Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
O ik vind MD's echt super. Maar je weet van die ene Donnaa.... die is er dus twee keer uitgegaan. Maar ik wil m zo graag terug....
Een labret kan gewoon niet. Teveel mensen in mijn omgeving zouden het vreselijk vinden en ik moet eerst een beetje gezonder worden...
Een labret kan gewoon niet. Teveel mensen in mijn omgeving zouden het vreselijk vinden en ik moet eerst een beetje gezonder worden...
Gast- Gast
Wat voor md had je Do?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa, het zal wel flink heet onder z`n voeten worden.. Als zijn vrienden hier lucht van krijgen, dan kan hij dekking zoeken, haha.. Hij heeft al een keer pak slaag gekregen van z`n beste vriend toen hij tegen me stond te schreeuwen.. Tegen kleine schattige meisjes mag je niet schreeuwenDolores schreef:Donnaa, ik denk ook zeker dat het goed is om hem te laten garen in zijn sop (maak het water maar goed heet ) maar leuk is anders....
Fijn dat je zo'n volle week hebt, scheelt een boel piekeren...
@VC, welke piercings wil je nog?
@Alex, soms mis ik m`n neuspiercing ook, maar als ik foto`s zie niet meer.. Het stond me een beetje pauperig
Gast- Gast
Ik vond mijn neuspiercing echt de bom, hahaha. Als ik lees wat jullie allemaal willen/hebben dan voel ik me echt wereldvreemd wat piercings betreft
Gast- Gast
ff snel ego berichtje: Mijn echo van vanmorgen was weer goed, de kleintjes doen het prima, groeien heel goed (net als mijn buik). Mijn man is meegeweest, die heeft echt zitten genieten. De laatste echo waar hij bij was was met 9 weken geloof ik, dus dat is een heeeeel groot verschil. Nu zijn het echt 2 complete mini mensjes
Zo komt er een vriendin met zoontje op de koffie, gezellig!
En nu is er een monteur begin met het vervangen van de ruit van de oven.
Vanmiddag ook nog een vergadering.... al met al een drukke dag op mijn enige vrije dag deze week
Zo komt er een vriendin met zoontje op de koffie, gezellig!
En nu is er een monteur begin met het vervangen van de ruit van de oven.
Vanmiddag ook nog een vergadering.... al met al een drukke dag op mijn enige vrije dag deze week
Gast- Gast
Ik heb er nog hoor....
Ik had er vier, nu nog drie.
Twee boven elkaar recht boven het decolleté spleetje (hoe zeg je dat)
En aan weerszijde onder mijn sleutelbeenbot. Maar daarvan is dus eentje eruit
Ik had er vier, nu nog drie.
Twee boven elkaar recht boven het decolleté spleetje (hoe zeg je dat)
En aan weerszijde onder mijn sleutelbeenbot. Maar daarvan is dus eentje eruit
Gast- Gast
Do, wij vallen in herhaling. Dat van die labret had je me al eens verteld..
Dan zou ik idd die MD ook wel weer terug willen, hihi!
Dan zou ik idd die MD ook wel weer terug willen, hihi!
Gast- Gast
Ik wil ontzettend graag een industrial in mijn navel. En md's in mijn borstbeen, 3 onder elkaar. En mijn oren verder stretchen. En en en, te veel Maar mijn gezicht zit vol genoeg.
Oeh, nu ben ik wel benieuwd naar een buikfoto BA
Dat lijkt me echt zwaar onhandig, haha!VeryCherry schreef:Ik wil ontzettend graag een industrial in mijn navel. En md's in mijn borstbeen, 3 onder elkaar. En mijn oren verder stretchen. En en en, te veel Maar mijn gezicht zit vol genoeg.
Ik weet niet wat ik nog wil.. Ja eens een Daith, maar ik heb eigenlijk geen plaats..
Gast- Gast
Haha, ik voel me echt een mietje als jullie het zo over piercings hebben Ik vind piercings wel mooi, maar heb zelf pas sinds kort gaatjes in mijn oren. Als ik had geweten dat dat zo lang pijn blijft doen (steeds ontsteken enzo) weet ik niet of ik het wel gedaan had
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Whahaha, ja, maar mooi is het wel
Ik heb een tongpiercing en dat vind ik al piercing genoeg ga 'm er ook uithalen denk ik.
Gast- Gast
Suus schreef:Haha, ik voel me echt een mietje als jullie het zo over piercings hebben Ik vind piercings wel mooi, maar heb zelf pas sinds kort gaatjes in mijn oren. Als ik had geweten dat dat zo lang pijn blijft doen (steeds ontsteken enzo) weet ik niet of ik het wel gedaan had
Ik had ook pas heel laat gaatjes in mijn oren hoor, op mijn 19e pas
Ik nog veel later dus Van mijn vriend gekregen. Het staat wel heel mooi, maar hoop wel dat het nog wat beter gaat genezen.VeryCherry schreef:Suus schreef:Haha, ik voel me echt een mietje als jullie het zo over piercings hebben Ik vind piercings wel mooi, maar heb zelf pas sinds kort gaatjes in mijn oren. Als ik had geweten dat dat zo lang pijn blijft doen (steeds ontsteken enzo) weet ik niet of ik het wel gedaan had
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik nog veel later dus Van mijn vriend gekregen. Het staat wel heel mooi, maar hoop wel dat het nog wat beter gaat genezen.VeryCherry schreef:Suus schreef:Haha, ik voel me echt een mietje als jullie het zo over piercings hebben Ik vind piercings wel mooi, maar heb zelf pas sinds kort gaatjes in mijn oren. Als ik had geweten dat dat zo lang pijn blijft doen (steeds ontsteken enzo) weet ik niet of ik het wel gedaan had
Vast wel Hoe lang heb je ze nu?
Ik heb, op een paar maandjes na, al tien jaar mijn lippiercing.
Wat gebruik je allemaal voor het schoonmaken? Ik ben serieus fan van de simpelste manier; gewoon afblijvenSuus schreef:Ik nog veel later dus Van mijn vriend gekregen. Het staat wel heel mooi, maar hoop wel dat het nog wat beter gaat genezen.VeryCherry schreef:Suus schreef:Haha, ik voel me echt een mietje als jullie het zo over piercings hebben Ik vind piercings wel mooi, maar heb zelf pas sinds kort gaatjes in mijn oren. Als ik had geweten dat dat zo lang pijn blijft doen (steeds ontsteken enzo) weet ik niet of ik het wel gedaan had
Gast- Gast
Ik heb eind december de gaatjes laten schieten en ik maak ze elke dag schoon met sterilon.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik kreeg op mijn zesde geloof ik gaatjes voor mijn verjaardag. Een paar jaar later heb ik er nog wat bij laten schieten en nog iets later heb ik bovenin laten piercen. Nu heb ik onderin aan elke kant 3 gaatjes en links bovenin 2 en rechts bovenin 1. Alleen die heb ik al een tijdje niet ingehad, dus ik ben benieuwd of ze nog wel open zijn.
Gast- Gast
Het lijkt me ook wel heel leuk om meerdere gaatjes in mijn oren te hebben, maar of ik daar ooit nog aan ga beginnen...
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb aan beide kanten drie gaatjes onderin, maar volgens mij zijn alleen de voorste nog open.
Gast- Gast
Ik heb niet zoveel gaatjes in mijn oren hoor, 2 aan elke kant en in mijn rechteroor nog bovenin. Maar heb er wel twee gestretcht, zit nu op 8 mm, maar ik wil doorgaan tot 12.
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: