Schrale wangen
+8
Susan
Monnie
VeryCherry
Dora
PapillonRose
moepie
Catwoman79
mauwmauw
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Schrale wangen
Mijn zoontje heeft sinds het weekend last van schrale wangetjes.
Nu heb heel het weekend sudocreme lopen smeren maar ik heb niet het idee dat het help.
Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?
Nu heb heel het weekend sudocreme lopen smeren maar ik heb niet het idee dat het help.
Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?
Gast- Gast
Re: Schrale wangen
Flynn had een tijdje terug hele droge wenkbrauwen. Daarvoor hielp Balneumcreme erg goed. Kun je gewoon kopen bij de drogist.
Gast- Gast
ik kreeg bij het cb de tip om met bepathen te smeren,en na een dag zag je al meteen een groot verschil,nu bijna een weekje aan smeren en is zo goed als weg,en mijn zoontje had een hele grote plek op zijn wang.eigenlijk zijn hele wang was vuur rood.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Bepanthen heb ik niet in huis en de drogist is hier gesloten ivm carnaval. Ik zal het vandaag eerst eens proberen met vaseline. Ik zat daar eigenlijk ook aan te denken maar ik dacht eigenlijk dat vaseline nog niet mocht bij kleintjes. Maar schijnbaar dus wel, bedankt !
Gast- Gast
Ik smeer Hayley haar wangen nu sowieso in als we naar buiten gaan.
Als we thuis zijn veeg ik het er af (als het er dan nog niet af is) en heeft ze nergens last van.
Werkt ook erg goed voor de snot overdag en `s nachts.
Wat vaseline onder de neus en dan kun je het snot er zo vanaf vegen.
Als we thuis zijn veeg ik het er af (als het er dan nog niet af is) en heeft ze nergens last van.
Werkt ook erg goed voor de snot overdag en `s nachts.
Wat vaseline onder de neus en dan kun je het snot er zo vanaf vegen.
Gast- Gast
@ Razz -- Ik zou geen sudocreme meer smeren. Sudocreme droogt namelijk uit en dan wordt alles nog schraler.
Hier zei het CB dat het het beste was om bepanthen te smeren
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Catwoman79 schreef:@ Razz -- Ik zou geen sudocreme meer smeren. Sudocreme droogt namelijk uit en dan wordt alles nog schraler.
Nee dat ga ik ook niet meer doen Ik heb er al vaseline op zitten !
Gast- Gast
Wij gebruiken Purol, is ook een vasaline! werkt echt fijn!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Van de week had ik even niks anders bij de hand waar ik toen was, en heb wat uit mijn blauwe niveablik op haar wangetjes gesmeerd. Werkte als een trein.
Geen idee of het kwaad kan als ik dat vaker doe (dat ga ik dus gelijk ff uitzoeken), normaal smeer ik eigenlijk sudocrem op schrale plekjes. Maar echt werken doet dat naar mijn idee niet.
Geen idee of het kwaad kan als ik dat vaker doe (dat ga ik dus gelijk ff uitzoeken), normaal smeer ik eigenlijk sudocrem op schrale plekjes. Maar echt werken doet dat naar mijn idee niet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
En van zwitsal heb ik ook iets: voor op het (schrale) wangetje heet het .
Maar wij zweren hier bij bephanten
Maar wij zweren hier bij bephanten
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik gebruik nog steeds die old skool blauw Niveablikken voor mijn zoontje.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik gebruik nog steeds die old skool blauw Niveablikken voor mijn zoontje.
Ja, die heb ik van de week ook gebruikt toen ik het potje sudocrem uit de luiertas niet kon vinden. Kan toch geen kwaad als je dat regelmatig gebruikt? Heb het nu 1x gebruikt maar het werkte best goed dus als het kan doe ik het de volgende keer weer hiermee.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:VeryCherry schreef:Ik gebruik nog steeds die old skool blauw Niveablikken voor mijn zoontje.
Ja, die heb ik van de week ook gebruikt toen ik het potje sudocrem uit de luiertas niet kon vinden. Kan toch geen kwaad als je dat regelmatig gebruikt? Heb het nu 1x gebruikt maar het werkte best goed dus als het kan doe ik het de volgende keer weer hiermee.
Nee volgens mij niet, en mijn zoontje reageert er goed op.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij smeren ook altijd met vaseline, werkt erg goed tegen een schrale huid.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Bij Yrsa zijn haar wangetjes echt haar zwakke plek, ze had vaak vuurrode, schrale wangetjes die soms zelfs een een beetje open waren en heel veel standaardmiddeltjes zoals vaseline, Bepanthen, cetomacrogol et cetera werken bij haar niet voldoende, zelfs zalf van de dokter hielp niet genoeg. Ik ben toen gaan smeren met La Roche-Posay Nutritic 5% voor de zeer droge huid tegen het schrale en La Roche-Posay Cicaplast op de beschadigde plekjes en dat helpt van alle middelen het allerbeste.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef: La Roche-Posay Cicaplast op de beschadigde plekjes en dat helpt van alle middelen het allerbeste.
Ik ben fan van dit product. Wat een "wonder"middel. Ik gebruik dat ook bij de kinderen en dan is het in no time over.
Gast- Gast
Ik smeer om t te voorkomen met zwitsal op t wangetje of voor droge huidje. En als hij droge plekjes heeft smeer ik met bepanthen.
Gast- Gast
Hier werkt Nivea ( dat blauwe blik ) heel goed.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga ook maar eens vaseline halen straks.
Hier ook vuurrode wangen sinds het weekend, ze is nu ook snotverkouden en het puntje van haar neusje is helemaal rood/gelig/glimmend. De Zwitsal op het wangetje helpt iig niet.
Hier ook vuurrode wangen sinds het weekend, ze is nu ook snotverkouden en het puntje van haar neusje is helemaal rood/gelig/glimmend. De Zwitsal op het wangetje helpt iig niet.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Coco schreef:Susan schreef: La Roche-Posay Cicaplast op de beschadigde plekjes en dat helpt van alle middelen het allerbeste.
Ik ben fan van dit product. Wat een "wonder"middel. Ik gebruik dat ook bij de kinderen en dan is het in no time over.
Waar kan je dit kopen? Bij de apotheek ofzo? En hoe duur?
Gast- Gast
La Roche-Posay is te koop bij de apotheek, maar niet bij alle apotheken, op hun website kun je opzoeken waar je het kunt kopen. Een tube Cicaplast kost rond de 10 euro.
http://www.laroche-posay.nl/
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:La Roche-Posay is te koop bij de apotheek, maar niet bij alle apotheken, op hun website kun je opzoeken waar je het kunt kopen. Een tube Cicaplast kost rond de 10 euro.
Bedankt voor de link !
Gast- Gast
Maar ik gebruik dus voor Yrsa's schrale wangen niet alleen maar Cicaplast, maar ook Nutritic van La Roche-Posay met 5% biolipiden voor de zeer droge huid, om haar huidje te verzorgen. Zo'n tube kost rond de 15 euro. Je doet er op zich wel lang mee want het zijn maar kleine wangetjes die je hoeft in te smeren.
Ik sla trouwens meestal groot in, want bij de apotheek bij mijn ouders kun je een spaarkaart nemen van La Roche-Posay, je krijgt een stempel per artikel en als je 6 stempels hebt krijg je een artikel gratis. Ik koop dus altijd 6 artikelen tegelijk (voor Ezra gebruik ik de Lipikar Baume en zelf heb ik de foundation en de handcrème, allemaal van dat merk dus) en dan pak ik meteen een extra tube gratis mee.
Ik sla trouwens meestal groot in, want bij de apotheek bij mijn ouders kun je een spaarkaart nemen van La Roche-Posay, je krijgt een stempel per artikel en als je 6 stempels hebt krijg je een artikel gratis. Ik koop dus altijd 6 artikelen tegelijk (voor Ezra gebruik ik de Lipikar Baume en zelf heb ik de foundation en de handcrème, allemaal van dat merk dus) en dan pak ik meteen een extra tube gratis mee.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: