Schrale wangen
+8
Susan
Monnie
VeryCherry
Dora
PapillonRose
moepie
Catwoman79
mauwmauw
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Schrale wangen
Bepanthen kun je gebruiken om er vanaf te komen en vaseline juist om het te voorkomen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
hou er rekening mee dat te veel vaseline smeren absoluut niet goed is. De huid moet zichzelf kunnen en leren reguleren en dat kan niet met vaseline. Daarbij sluit vaseline de huid af zodat de huid niet meer kan ademen. Smeren ter voorkoming van schrale wangen is echt wel prima, maar dat zou ik dan doen met een verzorgende crème, niet met vaseline.Teddyaapje schreef:Bepanthen kun je gebruiken om er vanaf te komen en vaseline juist om het te voorkomen
Gast- Gast
Maple schreef:hou er rekening mee dat te veel vaseline smeren absoluut niet goed is. De huid moet zichzelf kunnen en leren reguleren en dat kan niet met vaseline. Daarbij sluit vaseline de huid af zodat de huid niet meer kan ademen. Smeren ter voorkoming van schrale wangen is echt wel prima, maar dat zou ik dan doen met een verzorgende crème, niet met vaseline.Teddyaapje schreef:Bepanthen kun je gebruiken om er vanaf te komen en vaseline juist om het te voorkomen
Je moet idd niet continue vaseline smeren als er geen plekjes zitten, maar bij beginnende plekjes kun je het er wel beter opsmeren als je naar buiten gaat of voordat de kleine in bad gaat. En ik bedoelde ook dat de plekjes niet weggaan van de vaseline, dat je daar beter bepanthen voor kunt gebruiken.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:hou er rekening mee dat te veel vaseline smeren absoluut niet goed is. De huid moet zichzelf kunnen en leren reguleren en dat kan niet met vaseline. Daarbij sluit vaseline de huid af zodat de huid niet meer kan ademen. Smeren ter voorkoming van schrale wangen is echt wel prima, maar dat zou ik dan doen met een verzorgende crème, niet met vaseline.Teddyaapje schreef:Bepanthen kun je gebruiken om er vanaf te komen en vaseline juist om het te voorkomen
Inderdaad! Vaseline nooit op een kapotte of schrale huid smeren, want hierdoor ademt het niet. Dat is echt slecht voor de huid. Mijn dochter heeft een hele droge huid. Ik kreeg toen een keer een tip van iemand op dit forum om Dermo care te gebruiken. Kun je zoiezo bij de etos halen. Werkt super!
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: