Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Heeft er iemand verstand van de OV chipkaart?
Wat wil je weten?
Trish, mijn stem heb je (ook) al, zal later nog met een ander emailadres stemmen! En nee, hoef geen twee kaarten ;-)
Gast- Gast
Trisha, ik heb 3x met mijn eigen emailadres gestemd (erg he 3 verschillende)
en ook namens mijn vriend 2x
en ook namens mijn vriend 2x
Gast- Gast
Alex167 schreef:En kun je ook nog ergens zien op welke plek ze ergens staat?
Op 't moment 5e... Vrijdag komt er weer een tussenstand. Eerste plek krijgt een kledingbon (wilt ze niet) tweede plek een dinerbon (die wil ze hebben want dan wilt ze m'n moeder mee uit eten nemen, mam heeft d'r namelijk opgegeven!) en derde en vierde wint ook iets geloof ik dus tja... We gaan stiekem wel voor een prijsje natuurlijk haha.
Gast- Gast
May schreef:Anousch schreef:Heeft er iemand verstand van de OV chipkaart?
Verstand wil ik niet zeggen maar ik gebruik hem wel, en heb de nodige problemen er mee gehad, dus misschien kan ik je helpen?
Nou, ik moet dus morgen met de bus maar hoe moet ik er saldo opzetten?? ja ben echt een sukkel maar ik heb alleen maar met strippenkaarten gereisd
Gast- Gast
Anousch schreef:May schreef:Anousch schreef:Heeft er iemand verstand van de OV chipkaart?
Verstand wil ik niet zeggen maar ik gebruik hem wel, en heb de nodige problemen er mee gehad, dus misschien kan ik je helpen?
Nou, ik moet dus morgen met de bus maar hoe moet ik er saldo opzetten?? ja ben echt een sukkel maar ik heb alleen maar met strippenkaarten gereisd
Kan je via 't internet doen! Gewoon met iDeal betalen! Je woont in... Gorkummeteenstillei toch?
Gast- Gast
Trisha schreef:Anousch schreef:May schreef:Anousch schreef:Heeft er iemand verstand van de OV chipkaart?
Kan je via 't internet doen! Gewoon met iDeal betalen! Je woont in... Gorkummeteenstillei toch?
Hahahaha ja klopt.
Maar moet ik dan ook nog naar zo'n oplaadpunt of dat niet?
Gast- Gast
Hmm weet niet 100% zeker eigenlijk
http://www.ov-chipkaart.nl/services/servicesvooraenpkaart/adresvinder/
http://www.ov-chipkaart.nl/services/servicesvooraenpkaart/adresvinder/
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh dat gaatjes in de oren topic..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik maar geen tips en adviezen meer ga geven..
Huh? Hoezo niet?
oh nou ik ben wel blij met je tips en adviezen hoor!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Trisha schreef:Anousch schreef:May schreef:Anousch schreef:Heeft er iemand verstand van de OV chipkaart?
Hahahaha ja klopt.
Maar moet ik dan ook nog naar zo'n oplaadpunt of dat niet?
Ja je kunt via internet, met i-deal, een bedrag klaar zetten. Dan ga je naar zo'n oplaadpunt om je bestelling op te halen, en dan staat het op je kaart.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maak ik ook geen geheim van hoor Is altijd zo heerlijk verwarrend thuis... Mams is een Schaapie, mijn broer is van Henten en ik ben Zonneveld. Dus we mochten nooit met onze achternaam opnemen
Eet smakelijk!
Eet smakelijk!
Gast- Gast
anousch, als je 'm online oplaadt, hoef je niet langs zo'n oplaadpunt nee. Als je 'm op een station op gaat laden, hoeft het niet online!
Het lijkt heel moeilijk, maar valt allemaal best wel mee!
Ik ga een pakketje voor Doedell posten, de action plunderen en daarna eens de T-mobile shop bestormen.
Tot straks!
Het lijkt heel moeilijk, maar valt allemaal best wel mee!
Ik ga een pakketje voor Doedell posten, de action plunderen en daarna eens de T-mobile shop bestormen.
Tot straks!
Gast- Gast
Trisha: gestemd!
Lunch ze alex
Lunch ze alex
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oke dus ik ga naar ov-chipkaart.nl en dan ga ik een bedrag er opzetten.
En dan ga ik naar een automaat en dan stop ik de kaart er in en dan kan ik mijn bestelling ophalen?
En dan ga ik naar een automaat en dan stop ik de kaart er in en dan kan ik mijn bestelling ophalen?
Gast- Gast
Ja, dat begrijp ik wel hoor. Maar ik waarschuw niet voor niets (hiermee doel ik dus niet op jou) weetje. Ik vind het dan zo jammer dat er mensen zijn die roepen 'ohhhh, maar dat kan je gewoon gebruiken hoor'.. Ja joh, ik waarschuw voor Jan met de korte achternaam..Serena schreef:_Donnaa schreef:Oh dat gaatjes in de oren topic..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik maar geen tips en adviezen meer ga geven..
Huh? Hoezo niet?
oh nou ik ben wel blij met je tips en adviezen hoor!
Gast- Gast
Wolletjes, welke action? Ik ga zo ook naar de action haha.
Fijne middag meiden; ik heb dingen in huis gedaan en heb nu de hele middag voor mezelf om wat leuks te doen. Ik stap op de fiets en ik zie wel waar ik uit ga komen..
Dáág!
Fijne middag meiden; ik heb dingen in huis gedaan en heb nu de hele middag voor mezelf om wat leuks te doen. Ik stap op de fiets en ik zie wel waar ik uit ga komen..
Dáág!
Gast- Gast
Anousch schreef:Oke dus ik ga naar ov-chipkaart.nl en dan ga ik een bedrag er opzetten.
Ja
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Trisha schreef:Nieuw op mijn lijstje...
Storm
Alex
Wollie
Anousch
Soezie
Tss, en ik dan?
Gast- Gast
Isabella schreef:Trisha schreef:Nieuw op mijn lijstje...
Storm
Alex
Wollie
Anousch
Soezie
Tss, en ik dan?
En ik
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik hoopte al... Dat als ik een lijstje op zou noemen... Iemand zou zeggen ik oook want ik kon niet zo ver terug kijken en mn reactie open houden en onthouden en zo
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: