Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Al gesolliciteerd bij bakker bart? de pauw brood + banket? multi vlaai? Zitten alledrie in Gorinchem.
Gast- Gast
Isabella schreef:Al gesolliciteerd bij bakker bart? de pauw brood + banket? multi vlaai? Zitten alledrie in Gorinchem.
Jep jep, allemaal check!
Heb overal gesolliciteerd wat me leuk leek, en zo moeilijk ben ik niet want alles al is het maar tijdelijk neem ik aan.
Maar het is OVERAL die *** ervaring die je nodig heb, en zelfs als ik zeg dat ik bereid ben om die ervaring op te doen desnoods doormiddel van vrijwilligers werk is t nog niet goed.
en op je andere reacties, oppasbron sta ik al jaren ingeschreven en heb daar ook 1 oppasadresje vandaan maar dat is maar heeeel af en toe.
En de rest zal ik eens kijken.
Gast- Gast
Misschien heb je wat aan al mijn tips. En ga grote bedrijven opzoeken in de buurt en bel of stuur een open sollicitatie, of nog beter, ga er langs.
Gast- Gast
Anousch, als ik echt geen werk kon vinden, hing ik gewoon een kaartje op bij de supermarkt voor werk als huishoudelijke hulp voor een paar uur per week. Misschien iets? Altijd beter dan thuis zitten.
Gast- Gast
Geen dank. Ik heb er, helaas, inmiddels ervaring mee en kwam door Google steeds meer tegen
Gast- Gast
Ik vond nog vacatures bij de dixons, leenbakker en de schoenenreus. Verder zoeken ze bij sportwerk nog spw'ers, en mag ook zonder werkervaring gezien ze ook studenten accepteren.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Giacomo schreef:Anousch, als ik echt geen werk kon vinden, hing ik gewoon een kaartje op bij de supermarkt voor werk als huishoudelijke hulp voor een paar uur per week. Misschien iets? Altijd beter dan thuis zitten.
Ja ik vond ook iets op een site dat je boodschappen kan doen voor oudere, moet die site toch maar eens beter bekijken.
Thanks iig
Gast- Gast
http://www.thuiswerkplan.nl/enqueteplan/adwinh/index.html?gclid=CKHfi5mBvacCFQaFDgodQWrInQ
net als dat, dat soort dingen kom je dan tegen maar dat vertrouw ik niet zo
net als dat, dat soort dingen kom je dan tegen maar dat vertrouw ik niet zo
Gast- Gast
Nee joh, dat moet je ook helemaal niet doen die dingen. Gewoon alle winkels en bedrijven af, stuk betrouwbaarder.
Gast- Gast
Nee joh meisie, het is beter dat je onder de mensen komt en niet thuis achter je laptop je werk gaat doen.
Dat kan altijd later nog,t is nu belangrijk dat je je tussen je collega's bevindt.
Dat kan altijd later nog,t is nu belangrijk dat je je tussen je collega's bevindt.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goedenavond dames.
Hoe is het met jullie?
Hoe is het met jullie?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil gewoon echt die ene waar ik zaterdag op gesolliciteerd heb
en anders moeten jullie donderdag heeeeeeeeeeel hard voor mij duimen! (dan heb ik gesprek om gastouder te worden)
en anders moeten jullie donderdag heeeeeeeeeeel hard voor mij duimen! (dan heb ik gesprek om gastouder te worden)
Gast- Gast
Dat begrijp ik, maar ga er maar vanuit dat je het niet wordt, anders is de teleurstelling misschien wel heel erg groot.
Gast- Gast
Ik ga heel hard voor je duimen!
Maar wanneer hoor je de uitslag van je sollicitatie van zaterdag?<wat een rare dag om te solliciteren bytheway
Maar wanneer hoor je de uitslag van je sollicitatie van zaterdag?<wat een rare dag om te solliciteren bytheway
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Beauty Addict schreef:Of je aanbieden voor een klein bedragje per dag als gezelschapsdame?
Hier kreeg ik een heel fout beeld voor me
Gast- Gast
aniet schreef:Ik ga heel hard voor je duimen!
Dankje!
Haha nee ik heb zelf daar zaterdag een mail naar gestuurd, wij waren in de buurt van waar mijn vriend woont rondjes aan het rijden en kwamen toen hoop kinderdagverblijven tegen, dus meteen gesolliciteerd.
Gast- Gast
Purple schreef:Duidelijk dit pakje :
Daar gaat mijn geheim...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Jordana,
Met mij alles goed en met jou?
BA daar kreeg ik ook even een heel raar beeld bij!
Met mij alles goed en met jou?
BA daar kreeg ik ook even een heel raar beeld bij!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, voor oudere, eenzame oudjes. Voor een kopje koffie, praatje, boodschapje.Isabella schreef:Beauty Addict schreef:Of je aanbieden voor een klein bedragje per dag als gezelschapsdame?
Hier kreeg ik een heel fout beeld voor me
Niet zoals jij denkt met je dirty mind
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: