Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schelden

+8
Saxy
Shisha
Rapunzel
Primrose
Poisongirl
Blond
Polly
Zora
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Schelden - Pagina 3 Empty Re: Schelden

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:56

Ik scheld bijna niet, maar als ik t doe is t meestal "kut" wat ik gebruik.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  loura zo 6 maa 2011 - 22:14

Ik ben wel van het schelden eigenlijk.. Kut, shit, fuck, tering, motherfuck dat soort dingen Wink maar niet heeel vaak maar elke dag gebruik ik er wel 1. Maar meer thuis nooit buiten op straat, ik kom vrij netjes over. Op werk met collegas zijn we ook niet vies van een scheldwoordje.

Voor de rest gebruik ik ook het woord kanker niet. Veel te grof en respectloos.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RYW zo 6 maa 2011 - 22:43

'Jezus' zeg ik wel (maar dan op z'n Maples: 'ja jeeeeezus zeg') en ik vind daar op zich niet zoveel mis mee. Het is technisch gezien een aanroep om hulp van Jezus, en niet het uitschelden van Jezus, dus an sich niet fout, maar goed, ik weet ook wel dat sommige mensen er desondanks toch moeite mee hebben. GVD hoor je van mij eigenlijk nooit, behalve als ik ergens echt heel pissig om ben. Alleen 'verdomme' wil er nog wel eens uitschieten.

Dingen als kut, fuck, shit en klote doe ik wel (maar probeer het te vermijden waar mijn zoons bij zijn), en mijn moeder probeert daar dan vergoeilijkend nog wel eens 'sjips' van te maken.

Ik zou nooit, never, ever schelden met 'kanker' of 'hoer'. Die twee vind ik zo erg!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:55

Oh ik scheld altijd met hoer als een heel verontwaardigd iets. Laatst was een vriendin die steeds uren moest terugbetalen van haar werk door werkstageuren door elkaar te halen oid. Heeft half uur met iemand aan de lijn gehangen en die vertelde haar dat ze even langs moest komen in Heerhugowaard. Afijn, vriendin blij, eindelijk oplossing, zij uur onderweg naar dat kantoor, 't werd anderhalf uur omdat 't niet te vinden was, drama drama. Eindelijk aangekomen, de dame in kwestie (met wie ze eerder had gebeld) bekijkt de papieren en...

.. "Ja sorry maar híer kan ik je niet mee helpen hoor! Hiervoor moet je naar je leidinggevende!"

Mijn reactie? : De hoer!

Dat 'Ja jeeezus' doet me trouwens hier aan denken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:58

Ik heb mezelf vreemd genoeg aangeleerd te schelden met 'oei'.

Niet dat ik zo netjes ben - als ik echt kwaad ben komt er ook wel wat meer uit, maar wel voornamelijk engelse scheldwoorden. Maar de laatste tijd is 'oei' gewoon het eerste dat er uit komt :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:01

Godverdomme zeg ik zeker 3x per dag en is mijn lievelingscheldwoord. Laughing

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 6 maa 2011 - 23:05

Ja maar Trish, in dat geval dat jij noemt, daar is de term 'hoer' wel ZO onterecht..... want als de dame in kwestie echt een hoer geweest zou zijn zou ze d'r klanten wel wat sneller afhandelen Wink

Ik gebruik trouwens ook nog wel eens 'fuckers' ofzo.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:07

Hahaha, die is goed RYW.. Sjezus gebruik ik trouwens ook wel veel..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:15

Motherfucker. Zeg ik wel eens tegen onze hond ''hey motherfucker''.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:19

VeryCherry schreef:Ik scheld veel, maar al een stuk minder dan vroeger. Vooral kut, cholera en godver zijn favoriet...

Cholera? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 23:21

Alex167 schreef:
VeryCherry schreef:Ik scheld veel, maar al een stuk minder dan vroeger. Vooral kut, cholera en godver zijn favoriet...

Cholera? Very Happy

Yup, klinkt heerlijk als je geïrriteerd bent Wink Mijn zoontje hoorde het een keer toen we in de auto zaten, zegt ie vanaf de achterbank 'cholewatte?!' Echt, ik ging zowat stuk Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:23

Whahaha, nog nooit gehoord dat iemand dat als scheldwoord gebruikte :P Briljant. Jij bent echt cool.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 23:24

Alex167 schreef:Whahaha, nog nooit gehoord dat iemand dat als scheldwoord gebruikte :P Briljant. Jij bent echt cool.

Dus het wordt nu je nieuwe favo scheldwoord Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:25

VeryCherry schreef:
Alex167 schreef:Whahaha, nog nooit gehoord dat iemand dat als scheldwoord gebruikte :P Briljant. Jij bent echt cool.

Dus het wordt nu je nieuwe favo scheldwoord Wink

Wie weet. De kans dat A. cholera nazegt is kleiner dan dat ze kut nazegt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 23:26

Whahahaha, das waar Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:54

Ik scheld niet heel vaak maar kut komt er nog wel eens uitflappen nerd

Gast
Gast

Bericht  Zora ma 7 maa 2011 - 6:23

Trisha schreef:Oh ik scheld altijd met hoer als een heel verontwaardigd iets. Laatst was een vriendin die steeds uren moest terugbetalen van haar werk door werkstageuren door elkaar te halen oid. Heeft half uur met iemand aan de lijn gehangen en die vertelde haar dat ze even langs moest komen in Heerhugowaard. Afijn, vriendin blij, eindelijk oplossing, zij uur onderweg naar dat kantoor, 't werd anderhalf uur omdat 't niet te vinden was, drama drama. Eindelijk aangekomen, de dame in kwestie (met wie ze eerder had gebeld) bekijkt de papieren en...

.. "Ja sorry maar híer kan ik je niet mee helpen hoor! Hiervoor moet je naar je leidinggevende!"

Mijn reactie? : De hoer!

Dat 'Ja jeeezus' doet me trouwens hier aan denken Very Happy

Haha, mijn zusje en ik noemen elkaar ook wel eens 'bitch'. Heerlijk Very Happy 'Hey bitch' "heeeey chick' :p

Hoer gebruik ik ook wel inderdaad, maar dan alleen met mijn vriend, meeste mensen snappen dat niet ofzo. Dan word ik echt zooo raar aangekeken.

'Stuk inteelt' is hier trouwens ook favoriet Embarassed
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  loura ma 7 maa 2011 - 6:42

RYW schreef:Ja maar Trish, in dat geval dat jij noemt, daar is de term 'hoer' wel ZO onterecht..... want als de dame in kwestie echt een hoer geweest zou zijn zou ze d'r klanten wel wat sneller afhandelen Wink

Ik gebruik trouwens ook nog wel eens 'fuckers' ofzo.

Fuckers is ook wel 1 van mijn favos ja Laughing
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuperGrover ma 7 maa 2011 - 7:25

Godverdomme wat een fuckingklotekutzooi. Nee, godverdomme zeg ik alleen als ik doodcrepeer (hoe schrijf je dat? Zora?), bijvoorbeeld na het stoten van mijn teen. Klote vind ik niet eens een naar woord, dingen zijn gewoon klote. Kut heeft mijn moeder er proberen uit te opvoeden, dat is niet heel goed gelukt, maar het is wel een van mijn minder gebruikte scheldwoorden.

Fuck zeg ik nooit, alleen wel fucking. Vooral als in fuckingklotekutzooi, dus. Verder zeg ik vaak damn, crap en tomme (het Friese woord voor duim, maar als je het kwaad zegt, heeft het precies hetzelfde effect als verdomme)
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zora ma 7 maa 2011 - 8:03

SuperGrover schreef:Godverdomme wat een fuckingklotekutzooi. Nee, godverdomme zeg ik alleen als ik doodcrepeer (hoe schrijf je dat? Zora?), bijvoorbeeld na het stoten van mijn teen. Klote vind ik niet eens een naar woord, dingen zijn gewoon klote. Kut heeft mijn moeder er proberen uit te opvoeden, dat is niet heel goed gelukt, maar het is wel een van mijn minder gebruikte scheldwoorden.

Fuck zeg ik nooit, alleen wel fucking. Vooral als in fuckingklotekutzooi, dus. Verder zeg ik vaak damn, crap en tomme (het Friese woord voor duim, maar als je het kwaad zegt, heeft het precies hetzelfde effect als verdomme)

Ik zou zeggen 'als je door de grond gaat van de pijn' angel maar dit is ook een erg mooie vondst :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud