Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Mijn eierstokken doen niks, gelukkig
Whaha, jij wil geen kids, toch?
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Hoe oud zijn jullie? Niet dat dat er toe doet hoor maar ik ben gewoon benieuwd.Anousch schreef:Lynn_ schreef:Wat houdt jullie nog tegen Anousch? Je woont trouwens nog thuis, toch?
Haha ja klopt!
En beetje geld zou ook wel lekker zijn.
Dus het wachten is op een huisje en werk.
Mijn vriend wordt 22 en ik ben 20
Gast- Gast
Alex167 schreef:Sannie89 schreef:dokter gebeld.. ik moet gewoon rust houden...:S tsja.. dat word moeilijk
Heb je zelf niet iets van tape thuis? Of koop een rolletje bij de Etos/Kruidvat ofzo. Dan kun je je vinger intapen (niet te strak ), misschien heb je er dan minder last van.
ja.. zal mn moeder straks is laten kijken. moet vanavond ook gewoon werken namelijk (ga dr echt niet voor thuis blijven) al wel geregeld dat ik niet de bewoner op bed hoef te leggen met tillift en catheteriseren. lijkt me niet zo handig
Gast- Gast
Ik heb ook geen last van mijn eierstokken haha. Vorig jaar wel maar toen was de situatie er niet naar (thuiswonend). Nu gaan we bijna samenwonen en wil ik nog genieten van de tijd samen zonder kinderen. Wie weet over een aantal jaar.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
En je moet er toch een keer mee stoppen. Nu heb je geen garantie dat het goed gaat, over een jaar niet, over 2 jaar ook niet. Dus waarom je geluk niet beproeven als het kan?Lynn_ schreef:Fijn dat het overwegend goed met je gaat BA. Moeilijke keuze hoor maar ik begrijp dat het tikkend klokje overheersend is!
We wilden het allebei al heel lang, dus nu de knoop doorgehakt
Gast- Gast
Je zou toch denken dat iemand zich niet 2x aan een hele grote dikke steen stoot.. Sommige mensen zijn zo dom!
Gast- Gast
Pas maar op hoor, straks kom je nog in de krant! Als veroorzaker van een babyboom
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Je zou toch denken dat iemand zich niet 2x aan een hele grote dikke steen stoot.. Sommige mensen zijn zo dom!
Watwatwat???
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Je zou toch denken dat iemand zich niet 2x aan een hele grote dikke steen stoot.. Sommige mensen zijn zo dom!
Mensen wel, ezels niet!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Je hebt inderdaad helemaal gelijk!Beauty Addict schreef:En je moet er toch een keer mee stoppen. Nu heb je geen garantie dat het goed gaat, over een jaar niet, over 2 jaar ook niet. Dus waarom je geluk niet beproeven als het kan?Lynn_ schreef:Fijn dat het overwegend goed met je gaat BA. Moeilijke keuze hoor maar ik begrijp dat het tikkend klokje overheersend is!
We wilden het allebei al heel lang, dus nu de knoop doorgehakt
Lynn_- Kletskop
Nee, heel misschien.. Maar ik zie ze nog niet zo snel in m`n leven passen eigenlijk..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Mijn eierstokken doen niks, gelukkig
Whaha, jij wil geen kids, toch?
Gast- Gast
@ Alex, ik heb afgebouwd maar wel in 3 weken tijd van 250 naar 0. Was iets te snel, heb wel een week volkomen overspannen thuis gezeten aan de oxazepam omdat ik het niet trok. Maar daarna ging het prima en ik kan nu echt van dingen genieten ipv zo'n zombie- achtig gevoel. Helaas stress ik ook meer en maak ik me meer zorgen, maar dat is dan maar zo, heb ik er wel voor over.
Laatst aangepast door Beauty Addict op ma 7 maa 2011 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat bedoel je met sommige mensen zijn zo dom?! (nieuwsgierig, sorry)
Lynn_- Kletskop
Och een vriendin.. Vorig jaar had ze een BB gekocht op Marktplaats, dik opgelicht natuurlijk.. En nu heeft ze een i-Phone gekocht op Marktplaats en zoals ik het lees gaat het weer dezelfde kant uit.. Hoe onnozel..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Je zou toch denken dat iemand zich niet 2x aan een hele grote dikke steen stoot.. Sommige mensen zijn zo dom!
Watwatwat???
Als je dan toch geld hebt voor zo`n ding, zorg dan voor 1 in de buurt zodat je erheen kan rijden..
Gast- Gast
Alex167 schreef:Je kan het toch aangeven, Isabella? Dat je weet dat hij het goed bedoelt, maar dat jij het anders hebt opgevat en dat je je daar verdrietig om voelt. Zal hij toch wel begrijpen?
Heb ik ook gezegd, maar dat had hij sowieso al wel gemerkt denk ik haha...
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ooooehhh leuk! En je vriend, hoe denkt hij er over?Isabella schreef:Alex, leuk!
Ik wil ook
Haha. Hij wil ook graag kinderen, maar niet nu. We willen eerst lekker het huis klaar hebben, nog even op vakantie, ik meer zekerheid met werken, en dan komt het vanzelf wel..
Gast- Gast
Wij zijn overigens 26 (zijn 2 maanden in het jaar even oud, man wordt vlg maand 27).
Dit jaar ook al 6 jaar getrouwd, dus het werd echt tijd!!
Dit jaar ook al 6 jaar getrouwd, dus het werd echt tijd!!
Gast- Gast
Rond mijn 26ste vind ik voor mezelf ook wel een goede leeftijd.
Lynn_- Kletskop
Daarom. Het perfecte moment komt toch nooit. Huis is nog niet af, maar wat dan nog? Er is altijd wel iets...Isabella schreef:Is een mooi moment BA, toch?
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Rond mijn 26ste vind ik voor mezelf ook wel een goede leeftijd.
ben ik helemaal met je eens. dat roep ik ook altijd.. ben nu 22 dus..
Gast- Gast
Mijn eierstokken rammelen ook behoorlijk. Ik hoop dat ze over een paar weken nog meer rammelen, zodat er behoorlijk wat eitjes uit voortkomen Ik ben weer met die stomme medicijnen begonnen voor ivf poging 2 en ik ben vandaag lichtelijk ontvlambaar. Oh, wat leuk al die bijwerkingen toch altijd.
Gast- Gast
+1Isabella schreef:Giacomo, ik hoop het echt voor jullie
Ja, hormonen doen rare dingen met je...
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: