Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jaaa, leuk he. Haha, ik ben zo blij
BA, ik slik antidepressiva en daarmee mag ik niet zwanger worden. Het is met name de eerste drie maanden gevaarlijk voor de vrucht en laat dat nu net de belangrijkste periode zijn. Dus nog heel even wachten
BA, ik slik antidepressiva en daarmee mag ik niet zwanger worden. Het is met name de eerste drie maanden gevaarlijk voor de vrucht en laat dat nu net de belangrijkste periode zijn. Dus nog heel even wachten
Gast- Gast
Niemand is perfect, wellicht dat dat het kwetsende ook wel was. Dat hij vindt dat jij dingen anders kan/moet/had kunnen doen en niet reflecteert op zichzelf.
Alex: Dan is de lente misschien wel een betere periode om met de AD te stoppen dan in de winter, tenminste dat kan ik mij voorstellen.
Alex: Dan is de lente misschien wel een betere periode om met de AD te stoppen dan in de winter, tenminste dat kan ik mij voorstellen.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja dat is het ook denk ik, maar hij had net aan de telefoon toch wel door dat sommige opmerkingen niet zo handig waren.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Alex: Dan is de lente misschien wel een betere periode om met de AD te stoppen dan in de winter, tenminste dat kan ik mij voorstellen.
Ja, dat kan ik me ook voorstellen Ik word alleen al depressief van die kou, hahaha.
Gast- Gast
Hmmm.... Precies zoals je zegt: het is wel heel eenvoudig om dat tegen iemand te zeggen. Hij mag natuurlijk zijn mening geven maar niet op een manier waaruit blijkt dat hij zichzelf perfect vindt. Dat is meer dan vervelend...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ah wat super leuk Alex!
En mooie buik BA!
mijn vriend en ik zouden ook niets liever willen
En mooie buik BA!
Gast- Gast
En zo bedoelde hij het niet, want hij bedoelde het goed voor mij, om mij te helpen, alleen zo voelde het voor mij, omdat ik gewoon al doodmoe was en dan ineens iets over mij heen krijg, dan voel je je daar gewoon rot om, hoe goed het ook bedoeld is.
Gast- Gast
Ja daarom en zon is goed voor de mens!
Fijn dat je vriend het door had Isabella, maakt het niet minder kwetsend maar wel prettig.
Fijn dat je vriend het door had Isabella, maakt het niet minder kwetsend maar wel prettig.
Roze Roos- Ratel
Wat houdt jullie nog tegen Anousch? Je woont trouwens nog thuis, toch?
Lynn_- Kletskop
Waar is het wachten op Anousch?
Roze Roos- Ratel
Je kan het toch aangeven, Isabella? Dat je weet dat hij het goed bedoelt, maar dat jij het anders hebt opgevat en dat je je daar verdrietig om voelt. Zal hij toch wel begrijpen?
Laatst aangepast door Alex167 op ma 7 maa 2011 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ooooehhh leuk! En je vriend, hoe denkt hij er over?Isabella schreef:Alex, leuk!
Ik wil ook
Lynn_- Kletskop
Ik ben ook een paar maanden van tevoren gestopt met AD (op eigen inatief, dokter wilde het niet, maar mijn klokje tikt ook door ). En gaat op wat dipjes na eigenlijk hartstikke goed op het moment.Alex167 schreef:Jaaa, leuk he. Haha, ik ben zo blij
2 weken terug zat ik er totaal doorheen, maar was toen ook zo moe, nu gaat het best.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Wat houdt jullie nog tegen Anousch? Je woont trouwens nog thuis, toch?
Haha ja klopt!
En beetje geld zou ook wel lekker zijn.
Dus het wachten is op een huisje en werk.
Gast- Gast
Hahaha dat krijg je he op zo'n forum met zwangere vrouwen
Roze Roos- Ratel
Beauty Addict schreef:Ik ben ook een paar maanden van tevoren gestopt met AD (op eigen inatief, dokter wilde het niet, maar mijn klokje tikt ook door ). En gaat op wat dipjes na eigenlijk hartstikke goed op het moment.Alex167 schreef:Jaaa, leuk he. Haha, ik ben zo blij
2 weken terug zat ik er totaal doorheen, maar was toen ook zo moe, nu gaat het best.
Ben je gelijk gestopt of heb je eerst afgebouwd?
Gast- Gast
Fijn dat het overwegend goed met je gaat BA. Moeilijke keuze hoor maar ik begrijp dat het tikkend klokje overheersend is!
Lynn_- Kletskop
Hoe oud zijn jullie? Niet dat dat er toe doet hoor maar ik ben gewoon benieuwd.Anousch schreef:Lynn_ schreef:Wat houdt jullie nog tegen Anousch? Je woont trouwens nog thuis, toch?
Haha ja klopt!
En beetje geld zou ook wel lekker zijn.
Dus het wachten is op een huisje en werk.
Lynn_- Kletskop
Sannie89 schreef:dokter gebeld.. ik moet gewoon rust houden...:S tsja.. dat word moeilijk
Heb je zelf niet iets van tape thuis? Of koop een rolletje bij de Etos/Kruidvat ofzo. Dan kun je je vinger intapen (niet te strak ), misschien heb je er dan minder last van.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Haha, sorry...
* vrouw op forum zorgt voor babyboom... *
hihi:P als ik n kleintje op schoot heb, heb ik ook zoiets van ik wil ook... maar overwegend nadenken.. wacht ik toch liever nog even:)
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: