Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:38

Ik wil even iets met jullie delen. Ik ben nerveus! Ik ben best een nerveus, zenuwachtig persoon en soms geeft me dit pit en ben ik ad rem enzo, maar soms ga ik ook stotteren en zeg ik onnozele dingen en word klunzig.

Nu ga ik morgen voor het eerst op dienstreis, niks spectaculairs, naar wat vergaderingen in Zeeland maar dus mét baas. Ik moet 's ochtends de auto bij hem voor de deur zetten (bijna 2 uur rijden van hier) en daar begint het al...bel ik aan of niet? Ik wil niet het hele huis wakker maken of in de privé sfeer indringen. Dan 2 uur met hem in de auto...dalijk zeg ik rare dingen! Ik kan heel goed met hem opschieten hoor maar ben toch bang dat het vreemd wordt. Dan vergadering 1 en 2 uur later pas de volgende. Neem aan de we wat gaan eten...vind ik ook alweer eng...ik vind het eng om te eten als er anderen bijzijn en al helemaal om tegelijk te praten. Durf amper iets van het menu te kiezen bang dat ik het duurste pak ofzo of dat er niks vegetarisch bijstaat.

Dan weer een vergadering nouja daar ken ik mn taken wel. Dan nog eentje en dan dus naar het hotel. Oh jemig hoe gaat dat gaan we dan alweer eten ofzo? En savonds zit ik dan alleen in mn hotelkamer? Volgende dag nouja dat zal wel loslopen.

Ik weet zeker dat ik me heel onzeker ga gedragen en ik weet dat jullie zullen vinden dat ik me véél te veel gedachten maak maar wie herkent dit of gaat wel eens op reis met baas? Hij gaat met meerderen op reis dus is dit gewend en stuurt ook heel relaxed maar voor mij is dit de eerste keer en dus doodeng!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 21:39

Alex167 schreef:
VeryCherry schreef:Yup, ik ben sinds zaterdagavond mijn septum kwijt, denk dat hij eruit is gevallen toen ik mijn neus had gesnoten. En ik heb geen reserveringetjes Sad

Ooh balen! En je wil 'm sowieso nog niet dicht laten groeien?

Nee, zeker niet! Het is een van mijn mooiste piercings, voel me echt ontzettend onaf nu, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:40

Storm schreef:
Oh nee he...dan ga je daar al met een knoop in je maag naartoe, en aangezien jullie ruzie hebben voel je je al misselijk als je hem ziet daar. Of hij komt naar je toe om zijn excuses te maken, dat zie ik hem ook nog wel doen eigenlijk..
Het zit er dik in dat ik er misselijk van spanning heen ga inderdaad.. Misschien zie ik hem eerder in het jeugdcentrum, maar ik had opgevangen dat hij daar niet meer komt. Niet om mij hoor, maar omdat het er zo saai is, en dat is ook zo. Hij werkt toch liever laughcry

Anyway.. Het zou me ook niet verbazen dat hij wel iets doet om z`n excuses aan te bieden, maar ik verwacht nu even helemaal niks meer..

Ik heb deze week 2 nagelklanten en daar ben ik super blij mee.. Donderdag ga ik met m`n vriendinnen en film kijken met lekkere mannen.. Haha, stond allemaal al in de planning, maar het komt zo goed uit nu Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:41

VeryCherry schreef:Yup, ik ben sinds zaterdagavond mijn septum kwijt, denk dat hij eruit is gevallen toen ik mijn neus had gesnoten. En ik heb geen reserveringetjes Sad
Woonde je nou maar bij mij in de buurt he Wink.. Privé piercingwinkel die altijd open is :P

Gast
Gast

Ohja en we zitten dus ook nog vlakbij t strand en hij zei ook nog: oh leuk dan kunnen we tussendoor misschien even lang het strand wandelen EN ik ben als ik morgevroeg de auto bij hem neerzet uitgenodigd voor een ontbijtje bij hem en zn vrouw :shock: even vergeten te zeggen.

Gast
Gast

Lastig, Mozz! Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent, zou ik ook zijn als ik de hele dag met mijn baas in één ruimte zou moeten zitten. Hoe gedraag je je op je werk normaal gesproken? Ik denk dat je gewoon jezelf moet zijn, hij zal je niet ineens bijten. Doe gewoon wat je normaal ook doet, dan komt het vast helemaal goed! Ik denk dat op zo'n dag alles vanzelf wel gaat, dus de vergaderingen, de lunch, het avondeten. Succes, je kan het!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 21:42

Als je daar gaat ontbijten hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je iedereen wakker belt Mozz Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:42

Hahaha en dat ontbijtje moet je gewoon aannemen. Leuk toch? Blijkbaar waardeert hij je en wil hij je dat op die manier laten zien.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 21:42

_Donnaa schreef:
Woonde je nou maar bij mij in de buurt he Wink.. Privé piercingwinkel die altijd open is :P

Whahahaha ja, echt balen, moest meteen aan jou denken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:43

Oh Mozza wat spannend.. Ik heb geen tips want volgens mij zou ik precies hetzelfde denken als jou..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:45

Mozz, spannend, maar wel op een leuke manier! Dat je baas dit doet voor je, is toch wel een duidelijk teken dat hij je waardeert!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:50

Alex167 schreef:Lastig, Mozz! Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent, zou ik ook zijn als ik de hele dag met mijn baas in één ruimte zou moeten zitten. Hoe gedraag je je op je werk normaal gesproken? Ik denk dat je gewoon jezelf moet zijn, hij zal je niet ineens bijten. Doe gewoon wat je normaal ook doet, dan komt het vast helemaal goed! Ik denk dat op zo'n dag alles vanzelf wel gaat, dus de vergaderingen, de lunch, het avondeten. Succes, je kan het!

Normaal gaan we ook wel heel relaxed me elkaar kom. Nouja hij vooral...met iedereen. Tis een MEGA intelligent, positief en spontaan persoon en ik vind dat heel leuk en interessant, je kan leuke gesprekken met hem voeren maar hij is ook zo iemand die alles in de gaten heeft en dat gewoon direct vraagt of aanspreekt, hierdoor word ik wel eens zenuachtig omdat ik op alles ga letten. Hij schreef nog in de laatste mail: voel je welkom dus ik waardeer het zeker en ik krijg echt grote kansen geboden doordat ik meemag (minister van bijsterveld komt ook). Dus nouja een hele dag met een oud en wijs persoon maakt me bloedzenuwachtig want ik moet bewijzen dat ik capaciteiten heb en dan lukt t meestal niet door de faalangst hahaha...ik hou jullie wel op de hoogte.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:51

Ohja met dat bellen...ze hebben een hele grote hond en die wilde ik niet wakker maken ofzo hahaha. Maar ik moest maar gewoon aanbellen zei die.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 21:53

Woohoo, die piercing is vanaf 10 uur al los, dus ik ga er zo meteen heen Very Happy
Duimen jullie voor me mee dat het gaatje nog niet is dichtgegroeid?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:56

*wil ook een piercing*

Goedemorgen...

Jeetje Donnaa, ik lees nu pas alle gedoe van gister, ik snapte het laat gisteravond al niet. Wat klote zeg.....

En Lexie, wat een goed nieuws!

En Storm, hoe gaat het met je?

En VC, fijn dat het weer goed is tussen jou en vriend en gefeliciteerd met je neefje..

En Mozz: misschien kun je jezelf steeds bedenken dat er een reden is dat jij bent meegevraagd. Dat de enige die onzeker is en twijfelt aan jouw capaciteiten, jijzelf bent. Want iemand vraagt je niet mee naar zoiets, als hij niet weet dat jij daarvoor heel geschikt bent...

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 21:58

Wat voor piercing wil je Do?
Dankjewel smile Ook al vind ik er niet zo heel veel aan hoor, m'n nieuwe neefje dan. Maar dat komt gewoon door mijn tante Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:58

Dolores schreef:*wil ook een piercing*

Waar wil je een piercing Do? Hoe gaat het met je?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:59

Ik duim voor je VC!

@Do - Ja shitzooi is het, maar het is wel even goed voor hem denk ik.. En ik heb genoeg leuke dingen deze week! Very Happy

Wat voor piercing wil je? Ik heb nu ook weer piercing neigingen.. Toen het vorige keer uit ging, zat ik ook binnen een paar dagen bij de piercer, lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:00

Hoi Do! Very Happy Hoe is het met je?

Gast
Gast

Ik wil mijn MD laten herplaatsen (opnieuw plaatsen). Die is er nu drie maanden of iets meer zelfs uit, en ik vind dat het wel weer kan...
(maar zo duur duur duur)

Maar het allerliefst van de hele wereld :$, wil ik een labret...
Maar dat gaat niet gebeuren..

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 maa 2011 - 22:00

Whahahaha het is verslavend hè Donnaa, ik wil er ook nog meer hoor, of md's.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Ik heb eind vorig jaar mijn neuspiercing uitgedaan. Soms mis ik 'm nog best wel Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:01

Donnaa, ik denk ook zeker dat het goed is om hem te laten garen in zijn sop (maak het water maar goed heet Wink) maar leuk is anders....
Fijn dat je zo'n volle week hebt, scheelt een boel piekeren...

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 22:01

Mozz, relax! Het komt allemaal wel goed, het is geen nare man toch? Ik herken het eten in bijzijn van anderen wel enigzins maar als je gewoon rustig blijft komt het wel goed.
Gewoon kijken wat er gaat komen en het over je heen laten komen! En als je het echt moeilijk hebt kun je het altijd nog benoemen toch? Dat het nieuw voor je is en dat je het een beetje spannend vindt?

Lex: Wat leuk!

Donnaa: Mooi dat je er zo rustig onder bent.

Goedemorgen allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:01

Dolores schreef:

Maar het allerliefst van de hele wereld :$, wil ik een labret...
Maar dat gaat niet gebeuren..
Why not?! Die wilde ik ook echt jaren en vorig jaar heb ik die eindelijk gezet.. Wat was ik trots haha! Very Happy

Ik neem nooit weer MD`s trouwens.. Tenminste, dat denk ik, lol!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: