Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
VeryCherry schreef:Ben net bij de stadsbank geweest, zou een intake zijn, maar was alleen een informatief iets. Nu moet ik weer papieren opsturen en dan heb ik een intake over een week of vier.
Pff, wat voor intake is dat dan, VC? Stom dat het niet was wat jij dacht dat het was ...
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Wat is het toch heerlijk wakker worden zo met het zonnetje Word er helemaal vrolijk van.
Straks misschien nog even een uurtje wandelen, en dan een lekker een late dienst draaien vandaag.
Jullie nog leuke plannen?
Wat is het toch heerlijk wakker worden zo met het zonnetje Word er helemaal vrolijk van.
Straks misschien nog even een uurtje wandelen, en dan een lekker een late dienst draaien vandaag.
Jullie nog leuke plannen?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Of ik er überhaupt voor in aanmerking kom en hoe alles dan geregeld wordt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat balen VC dat het allemaal zo lang moet duren, en dat je blijkbaar verkeerd ingelicht was!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Ben je zwanger, Alex?
Nee, nog niet Morgen ga ik naar de huisarts om te vertellen dat ik wil stoppen (of ben gestopt, ik heb zaterdag de laatste AD-pil op) met de AD en dat ik zwanger wil worden.
Gast- Gast
Ja das hetzelfde. Nja, die vrouw die hier vorige week was was met me mee en ze zei dat ik alle papieren mee moest nemen, want dan konden ze me meteen helpen. Maar er was een of andere invalster die niks wist :S
Goedemorgen Anousch
VC: fijn dat ze daar, al duurt het nog even, samen met jou naar alles gaan kijken.....
VC: fijn dat ze daar, al duurt het nog even, samen met jou naar alles gaan kijken.....
Gast- Gast
Dolores schreef:Vind je het spannend om zonder AD te gaan, Lexie?
Ja, best wel. Vorige keer toen ik ging halveren heb ik het halve huis aan gort geschopt Maar ik voel me nu eigenlijk best wel goed. Ik heb ook enorme zin in seks en dat is echt onwijs lang geleden. Ik weet niet of dat komt door 3 dagen geen AD slikken, maar ik vind het wel prettig. Man vindt het nóg prettiger trouwens, haha.
Gast- Gast
Dolores schreef:Goedemorgen Anousch
Ja is wel fijn, al vraag ik me af hoe ik volgende maand alles moet betalen...
Alex167 schreef:
Isabella, mijn oude BB euhhh .... geef ik aan jou?
Dat vind ik nog eens een goed idee.
Gast- Gast
Ook een handige bijwerking in het kader van zwanger willen worden, Lexie...
Misschien ben je nu stabieler...?
VC: kun je niet die ene vrouw vragen om de afspraak te vervroegen, of bekijken wat er het meest noodzakelijk is om te betalen voor komende maand?
VC: kun je niet die ene vrouw vragen om de afspraak te vervroegen, of bekijken wat er het meest noodzakelijk is om te betalen voor komende maand?
Gast- Gast
De vrouw met wie ik er was komt donderdag alles met me invullen en dan ga ik vragen of zij de schuldeiser wil bellen, legt vaak meer gewicht in de schaal
Jeetje VC,ik vind dat je ondanks deze hele situatie nog zo opgewekt overkomt!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er al genoeg om gehuild en dat lost niks op. En ik moet wel door voor mijn zoon, als ik hem niet had zou het me werkelijk de reet roesten allemaal. Maar dat klinkt ook weer zo bot...
Isabella schreef:Alex167 schreef:
Haha, komt goed dan Er is wel een beetje aan gekauwd door A. Maar ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ook een handige bijwerking in het kader van zwanger willen worden, Lexie...
Whaha, ja zou je denken?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Er is wel een beetje aan gekauwd door A.
Nouw..... heeft ze uit honger aan de BB geknabbeld?
Gast- Gast
Dolores schreef:en toch herken ik het wel VC..
...Ja?
Alex167 schreef:Isabella schreef:Alex167 schreef:
Haha, komt goed dan Er is wel een beetje aan gekauwd door A. Maar ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
O daar zal ik niet wakker van liggen. Ik had een mooie telefoon, maar het touchscreen heeft het begeven en nu heb ik een of andere sneue LG waar ik bijna niks mee kan, en in december loopt pas mijn abonnement af Dus als dat zou kunnen, heel heel graag
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: