Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, dat ga ik sowieso proberen en dat moet ook lukken als hij gewoon normaal doet. Als hij me compleet negeert dan weet ik niet of het lukt, maar dat is een probleem voor zaterdag en niet voor nu..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dat ga ik sowieso proberen en dat moet ook lukken als hij gewoon normaal doet. Als hij me compleet negeert dan weet ik niet of het lukt, maar dat is een probleem voor zaterdag en niet voor nu..
Klopt, duurt nog even
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh ja, dat moet ik ook nog even inplannen, Anousch
Ik heb het megadruk, ik ben dit weekend weg, volgende week werk ik 4 dagen en heb ik zaterdag verjaardag van opa. Zondag is D. dicht, en dan ga ik weer werken en 26 maart ga ik naar Amsterdam ... Grmb, ik denk dat het pas begin april wordt
Ik probeer dus ook al een date in te plannen met wol, dat lukt ook niet erg makkelijk haha.
Ik heb het megadruk, ik ben dit weekend weg, volgende week werk ik 4 dagen en heb ik zaterdag verjaardag van opa. Zondag is D. dicht, en dan ga ik weer werken en 26 maart ga ik naar Amsterdam ... Grmb, ik denk dat het pas begin april wordt
Ik probeer dus ook al een date in te plannen met wol, dat lukt ook niet erg makkelijk haha.
Gast- Gast
Alex167 schreef:
grinnik, dat wordt hier ook niet makkelijk gemaakt door Wol zelf
Gast- Gast
500e post! Krijg ik er nu een ster bij?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nee Wat teleurstellend... Hoeveel berichten moet ik wel niet plaatsen om een Prater te zijn???
SuperGrover- Ratel
Wel 500 Je bent er bijna, hebt nu 500 punten.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh jullie hebben gelijk... Waarom is er geen face-palm emoticon?
SuperGrover- Ratel
Alex, gister niet bij de Hema geweest, helemaal niet in de stad eigenlijk. Moet ik even niet meer komen nu haha... Zeker niet bij Prenatal.
Vrijdag wel ff naar de markt, ben ik al jaren niet geweest...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Alex, gister niet bij de Hema geweest, helemaal niet in de stad eigenlijk. Moet ik even niet meer komen nu haha... Zeker niet bij Prenatal.
Ooh echt niet? Ik ook niet hoor, vind het veel te druk.
Hema en Prenatal zijn geweldig, ik moest me echt inhouden gisteren bij de Hema om niet alle jurkjes/rokjes/jasjes te kopen.
Gast- Gast
Ken het probleem... gelukkig mag ik voor 2 shoppenAlex167 schreef:Beauty Addict schreef:Alex, gister niet bij de Hema geweest, helemaal niet in de stad eigenlijk. Moet ik even niet meer komen nu haha... Zeker niet bij Prenatal.
Ooh echt niet? Ik ook niet hoor, vind het veel te druk.
Hema en Prenatal zijn geweldig, ik moest me echt inhouden gisteren bij de Hema om niet alle jurkjes/rokjes/jasjes te kopen.
Gast- Gast
Dan moeten we echt een keer samen shoppen, vind je niet?Alex167 schreef:Ik hopelijk binnenkort ook
Gast- Gast
Ík ben ook weer (eventjes) aanwezig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Beauty Addict schreef:Dan moeten we echt een keer samen shoppen, vind je niet?Alex167 schreef:Ik hopelijk binnenkort ook
Jaaa, dat lijkt me leuk!!
Gast- Gast
Ff snel zwanger worden dan he, anders ben ik al bevallen...Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Dan moeten we echt een keer samen shoppen, vind je niet?Alex167 schreef:Ik hopelijk binnenkort ook
Laatst aangepast door Beauty Addict op di 8 maa 2011 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex167 schreef:Een wattus?
Edit: Een dittus. Niet dat ik jouw watte wil facepalmen
SuperGrover- Ratel
Jaaaa... die wil ik er wel bij als smiley!!SuperGrover schreef:Alex167 schreef:Een wattus?
Edit: Een dittus. Niet dat ik jouw watte wil facepalmen
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ff snel zwanger worden dan he, anders ben ik al bevallen...Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Dan moeten we echt een keer samen shoppen, vind je niet?Alex167 schreef:Ik hopelijk binnenkort ook
Ik ga mijn best doen
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: