik de taart gebakken, maar nog even niet zo'n zin om hem te maken...
Maar ik wilde het geboortekaartje namaken, dus is het wel weer een mega leuk kadootje..
AARGHHH
Heb je daar morgen geen tijd meer voor?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Sannie89 schreef:Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn? Misschien stomme vraag, maar is je vader ziek dat jullie hem moeten helpen?
aah zo.. wat vervelend en naar zeg! hoe is hij er nu zelf onder?
(topic heb ik niet gezien, sorry.... dank je )
Je kunt ook niet alles zien. Hij is niet meer up to date het topic, maar goed!
Het gaat inmiddels weer redelijk..
Burn- Lady Post-a-lot
Maar ik wilde het geboortekaartje namaken, dus is het wel weer een mega leuk kadootje..
AARGHHH
Ik hoor je zo vaak over taarten, maak je er ook foto's van? Ik ben er echt benieuwd na!
Burn- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:Ja idd. Beetje fluffy types?Jordana schreef:Vraag zich nou af op wat voor types Reva valt
Ik val op types waarvan mijn omgeving dan zegt 'Ow hij lijkt me erg aardig' Afbeeldingen van zogenaamde mooie mannen doen me ook echt helemaal niks...of van die topics hier. (Of zoals vroeger de 'hunken' in Tina, Fancy etc...bluuuugh).
Gast- Gast
Hoooooiiiii!
Vandaag was ik zo verdrietig, dat ik mezelf maar even heb getrakteerd op zeer lekker eten. Varkenshaasje met champignon-Gorgonzola-saus, stokbrood en kruidenboter. Nu ben ik vol en weer wat gelukkiger. Gek hoe eten werkt!
Hoe is het hier?
Vandaag was ik zo verdrietig, dat ik mezelf maar even heb getrakteerd op zeer lekker eten. Varkenshaasje met champignon-Gorgonzola-saus, stokbrood en kruidenboter. Nu ben ik vol en weer wat gelukkiger. Gek hoe eten werkt!
Hoe is het hier?
Gast- Gast
Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ja idd. Beetje fluffy types?Jordana schreef:Vraag zich nou af op wat voor types Reva valt
Ik val op types waarvan mijn omgeving dan zegt 'Ow hij lijkt me erg aardig' Afbeeldingen van zogenaamde mooie mannen doen me ook echt helemaal niks...of van die topics hier. (Of zoals vroeger de 'hunken' in Tina, Fancy etc...bluuuugh).
Vraagt om foto's. ben nou wel benieuwd
Lejow: Kan je hem niet over een half uurtje afmaken? Dat je even een break pakt.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Vol goede moed je wasmachine aanzetten op 95 graden/lege trommel en een extra lange draai en er vervolgens door het geluid achter moeten komen dat je drie wasbollen erin hebt laten zitten is best jammer
Gast- Gast
Reva schreef:Vol goede moed je wasmachine aanzetten op 95 graden/lege trommel en een extra lange draai en er vervolgens door het geluid achter moeten komen dat je drie wasbollen erin hebt laten zitten is best jammer
haha.. dat word best n herrie !
en ja, ben ook wel benieuwd naar fotos
Laatst aangepast door Sannie89 op di 8 maa 2011 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wil beeldmateriaalReva schreef:Beauty Addict schreef:Ja idd. Beetje fluffy types?Jordana schreef:Vraag zich nou af op wat voor types Reva valt
Gast- Gast
AARGHHH
Krijg je ook niet meer zin als je begonnen bent?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Lieve meiden,
Ik ga er weer vandoor, ff thee/koffie drinken met paps & mams.
Ik dank u voor de avondopvulling!
Vanavond in bed lees ik wel weer bij, en desnoods reageer ik!
En anders, tot morgen!
Ik ga er weer vandoor, ff thee/koffie drinken met paps & mams.
Ik dank u voor de avondopvulling!
Vanavond in bed lees ik wel weer bij, en desnoods reageer ik!
En anders, tot morgen!
Burn- Lady Post-a-lot
Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
+1
Jordana- Ratel
Hele leuke exen mogen evt ook met telefoonnummer voor de vrijgezelle meiden onder ons...Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
+1
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hele leuke exen mogen evt ook met telefoonnummer voor de vrijgezelle meiden onder ons...Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
+1
of email, hyves, facebook?
Gast- Gast
Adres en routebeschrijvingSannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Hele leuke exen mogen evt ook met telefoonnummer voor de vrijgezelle meiden onder ons...Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
+1
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Adres en routebeschrijvingSannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Hele leuke exen mogen evt ook met telefoonnummer voor de vrijgezelle meiden onder ons...Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Jaaaaa... of voorbeelden mag ook.Sannie89 schreef:Reva schreef:Beeldmateriaal?? Als in exen?
prima
+1
Gewoon alles dus
Ik ga hier afsluiten tot over een half uurtje
Jordana- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: