Rechtsbijstandverzekering
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rechtsbijstandverzekering
Weet even niet waar ie moet, maar heb jij een rechtsbijstandverzekering? Zo ja bij welke maatschappij en wat betaal je ervoor? (en wat wordt gedekt natuurlijk)
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Rechtsbijstandverzekering
Heb ik. Bij Univé. Geen idee wat het kost, maar ik houd het nu even op 3,95 euro.
Gast- Gast
Heb ik ook, maar loopt via mijn werk. Geen idee wat we daarvoor betalen eigenlijk, maar niet zo erg veel...
Gast- Gast
Iemand toevallig verzekerd bij Ditzo? Wij zitten nu bij RVS, maar voor zover ik kan zien zou ik bij Ditzo voor hetzelfde verzekerd kunnen zijn, maar dan voor 6 euro minder per maand. Ben ook de verzekeringen aan het uitzoeken, maar dan twijfel ik altijd zo, of het ook wel goed is.
Primrose- Fluisteraar
Ik heb ook een rechtsbijstand. Verzekeren via Ditzo trekt mij op een of andere manier niet, volgens mij zitten daar een heleboel addertjes onder het gras! Volgens mij ben ik via Delta Lloyd verzekerd, en ik weet dat het niet goedkoop is (7 a 8 euro pm)
Gast- Gast
ik zit bij nationaal spaarfonds met mijn rechtsbijstandverzekering en ik betaal per termijn van 3 mnd 32.09 euro.
Ik lees dat het wel goedkoper kan maar Ditzo enzo, vertrouw ik ook niet...
Ik lees dat het wel goedkoper kan maar Ditzo enzo, vertrouw ik ook niet...
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Jep heb er een bij Interpolis. Geloof dat ik iets van 3 tot 6 euro betaal ofzo. Ik weet het niet eens :O
Gast- Gast
Ok dan ben ik dus niet de enige die het niet helemaal vertrouwt. Nu betalen we 10.42 geloof ik, maar het is wel echt een heel simpel pakket. De andere verzekeringen ga ik overhuizen naar ZLM, maar dan laat ik deze maar gewoon bij RVS lopen denk ik.
Primrose- Fluisteraar
Waarom kijk je niet naar andere maatschappijen zoals die hier genoemd worden? Misschien dat die wel goedkoper zijn? Of misschien bij je bank?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: