Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Reva schreef:ABE, doe mij er ook maar 20-25 af Lijkt me heerlijk.
Ondertussen eet ik nog een toastje
Tja, en ik ben mijn laatste bier aan het opzuipen. Het wordt nog wel eens een keer wat met ons!
Gast- Gast
Slaap lekker Donnaa!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
En nog bedankt voor alle knuffels en lieve berichtjes. Keep you girls updated
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik wil gewoon blij zijn met mijn lijf.
Me 2. En weet je wat het ergste is, wij zijn de enigen die kunnen maken dat we gelukkig zijn met ons lijf. We hebben dus nog een lange weg te gaan.
Gast- Gast
Ik eet niks. Ik had Cola Light mee naar boven genomen, maar geen glas. Sufkut. Dan maar niet drinken.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik eet niks. Ik had Cola Light mee naar boven genomen, maar geen glas. Sufkut. Dan maar niet drinken.
Ik slurp vanuit de fles. Als ik visite krijg, dan breek ik een nieuwe fles aan. Maar dagelijks, lekker slurpen.
Gast- Gast
Drink je uit de fles Alex
Cheesegirl- Ratel
ABE schreef:Reva schreef:ABE, doe mij er ook maar 20-25 af Lijkt me heerlijk.
Tja, en ik ben mijn laatste bier aan het opzuipen. Het wordt nog wel eens een keer wat met ons!
Haha. Tja, alleen bezit ik de arrogantie om overtuigd te zijn dat het me deze keer gaat lukken. Opzich heb ik dat nog nooit gedacht, dus wie weet
Gast- Gast
Hoi Do'tje!
Ik ga er vandoor. Het een heeft niks met het ander te maken
Weltrusten en tot morgen!
Ik ga er vandoor. Het een heeft niks met het ander te maken
Weltrusten en tot morgen!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Whaha nee, dat vind ik echt zo ranzig.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar ik vind het heerlijk om uit de fles te slurpen. Dat doe ik graag en met passie!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ja, ja
Slaap lekker..
Hahahaha, ik zet het er expres nog bij ja!
Ik val echt om, ben zo moe. En dan heb ik nog uitgeslapen vanmorgen.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:ABE, doe mij er ook maar 20-25 af Lijkt me heerlijk.
Haha. Tja, alleen bezit ik de arrogantie om overtuigd te zijn dat het me deze keer gaat lukken. Opzich heb ik dat nog nooit gedacht, dus wie weet
Die arrogantie bezit ik al een week om te denken dat ik vanaf morgen echt dunner ga worden. Dus vandaar ook dat nu mijn bier opmoet, want ik meen dat morgen het nieuwe begin is van de rest van mijn leven. Ik ben nu alleen angstvallig op zoek naar iets te eten, want morgen mag het niet meer.
Gast- Gast
Hoi Do en slaap lekker Alex
Cheesegirl- Ratel
Die arrogantie bezit ik al een week om te denken dat ik vanaf morgen echt dunner ga worden. Dus vandaar ook dat nu mijn bier opmoet, want ik meen dat morgen het nieuwe begin is van de rest van mijn leven. Ik ben nu alleen angstvallig op zoek naar iets te eten, want morgen mag het niet meer.
Ik kan het niet laten om even te reageren, maar dit is precies wat ik nu ook aan het doen ben.
Heb alle slechte etenswaren wat nog in huis was vandaag opgegeten, onder het mom vandaag mag het nog.
Ook ik ga er morgen weer vol tegen aan. Ik ga voor de -10
Gast- Gast
Alina schreef:
Ik kan het niet laten om even te reageren, maar dit is precies wat ik nu ook aan het doen ben.
Heb alle slechte etenswaren wat nog in huis was vandaag opgegeten, onder het mom vandaag mag het nog.
Ook ik ga er morgen weer vol tegen aan. Ik ga voor de -10
Dan zijn we gelijk! En gaat het ons lukken, denk je?
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: