Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kolfdip?

3 plaatsers

Ga naar beneden

kolfdip? Empty kolfdip?

Bericht  duckie ma 7 maa 2011 - 8:43

ik kolf sinds een tijdje minimaal 1 voeding per dag soms 1 of 2 x vaker...
in het begin had ik uit beide borsten samen vaak iets van 225/250 cc
nu de laatste paar dagen is het net of het niet meer lekker gaat, heb nog maar rond de 100/150 cc per keer scratch
het is na een minuut of 6/7 klaar dan komt er echt niets meer, terwijl als ik in mn tepels knijp er nog wel melk komt (soms spuit het er dan nog uit) dus dan zou er nog wel genoeg melk moeten zitten volgens mij... eerder toen ik nog meer kolfde was ik ook wel iets langer dan 10 min bezig....
kolf dubbelzijdig met de medela pump in style
heeft je eigen drink hoeveelheid ook nog invloed op de hoeveelheid melk?

iemand enig idee hoe dit kan? tips?

iemand ervaring met de neusspray?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolfdip? Empty Re: kolfdip?

Bericht  Filoria ma 7 maa 2011 - 17:48

Dit heb ik ook gehad. Wat ik dan deed was na een halfuur/drie kwartier weer gaan kolfen. Dan kwam er meestal niet heel veel uit, maar mijn productie ging er wel door omhoog.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  snoezel ma 7 maa 2011 - 21:18

Klinkt als 3 maanden dip....
Ik móet zeggen dat ik vaker dagen of periodes heb dat het wat minder is, ondertussen maak ik me er ook niet meer druk om..S ochtends Kolf ik sowieso veel meer als s avonds. Kolf ik s ochtends dan haal ik vaak de 300, s avonds is het soms maar 100 (bij elkaar). Gewoon blijven Kolven en aanleggen...

Ow ja, neusspray heb ik nog nooit gebruikt. Wel is drinken heel belangrijk inderdaad. Merk ik ook altijd direct. Niet te druk erom maken trouwens, helpt ook niet smile
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  snoezel ma 7 maa 2011 - 21:21

Ow trouwens, ik heb ook vaak dat als ik gekolfd heb, en er komt niks meer en ik haal de Kolf eraf en dan er weer op dat er nog even een straal uitkomt en dan weer ophoudt. Maar is dan toch wel goed leeg gekolfd...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  duckie wo 9 maa 2011 - 1:08

ze dronk gister weer niet zo best uit een kant dus savonds zat ie goed vol zeg maar, voelde dat ook goed met een beetje harde plekjes dus gisteravond rond 11 uur toch 260cc in totaal gekolft. vanmorgen weer gekolfd de 2e voeding en had toen ook weer rond de 260cc.... zal het eens proberen om weer wat vaker te kolfen... ze had afelopen paar dagen ook wel inderdaad dat ze wat vaker wou drinken dus misschien ook wel beetje regeldagen? las dat dat ook rond de 12 weken zit.
misschien tussendoor even een keertje proberen om de productie wat op te krikken als het weer daalt
ga het in ieder geval even aan kijken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud