Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Geen idee.. Ik laat hem wel even met rust..Storm schreef:Oh dat klinkt wel heel klote allemaal...het lijkt op de relatie die mijn ex en ik hadden, elkaar aantrekken en afstoten.
Heeft hij het nu echt definitief uitgemaakt?
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh VC, dat is wel stom dat je het niet eens wist. Hoe weet je nu dat ze een zoontje heeft gekregen dan?
Groot gelijk dat je de eer aan jezelf houdt, inderdaad een kaartje sturen en als je niks meer hoort verder dan zoekt ze het maar uit.
Groot gelijk dat je de eer aan jezelf houdt, inderdaad een kaartje sturen en als je niks meer hoort verder dan zoekt ze het maar uit.
Gast- Gast
Spannend Lex!!!
Maple, haha ik snap wel dat dat grappig is, ben benieuwd wat ze terugtweet..
VC, hoe is het nu met je vriend en jou? Alles weer ok?
Maple, haha ik snap wel dat dat grappig is, ben benieuwd wat ze terugtweet..
VC, hoe is het nu met je vriend en jou? Alles weer ok?
Gast- Gast
Is idd het beste denk ik, laat hem maar even in z'n sop gaarkoken..jij hebt genoeg actie ondernomen voor nu. Voel je je klote?_Donnaa schreef:Geen idee.. Ik laat hem wel even met rust..Storm schreef:Oh dat klinkt wel heel klote allemaal...het lijkt op de relatie die mijn ex en ik hadden, elkaar aantrekken en afstoten.
Gast- Gast
Ik heb via mijn ouders gehoord dat ze zwanger was, en gister kwamen we bij mijn mams d'r verjaardag en zei ze 'gefeliciteerd met je nieuwe neefje' dus zo weet ik het. Hij is met 34/3 geboren en hij ligt nu in het ziekenhuis, over een week mag hij naar een ziekenhuis in de buurt. Maar ik vind m'n tante sowieso niet zo leuk en ik vind het ook geen leuke naam
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
En tussen mijn vriend en mij gaat het gelukkig ook weer goed. Wel besloten dat mijn schoonouders niet op mijn verjaardag komen, maar daar ben ik niet rouwig om.
Whahahahaha ja
Ja, ik ben er eigenlijk heel rustig onder.. Misschien omdat ik er ook nu echt wel even klaar mee ben..Alex167 schreef:Hoi Donnaa! Beetje bijgekomen van alles?
Gast- Gast
@Donnaa, ik heb niet alles meegekregen, maar toch een
Gelukkig dat het weer goed gaat VC!
Komen ze wel bij het afzwemmen van je zoontje dan?
Komen ze wel bij het afzwemmen van je zoontje dan?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nope, ze weten volgens mij niet eens dat N. gaat afzwemmen, mijn vriend zou het ze zeggen, maar dat heeft hij niet gedaan.
@Alex, wat super spannend!
@Maple, haha, dat is inderdaad wel grappig, ben benieuwd.
@VC - Thanks..
@Maple, haha, dat is inderdaad wel grappig, ben benieuwd.
@VC - Thanks..
Gast- Gast
Nee eigenlijk niet.. Dat zal zaterdag wel komen, aangezien we dan naar hetzelfde feestje moeten..Storm schreef:Is idd het beste denk ik, laat hem maar even in z'n sop gaarkoken..jij hebt genoeg actie ondernomen voor nu. Voel je je klote?_Donnaa schreef:Geen idee.. Ik laat hem wel even met rust..Storm schreef:Oh dat klinkt wel heel klote allemaal...het lijkt op de relatie die mijn ex en ik hadden, elkaar aantrekken en afstoten.
Gast- Gast
Gister gingen we nog even naar Leiden om een piercing te scoren, maar werkelijkwaar alle winkels waar ze piercings zouden verkopen waren dicht. Man, wat was ik chaggie zeg! Hoop dat het nog niet volledig is dichtgegroeid, en dan ga ik hier zo maar in de stad kijken. Ik voel me echt kaal nu.
Oh nee he...dan ga je daar al met een knoop in je maag naartoe, en aangezien jullie ruzie hebben voel je je al misselijk als je hem ziet daar. Of hij komt naar je toe om zijn excuses te maken, dat zie ik hem ook nog wel doen eigenlijk.._Donnaa schreef:Nee eigenlijk niet.. Dat zal zaterdag wel komen, aangezien we dan naar hetzelfde feestje moeten..Storm schreef:Is idd het beste denk ik, laat hem maar even in z'n sop gaarkoken..jij hebt genoeg actie ondernomen voor nu. Voel je je klote?_Donnaa schreef:Geen idee.. Ik laat hem wel even met rust..Storm schreef:Oh dat klinkt wel heel klote allemaal...het lijkt op de relatie die mijn ex en ik hadden, elkaar aantrekken en afstoten.
Gast- Gast
Ooh jee, allebei naar hetzelfde feestje Donnaa ... ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
VC, wat voor piercing zoek je? Ben je er één kwijt?
VC, wat voor piercing zoek je? Ben je er één kwijt?
Gast- Gast
+1VeryCherry schreef:@Donnaa, ik heb niet alles meegekregen, maar toch een
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden, sorry voor mn korte aanwezigheid, maar ik ga er weer vandoor.
Even douchen, en dan naar het nieuwe huisje van mn vriend om daar dingen op te meten..
Fijne dag allemaal!
Even douchen, en dan naar het nieuwe huisje van mn vriend om daar dingen op te meten..
Fijne dag allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Yup, ik ben sinds zaterdagavond mijn septum kwijt, denk dat hij eruit is gevallen toen ik mijn neus had gesnoten. En ik heb geen reserveringetjes
VeryCherry schreef:Yup, ik ben sinds zaterdagavond mijn septum kwijt, denk dat hij eruit is gevallen toen ik mijn neus had gesnoten. En ik heb geen reserveringetjes
Ooh balen! En je wil 'm sowieso nog niet dicht laten groeien?
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: