Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Heej may wel goed, beetje moe En met jou?
Aniet ja ideaal ja Spinning gaat nog ff te ver voor mij whaha
Aniet ja ideaal ja Spinning gaat nog ff te ver voor mij whaha
Gast- Gast
Ja met mij wel goed hoor! Het is volgens mij alleen ik ben lief voor May dag, en dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen Dan was ik ook wat liever geweest vandaag
Laatst aangepast door May op ma 7 maa 2011 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Theedoosje, dat lijkt mij ook wel wat ja. Ik wil wel sporten, maar de stap om echt op mijn fietsje de kou te trotseren om naar de sportschool te gaan, maakt dat ik hier toch vaak gewoon thuis zit
EN weet je, mijn hometrainer is een simpele van de kringloop dus duur hoeft het niet te zijn. Of je moet echt met vanalles erop willen. Bij mij gaat het meer er om dat ik beweeg. En hoef niet van allerlei dingen er op te hebben.
Gast- Gast
Hoezo,Theedoosje?
Je bedoelt langzaam opbouwen?
Ik vind spinning echt heerlijk,zweten als een otter en tekeer gaan als een beest.
Als ik thuiskom voel ik me als herborennou ja na het douchen dan
Je bedoelt langzaam opbouwen?
Ik vind spinning echt heerlijk,zweten als een otter en tekeer gaan als een beest.
Als ik thuiskom voel ik me als herboren
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Nee precies, daar gaat het toch om. Hier is het niet een kwestie van geldgebrek, maar van ruimtegebrek. Onze huiskamer+keuken is 17 m², een soort veredelde studentenkamer. Wel met een bovenverdieping, maar geen zolder oid.Theedoosje schreef:SuperGrover schreef:Theedoosje, dat lijkt mij ook wel wat ja. Ik wil wel sporten, maar de stap om echt op mijn fietsje de kou te trotseren om naar de sportschool te gaan, maakt dat ik hier toch vaak gewoon thuis zit
EN weet je, mijn hometrainer is een simpele van de kringloop dus duur hoeft het niet te zijn. Of je moet echt met vanalles erop willen. Bij mij gaat het meer er om dat ik beweeg. En hoef niet van allerlei dingen er op te hebben.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
May schreef:Ja met mij wel goed hoor! Het is volgens mij alleen ik ben lief voor May dag, en dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen Dam was ik ook wat liever geweest vandaag
Huh hoezo het is een ik ben lief voor May dag?
ANiet> haha ja opbouwen, ik heb nog niet zo'n conditie
Gast- Gast
Wat rot dat je je zo voelt,Try!
aniet- Kletskop
SuperGrover schreef:Nee precies, daar gaat het toch om. Hier is het niet een kwestie van geldgebrek, maar van ruimtegebrek. Onze huiskamer+keuken is 17 m², een soort veredelde studentenkamer. Wel met een bovenverdieping, maar geen zolder oid.Theedoosje schreef:SuperGrover schreef:Theedoosje, dat lijkt mij ook wel wat ja. Ik wil wel sporten, maar de stap om echt op mijn fietsje de kou te trotseren om naar de sportschool te gaan, maakt dat ik hier toch vaak gewoon thuis zit
Kan hij niet op de slaapkamer? (dat heb ik wel )
Gast- Gast
Wat een kutdag! (Hoi trouwens)
Ik heb gedaan wat ik gisteren hier heb besproken en mevrouw heeft haar verhaal verdraaid en dus ben ik alsnog de boosdoener. Ik ben er zoooooooooooo klaar mee.
Ik heb gedaan wat ik gisteren hier heb besproken en mevrouw heeft haar verhaal verdraaid en dus ben ik alsnog de boosdoener. Ik ben er zoooooooooooo klaar mee.
Gast- Gast
Ik had wel conditie,en dat heb jij ook vast wel,maar geen uithoudingsvermogen.
Maar doordat ik ben gaan spinnen is het echt heel snel vooruit gegaan.
Dus je kan een poging wagen,natuurlijk,Theedoosje!
aniet- Kletskop
Dikke knuffel voor Try en ABE
Ja hier gaat het allemaal wel. Het komt wel goed Try echt.
Ja hier gaat het allemaal wel. Het komt wel goed Try echt.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Wat rot! Dus je bent er alleen maar mee achteruit gegaan ipv vooruit?ABE schreef:Wat een kutdag! (Hoi trouwens)
Gast- Gast
Wat een goed ideeTheedoosje schreef:
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:May schreef:Ja met mij wel goed hoor! Het is volgens mij alleen ik ben lief voor May dag, en dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen Dam was ik ook wat liever geweest vandaag
Nou ten eerste had ik al een lief kaartje in mijn brievenbus zitten, van iemand die ik eigenlijk aan het negeren was. Vervolgens maakte ik een niet zo'n lieve opmerking via de sms naar een vriendin, en kreeg een super lief smsje terug. En vanmiddag was een huisgenoot vervelend en ik was geïrriteerd daardoor en snauwde hem een beetje af. En toen stond hij net voor de deur met eten wat nog over was, omdat ik dat altijd zo lekker vind.
Dus ja het is volgens mij lief voor May dag ondanks dat May zelf niet zo lief was
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Beauty Addict schreef:Wat rot! Dus je bent er alleen maar mee achteruit gegaan ipv vooruit?ABE schreef:Wat een kutdag! (Hoi trouwens)
Ja, ik ben het slechtste van het slechtste op deze wereld. En dan is het toch knap dat al mijn collega's achter mij staan en niet achter haar.
Gast- Gast
Nou ja, die 17 m² die wij boven hebben, is verdeeld in 2 slaapkamers, een badkamer, een overloop en een soort minislaapkamer/inloopkast. En in mijn slaapkamer staat ook een bed, bureau, een kledingkast en 2 boekenkasten. Dat past allemaal echt nétTheedoosje schreef:SuperGrover schreef:Nee precies, daar gaat het toch om. Hier is het niet een kwestie van geldgebrek, maar van ruimtegebrek. Onze huiskamer+keuken is 17 m², een soort veredelde studentenkamer. Wel met een bovenverdieping, maar geen zolder oid.Theedoosje schreef:SuperGrover schreef:Theedoosje, dat lijkt mij ook wel wat ja. Ik wil wel sporten, maar de stap om echt op mijn fietsje de kou te trotseren om naar de sportschool te gaan, maakt dat ik hier toch vaak gewoon thuis zit
Kan hij niet op de slaapkamer? (dat heb ik wel )
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
aniet schreef:Ik had wel conditie,en dat heb jij ook vast wel,maar geen uithoudingsvermogen.
Ja oke dat heb ik niet idd. Maar helaas ik heb er geen geld voor voor de sportschool dus iik doe het zo
Gast- Gast
Maar dat kan natuurlijk ook,Theedoosje
Ik hoorde iets van op de fiets naar de sportschool,nou ik ga met de auto.
Wil niet met mn bezweette lijf op de fiets.
Ben bang dat ik dan ziek word.
Ik hoorde iets van op de fiets naar de sportschool,nou ik ga met de auto.
Wil niet met mn bezweette lijf op de fiets.
Ben bang dat ik dan ziek word.
aniet- Kletskop
@ ABE :
Hoe is het nu zo gekomen dat jij de slechtste bent,want dat geloof ik persoonlijk niet echt
Hoe is het nu zo gekomen dat jij de slechtste bent,want dat geloof ik persoonlijk niet echt
aniet- Kletskop
De sportschool is voor mij 1 km verderop.
In de zomer fiets ik het nog wel es,maar dan is het ook nog licht als ik terug ga.
En vind ik het niet erg om het te fietsen,maar nu is het donker en koud en dan heb ik er een hekel aan
In de zomer fiets ik het nog wel es,maar dan is het ook nog licht als ik terug ga.
En vind ik het niet erg om het te fietsen,maar nu is het donker en koud en dan heb ik er een hekel aan
aniet- Kletskop
May schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Ja met mij wel goed hoor! Het is volgens mij alleen ik ben lief voor May dag, en dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen Dam was ik ook wat liever geweest vandaag
Nou ten eerste had ik al een lief kaartje in mijn brievenbus zitten, van iemand die ik eigenlijk aan het negeren was. Vervolgens maakte ik een niet zo'n lieve opmerking via de sms naar een vriendin, en kreeg een super lief smsje terug. En vanmiddag was een huisgenoot vervelend en ik was geïrriteerd daardoor en snauwde hem een beetje af. En toen stond hij net voor de deur met eten wat nog over was, omdat ik dat altijd zo lekker vind.
Dus ja het is volgens mij lief voor May dag ondanks dat May zelf niet zo lief was
Hahah ja dat snap ik Blijkbaar voelden ze dat het nodig was of zo?
ABE> jeetje zeg
Gast- Gast
aniet schreef:De sportschool is voor mij 1 km verderop.
Oh 1 km joh das niks hahaha Maar nee snap je wel
Gast- Gast
Ik ga samen met een vriendin naar de sportschool.
En in de winter dan rijden we om de beurt met de auto.
Verder heb ik een tienrittenkaart die een halfjaar geldig is,voor 48 euro.
Dus op zich niet erg als je een keertje niet gaat.
En in de winter dan rijden we om de beurt met de auto.
Verder heb ik een tienrittenkaart die een halfjaar geldig is,voor 48 euro.
Dus op zich niet erg als je een keertje niet gaat.
aniet- Kletskop
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: