Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Storm schreef:Wat zouden jullie in mijn geval nu doen eigenlijk?
Gewoon eten en hem op negeerstand als hij thuis komt.
Gast- Gast
Eten en daarna lekker op bed gaan liggen met laptop/ boek.Storm schreef:Wat zouden jullie in mijn geval nu doen eigenlijk?
En zou dan ook alleen voor mezelf koken, hij zoekt het dan maar uit.
Maar ja, ik ben ook gewoon een krengetje op het moment, vast hormonen
Gast- Gast
Goedenavond dames!
Storm: Ik zou hetzelfde doen als BA. Negeren!
Ik had vandaag ook zo'n klote ding met mn vriend.
Gast- Gast
Wat is er gebeurt?PrinsesBo schreef:Goedenavond dames!
Gast- Gast
Negeren doe ik liever niet, daar bereik je m.i niets mee. Ik heb nu wel de frites in de oven liggen. Niet omdat ik boos ben, maar omdat er anders niet echt iets fatsoenlijks in huis is
Gast- Gast
Bereik je ook niks mee, maar ik vind het altijd wel even lekkerStorm schreef:Negeren doe ik liever niet, daar bereik je m.i niets mee. Ik heb nu wel de frites in de oven liggen. Niet omdat ik boos ben, maar omdat er anders niet echt iets fatsoenlijks in huis is
Gast- Gast
pfff vervelend Storm
Hier zitten ook ovenfrites in de oven
Hier zitten ook ovenfrites in de oven
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga geen excuses afdwingen, die moet vanuit zichzelf komen.
Wat ben ik een softie he kan nooit lang boos zijn. Mijn eigen schuld, maar ik heb het idee alsof er daardoor over me heen gelopen wordt.
Wat ben ik een softie he kan nooit lang boos zijn. Mijn eigen schuld, maar ik heb het idee alsof er daardoor over me heen gelopen wordt.
Gast- Gast
Storm maar zo doet hij het straks vaker. Je moet wel laten merken dat je dit echt niet leuk vind.
Gast- Gast
Pb vervelend. Had je trouwens mijn aanbod nog gezien in topic van meeting E.indhoven?
Ik ben even sporten tot zo!
Ik ben even sporten tot zo!
Gast- Gast
Dat ken ik ook hoor. Als 't mijn man zou zijn en hij komt gewoon vrolijk thuis en geeft me een kus en een knuffel en zelfs al zegt 'ie alleen maar sorry, dan ben ik het meteen alweer vergeten.Storm schreef:Ik ga geen excuses afdwingen, die moet vanuit zichzelf komen.
Gast- Gast
Ik vind net nog bijna een vol velletje postzegels van 0,39 zou ik die nog gewoon kunnen gebruiken (dat ik er dan 2 opplak) ?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Arghhhh morgen: ik wil niet, ik wil niet, ik wil NIET met m'n blote doos voor de doktersassistente liggen voor dat stomme uitstrijkje, grrr... Ik maak me ongetwijfel druk om niets maar het voelt gewoon zo genant. Gek genoeg maak ik me daar drukker om dan om een eventuele negatieve uitslag.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Heej ABE gezellig dat je er weer bent. Heb je wel lekker geslapen ?
Ja! De bank ligt HEER-LIJK!
Gast- Gast
Storm schreef:En we liggen alweer knuffelend op de bank, haha.
haha nou gelukkig is het goed tussen jullie Wat zei hj toen hij thuis kwam?
Gast- Gast
Hij ging op zijn knieeen, heel grappig, en zei met puppy-oogjes sorry en dat het niet zo handig van hem was. Dan ben ik wel om
Gast- Gast
Storm schreef:Hij ging op zijn knieeen, heel grappig, en zei met puppy-oogjes sorry en dat het niet zo handig van hem was. Dan ben ik wel om
Oh ja dan zou ik ook om zijn hoor hahaha Fijn dat hij het zo gedaan heeft
ABE> gelukkig maar
Gast- Gast
Nu wil ik ook een vriendje. En dan wil ik die ruzie niet, maar wel iemand die voor mij op de knieen gaat, zegt dat het hem spijt en alle andere gemakken wat erbij komt kijken.
Lieve reactie van jouw vriend, Storm!
Lieve reactie van jouw vriend, Storm!
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: