Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE, maakt het dan zoveel uit wat ze zeggen? Als jij je maar happy voelt met je kleren, toch? Ik bedoel, tis niet alsof je voor schut loopt, ofzo...
Nee, me ze kennen me niet als meisje dat zich bezig houdt met mode. Dus ik had een broek aan, de enige die ik nog pas, omdat ik gewoon geen zin had om me "mooi" te maken. Nu heb ik die leuke rokjes en ga ik vanaf morgen op dieet, zelfs sporten bij de sportschool enzo, en dan hoop ik dat het gedurende de tijd mooier gaat staan. Maar ik wil dus morgen niet de opmerking krijgen, "ze heeft pumps". Want dan hebi k het idee dat ik gezien ben. Met de broek dacht ik aardig onzichtbaar te zijn, maar dat bleek niet het geval haha. Zolang ik nog dik ben , wil ik gewoon onzichtbaar zijn en ergens wel leuk kleden.
Face it, je bent niet onzichtbaar, zelfs al zou je een jute zak over je hoofd trekken. Dus kun je i.m.o. best gewoon lekker je pumps aan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En ik maar denken dat je van staal was............ Jammer dat ie zo'n andere onbekende kant laat zien!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Whahaha, nee.. Ik ben gevoelig..
Maar omdat niks van dit alles mijn schuld is, heb ik er even minder moeite mee.. Ik heb een hekel aan ruzie en ben dan altijd bang dat hij boos op me is enzo.. Maar nu hij zo achterlijk doet ben ik er ook wel even klaar mee..
Maar omdat niks van dit alles mijn schuld is, heb ik er even minder moeite mee.. Ik heb een hekel aan ruzie en ben dan altijd bang dat hij boos op me is enzo.. Maar nu hij zo achterlijk doet ben ik er ook wel even klaar mee..
Gast- Gast
Nogal maar hij gedraagt zich nu zo kinderachtig.. We hadden afgesproken om aankometende zaterdag te praten over de spullen maar ook om de relatie goed te laten eindigen, af te sluiten zeg maar.. Smst hij vandaag 'ja het is toch over en mijn pa is er bij' What the hell..waarom moet je pa erbij zijn? Slaat gewoon nergens op..heel jammer dat we niet verder gaan maar had het wel zo fijn gevonden om als vrienden uit elkaar te gaan, voel ik mij wel zo prettig bij.. Want dan is het zo dat ik zaterdag alles ophaal en 'doei'?! Ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt maar op deze manier voelt het toch wel heel kut...Bah!
Naja slaap lekker meiden!
Naja slaap lekker meiden!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Roze Roos schreef:ABE schreef:Roze Roos schreef:
Doe ff een foto ABE!
Mag hopen van het shirtje, want ik ga echt niet op de foto. Daarnaast is mijn spiegel nog niet gemonteerd, dus dat wordt een beetje moeilijk.
Ja van je shirtje!
Met mijn BB gemaakt, dus kwaliteit laat te wensen over. Het is een soort van zijde-achtig shirtje. Hij droogt snel. Ik hoop dat je snapt welk soort stof ik bedoel haha.
Gast- Gast
Dat wist ik wel hoor! Fijn dat dat in ieder geval voor jezelf duidelijk is!
Ik snap het ABE! Maar kan prima denk ik zo! Hoewel mi een strakker shirtje ook wel kan!
Ik snap het ABE! Maar kan prima denk ik zo! Hoewel mi een strakker shirtje ook wel kan!
Roze Roos- Ratel
Sjaantje schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE, maakt het dan zoveel uit wat ze zeggen? Als jij je maar happy voelt met je kleren, toch? Ik bedoel, tis niet alsof je voor schut loopt, ofzo...
Nee, me ze kennen me niet als meisje dat zich bezig houdt met mode. Dus ik had een broek aan, de enige die ik nog pas, omdat ik gewoon geen zin had om me "mooi" te maken. Nu heb ik die leuke rokjes en ga ik vanaf morgen op dieet, zelfs sporten bij de sportschool enzo, en dan hoop ik dat het gedurende de tijd mooier gaat staan. Maar ik wil dus morgen niet de opmerking krijgen, "ze heeft pumps". Want dan hebi k het idee dat ik gezien ben. Met de broek dacht ik aardig onzichtbaar te zijn, maar dat bleek niet het geval haha. Zolang ik nog dik ben , wil ik gewoon onzichtbaar zijn en ergens wel leuk kleden.
Face it, je bent niet onzichtbaar, zelfs al zou je een jute zak over je hoofd trekken. Dus kun je i.m.o. best gewoon lekker je pumps aan
Helaas!
I.m.o?
Gast- Gast
Roze Roos schreef: Dat wist ik wel hoor! Fijn dat dat in ieder geval voor jezelf duidelijk is!
Dat durf ik nog niet. Wellicht over een paar weken wel.
Gast- Gast
Haha RR, ik had wel door dat je een geintje maakte hoor
Hardlopen na avondeten is niet goed he? Hoelang moet je wachten, ongeveer?
Hardlopen na avondeten is niet goed he? Hoelang moet je wachten, ongeveer?
Gast- Gast
Ik ga laptop uit doen en nog even tv kijken voor ik ga slapen.
Slaap lekker iedereen!
Slaap lekker iedereen!
Gast- Gast
Heb je geen mooi colbert, ABE? Dan kun je dat rokje aan, mooi shirt erin en een colbert erover. Mooie pumps eronder en ABE is helemaal het dametje!
Gast- Gast
Gelukkig maar! Dacht laat ik het toch ff melden
Na een uur of 2 kun je wel weer hardlopen hoor!
ABE: Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt!
Na een uur of 2 kun je wel weer hardlopen hoor!
ABE: Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt!
Roze Roos- Ratel
Alex167 schreef:Heb je geen mooi colbert, ABE? Dan kun je dat rokje aan, mooi shirt erin en een colbert erover. Mooie pumps eronder en ABE is helemaal het dametje!
Als ik het zou passen. Ik heb echt alles wat mooi is, maar ik krijg het gewoon niet meer aan.
Gast- Gast
Pfffff.. Zouden al die mensen die om 7 uur hardlopen dan pas na de tijd eten?Roze Roos schreef:Na een uur of 2 kun je wel weer hardlopen hoor!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:In My Opinion?ABE schreef:
I.m.o?
Yeps!
Of gewoon een beetje eten... Geen idee! Mijn ervaring is dat ik lekkerder loop als mijn maag wat leger is maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Roze Roos- Ratel
Sjaantje schreef:_Donnaa schreef:In My Opinion?ABE schreef:
I.m.o?
Yeps!
Weer iets nieuws!
Ik ken ook nog maar net de FYI.
Gast- Gast
Had het druk.. Ben toe aan weekend (al viel ik heel de middag/avond steeds een half uur of uurtje in slaap )
Gast- Gast
Ja, dat lijkt mij dus ook.. Ik wil straks graag na het eten hardlopen, maar dan heb ik dus wel vrijwel net gegeten.. Gewoon maar eens proberen dus..Roze Roos schreef:Of gewoon een beetje eten... Geen idee! Mijn ervaring is dat ik lekkerder loop als mijn maag wat leger is maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Ik ben perongeluk 6 kilo afgevallen en nu wil ik ook doorzetten..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Pfffff.. Zouden al die mensen die om 7 uur hardlopen dan pas na de tijd eten?Roze Roos schreef:Na een uur of 2 kun je wel weer hardlopen hoor!
Ik wacht meestal niet zo lang, ga na 1 uur of 1.5 uur hardlopen.
Gast- Gast
ABE schreef:Ik ken ook nog maar net de FYI.
For Your Information: die kende ik al
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: