Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Nope.. Ja ik heb natuurlijk wel pauze, maar voor dat ik terug ben is m`n hele pauze voorbij.. En m`n moeder haalt ook al, dus als ik thuiskom is er wel spray. Maargoed, dat duurt nog 7 urenAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik moet neusspray hebben, maar dat kan ik niet halen nu, haha..Alex167 schreef:Ooh wat balen, Donnaa! Mijn hoofdpijn is gelukkig weg! Kun je er niet iets tegen nemen?
Hmm, dat is kut. Heb je straks geen (rook)pauze ofzo dat je eventjes weg kan?
Kan je moeder het niet even langsbrengen?
Is toch minder erg als ze een neusspray langs komt brengen dan dat ze met je lunchpakket aan komt zetten
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Burn schreef:Pfoe! Wie kan me helpen met ff logisch nadenken?
Ik moet 2x een stageperiode lopen van 5 maand. Nu ga ik mijn laatste 5 maand naar Oostenrijk. Wat zouden jullie doen, de eerste 5 maand dichtbij huis, of dan ook aan de andere kant van NL?
Hmm zelf zou ik dan kiezen om dicht bij huis te blijven. Niet met een bijzondere reden hoor. Gewoon omdat je daar je vrienden hebt etc.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Jaa hij heeft geholpen. Hij heeft gister geld overgemaakt dus ik lag van half 4 al wakker en heb elk half uur, kwartier, m'n rekening gechecked of 't al op m'n rekening stond.... Nou, nu net pas dus Wat een stress... Heb me wel ziekgemeld vandaag op m'n werk.. Voel me daar klein beetje schuldig over, maar was echt ziek van de stress...
Daar is helemaal niets raars aan hoor, doe maar lekker rustig aan vandaag, en geniet van het feit dat je hebt kunnen betalen
SoezieQ- Fluisteraar
Oooh jammer, Donnaa. Heb je geen pilletje ofzo die je kunt nemen?
Storm, ik hoop echt dat je gauw een nieuwe baan vindt!
Gadverdarre, ik heb gisteren een zak schuimpjes weggegooid (ik had een vreetbui maar besloot er niet aan toe te geven en gooide de zak in mijn prullenbak op het werk), kom ik net binnen, is er schoongemaakt en ligt de zak schuimpjes weer op het aanrecht. Whahaha gatver, no way dat ik een schuimpje neem.
Storm, ik hoop echt dat je gauw een nieuwe baan vindt!
Gadverdarre, ik heb gisteren een zak schuimpjes weggegooid (ik had een vreetbui maar besloot er niet aan toe te geven en gooide de zak in mijn prullenbak op het werk), kom ik net binnen, is er schoongemaakt en ligt de zak schuimpjes weer op het aanrecht. Whahaha gatver, no way dat ik een schuimpje neem.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Pfoe! Wie kan me helpen met ff logisch nadenken?
Ik moet 2x een stageperiode lopen van 5 maand. Nu ga ik mijn laatste 5 maand naar Oostenrijk. Wat zouden jullie doen, de eerste 5 maand dichtbij huis, of dan ook aan de andere kant van NL?
Hmm zelf zou ik dan kiezen om dicht bij huis te blijven. Niet met een bijzondere reden hoor. Gewoon omdat je daar je vrienden hebt etc.
Ja, zo is dat. Maar misschien is het dan weer moeilijker om mijn vriend 5maand daarna helemaal allleen te laten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gadverdarrie Alex, dat is echt ranzig!
Burn- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Pfoe! Wie kan me helpen met ff logisch nadenken?
Ja, zo is dat. Maar misschien is het dan weer moeilijker om mijn vriend 5maand daarna helemaal allleen te laten..
Maar anders neem je toch wel afscheid. Dat kan een halfjaar eerder of later zijn. Maar zo zie ik dat
Chocolate Cookie- Ratel
Hahaha, nee ze gaat geen 30 kilometer tijden voor een neusspraySoezieQ schreef:_Donnaa schreef:Nope.. Ja ik heb natuurlijk wel pauze, maar voor dat ik terug ben is m`n hele pauze voorbij.. En m`n moeder haalt ook al, dus als ik thuiskom is er wel spray. Maargoed, dat duurt nog 7 urenAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik moet neusspray hebben, maar dat kan ik niet halen nu, haha..Alex167 schreef:Ooh wat balen, Donnaa! Mijn hoofdpijn is gelukkig weg! Kun je er niet iets tegen nemen?
Is toch minder erg als ze een neusspray langs komt brengen dan dat ze met je lunchpakket aan komt zetten
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Pfoe! Wie kan me helpen met ff logisch nadenken?
Maar anders neem je toch wel afscheid. Dat kan een halfjaar eerder of later zijn. Maar zo zie ik dat
Bedankt voor je nuchtere kijk hierop! Heb ik wel wat aan, ben altijd veel te veel een twijfelkont..
Burn- Lady Post-a-lot
Wow, Donnaa, dan werk je nog een aardig eindje uit de buurt!
Oh ja, ik kom over een maandje of 2 je woonplaats bezoeken
Gast- Gast
@ Burn: Graag gedaan hoor! Hopelijk kom je er snel aan uit wat je doet.
Chocolate Cookie- Ratel
Ja, heen en terug heAlex167 schreef:Wow, Donnaa, dan werk je nog een aardig eindje uit de buurt!
Wat ga je bij 'ons' doen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, heen en terug heAlex167 schreef:Wow, Donnaa, dan werk je nog een aardig eindje uit de buurt!
Oooh ja, heen en terug, even niet aan gedacht
Ik ga met een vriendin naar De Woudfennen. Tenzij jij me nu vertelt dat ik dat écht niet moet doen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, nee ze gaat geen 30 kilometer tijden voor een neusspraySoezieQ schreef:_Donnaa schreef:Nope.. Ja ik heb natuurlijk wel pauze, maar voor dat ik terug ben is m`n hele pauze voorbij.. En m`n moeder haalt ook al, dus als ik thuiskom is er wel spray. Maargoed, dat duurt nog 7 urenAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik moet neusspray hebben, maar dat kan ik niet halen nu, haha..Alex167 schreef:Ooh wat balen, Donnaa! Mijn hoofdpijn is gelukkig weg! Kun je er niet iets tegen nemen?
Hmm ja, dat is best logisch
SoezieQ- Fluisteraar
Pfoeh, volgens mij zit mijn konijntje in de puberteit ofzo
Eerst bleef hij altijd netjes over de bank lopen als je hem daar neer
zette, nu heeft hij ontdekt dat hij ook best van de bank af kan springen
en dan heel hard rondjes kan gaan rennen onder de tafel door.
Krijg je hem dus haast niet meer te pakken
Ben er gewoon van buiten adem, haha
Eerst bleef hij altijd netjes over de bank lopen als je hem daar neer
zette, nu heeft hij ontdekt dat hij ook best van de bank af kan springen
en dan heel hard rondjes kan gaan rennen onder de tafel door.
Krijg je hem dus haast niet meer te pakken
Ben er gewoon van buiten adem, haha
SoezieQ- Fluisteraar
Hahaha, ik ben nog nooit in een sauna geweest, dus ik zou het niet weten.Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Ja, heen en terug heAlex167 schreef:Wow, Donnaa, dan werk je nog een aardig eindje uit de buurt!
Oooh ja, heen en terug, even niet aan gedacht
Ik ga met een vriendin naar De Woudfennen. Tenzij jij me nu vertelt dat ik dat écht niet moet doen
Die mensen van die sauna zijn de ouders van een vriend van me.. Vroeger speelden we daar altijd op zolder, haha.
Gast- Gast
Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik je niet tegenkom daar Zou wat zijn als we elkaar voor het eerst spotten in ons blootje hahaha.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Burn: Graag gedaan hoor! Hopelijk kom je er snel aan uit wat je doet.
Eerst maar weer is uitgenodigd worden voor een gesprek! ...
Burn- Lady Post-a-lot
haaaai maisjes!
@ Alex, welke BB heb jij?
En, iemand anders die zich geroepen voelt aan te geven welk type (bold/curve) zij heeft?
@ Alex, welke BB heb jij?
En, iemand anders die zich geroepen voelt aan te geven welk type (bold/curve) zij heeft?
Gast- Gast
Hoi wolletjes en Isabella!
Chocolate Cookie- Ratel
Donnaa, daar zit ook wat in ja straks kom je de buurvrouw tegen, of je baas. Whaha, beter van niet.
Hoi Wol, ik heb de BB Bold. Wil je ook een BB?
Hoi Isabella!
Hoi Wol, ik heb de BB Bold. Wil je ook een BB?
Hoi Isabella!
Laatst aangepast door Alex167 op ma 7 maa 2011 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hai Isabella! Ik ga straks reageren op je mail hoor!
@ Burn, in het geval van stages zou ik vooral aan je ontwikkeling denken! Tuurlijk, je wilt graag zo dicht bij mogelijk bij je vriend zijn, maar als een stage aan de andere kant vna het land tha bomb is en de stage om de hoek wat suffig.. dan zou ik toch voor de andere kant van het land kiezen!
@ Burn, in het geval van stages zou ik vooral aan je ontwikkeling denken! Tuurlijk, je wilt graag zo dicht bij mogelijk bij je vriend zijn, maar als een stage aan de andere kant vna het land tha bomb is en de stage om de hoek wat suffig.. dan zou ik toch voor de andere kant van het land kiezen!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: