Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Gast- Gast
Re: Dagcafé 2011
Zijn we samen lam!
Carnaval was zeker gezellig. Ook al ben ik maar 1 dag gegaan en dan voel ik me nu al 80 jaar ouder. Maar dat mag de pret niet drukken haha.
Ik wil ook een keer naar Rio om het te vieren! Heerlijk in het warme zonnetje! Kan niet beter haha.
Carnaval was zeker gezellig. Ook al ben ik maar 1 dag gegaan en dan voel ik me nu al 80 jaar ouder. Maar dat mag de pret niet drukken haha.
Ik wil ook een keer naar Rio om het te vieren! Heerlijk in het warme zonnetje! Kan niet beter haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zero schreef:Ik vind het maar niks dat het noorden niet aan carnaval doet ik ben dol op verkleden.
Weet ik het goed gemaakt, die noordenmeeting gaat ooit door en jij komt als AARDBEI!
Gast- Gast
Teken dat je het goed hebt gedaanJeanette schreef:Zijn we samen lam!
Gast- Gast
ABE schreef:Zero schreef:Ik vind het maar niks dat het noorden niet aan carnaval doet ik ben dol op verkleden.
Weet ik het goed gemaakt, die noordenmeeting gaat ooit door en jij komt als AARDBEI!
Oh dat moet lukken, ik ben al eens een keer als ananas verkleed geweest
Gast- Gast
Als je die gevonden hebt kan je op zoek naar een nachtkastje waar hij op pastZero schreef:ABE schreef:Zero, hij is schattig!
Ik wil hem heel graag in een potje stoppen en op mn nachtkastje zetten om naar te kijken.
Kan alleen geen pot vinden die groot genoeg is...
Gast- Gast
Zero schreef:ABE schreef:Zero schreef:Ik vind het maar niks dat het noorden niet aan carnaval doet ik ben dol op verkleden.
Aardbei is leuker!
Dus... Waar. wanneer, waarom?
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Als je die gevonden hebt kan je op zoek naar een nachtkastje waar hij op pastZero schreef:ABE schreef:Zero, hij is schattig!
Ik wil hem heel graag in een potje stoppen en op mn nachtkastje zetten om naar te kijken.
Kan alleen geen pot vinden die groot genoeg is...
Ja, in plaats van dat ik hem gewoon naast me in mijn bed leg, denk ik dat ik inderdaad daarna even langs de Ikea rij
Gast- Gast
Naast je in bed heb je kans dat hij weg gaat.. Dus wat dat betreft blijft hij in een pot beter staan
Gast- Gast
ABE schreef:Zero schreef:ABE schreef:Zero schreef:Ik vind het maar niks dat het noorden niet aan carnaval doet ik ben dol op verkleden.
Aardbei is leuker!
Waarom is duidelijk; omdat het kan.
Maar waar en wanneer... word lastig te regelen voor iemand die 6 dagen werkt en de 7e dag sport
But then again... You Never Know When SuperStrawberry Strikes...
Gast- Gast
Dolcis_ schreef: Naast je in bed heb je kans dat hij weg gaat.. Dus wat dat betreft blijft hij in een pot beter staan
Dan trek ik even mijn roze lingerie aan, misschien blijft ie dan wel
Nee je heb gelijk. In de pot ermee.
Gast- Gast
Zero schreef:ABE schreef:Zero schreef:ABE schreef:Zero schreef:Ik vind het maar niks dat het noorden niet aan carnaval doet ik ben dol op verkleden.
Aardbei is leuker!
Waarom is duidelijk; omdat het kan.
Maar waar en wanneer... word lastig te regelen voor iemand die 6 dagen werkt en de 7e dag sport
But then again... You Never Know When SuperStrawberry Strikes...
Allemaal smoesjes! Kom in aardbei-kostuum en de rest van de meeters doen net alsof jij gaat trouwen. Lijkt me wel wat in de stad!
Gast- Gast
Ik ga naar bed. Truste!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch> waren ze niet toen in het nachcafe ?
Een goede morgen!
We zullen het cafe maar weer eens OPENEN!
Een goede morgen!
We zullen het cafe maar weer eens OPENEN!
Gast- Gast
Ik doe 't gewoon nog 's...
Willen jullie op mijn (nep)tante Nicola stemmen?
http://www.surveymonkey.com/s/BMBHG2Y
Is een wedstrjd voor vrijwilliger van de IJmond en Nicola zet zich al 16 jaar in voor mensen met een beperking. Ze mag zelf niet meer werken, na een dubbele beroerte en keelkanker, dus ze leeft zoals ze dat zelf zegt, in geleende tijd en wilt die tijd niet egoistisch besteden dus is ze een geweldige vrijwilliger in de Soos
Willen jullie op mijn (nep)tante Nicola stemmen?
http://www.surveymonkey.com/s/BMBHG2Y
Is een wedstrjd voor vrijwilliger van de IJmond en Nicola zet zich al 16 jaar in voor mensen met een beperking. Ze mag zelf niet meer werken, na een dubbele beroerte en keelkanker, dus ze leeft zoals ze dat zelf zegt, in geleende tijd en wilt die tijd niet egoistisch besteden dus is ze een geweldige vrijwilliger in de Soos
Gast- Gast
Goedemorgen, ik ben vandaag HOME ALONE en ik weet bij God niet wat ik moet doen.
Gast- Gast
Storm schreef:Goedemorgen, ik ben vandaag HOME ALONE en ik weet bij God niet wat ik moet doen.
Ik weet 't wel!!
Stem op Nicola Met élk E-mailadres dat je hebt
Gast- Gast
Krijg ik dan spam?Trisha schreef:Storm schreef:Goedemorgen, ik ben vandaag HOME ALONE en ik weet bij God niet wat ik moet doen.
Ik weet 't wel!!
Stem op Nicola Met élk E-mailadres dat je hebt
Gast- Gast
Nope je krijgt niet eens een bevestigingsmail
Verklaart waarom ik al 10x heb gestemd met Hoelahoep@hotmail.com, .nl, @live.nl etc
Verklaart waarom ik al 10x heb gestemd met Hoelahoep@hotmail.com, .nl, @live.nl etc
Gast- Gast
Goodmorning!
Ben weer onderweg naar school, en heb toch echt geen zin! Blegh..
Fijne dag allemaal!
Ben weer onderweg naar school, en heb toch echt geen zin! Blegh..
Fijne dag allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: