Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Ik heb er nooit voor betaald..Jade schreef:1200 is helemaal niet gratis! het eerste keuzemenu is gratis. Wanneer je doorverbonden wilt worden met 1 van de medewerkers van de klantenservice veranderd het in een 0900 nummer.
Ik kan trouwens geen mail adres vinden. jullie?
Contact formulier op de website
Heb je een vraag aan Hi?
Kijk hier voor vragen over je bestelling of bel 1200 (vast 06-12001200).
Je kunt gratis gebruik maken van 1200, behalve wanneer je kiest om doorverbonden te worden met één van onze helpdeskmedewerkers.
Hiervoor betaal je het tarief voor bellen naar een mobiele telefoon van Hi.
bron: www.hi.nl
En als je t codemenu kiest vertellen ze dat ook.
Gast- Gast
Oh dat is lekker dan.. Is dat altijd al zo geweest? Heb ook al jaren niet met de klantenservice hoeven bellen gelukkig..
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik had nog bij een ander zwembad gekeken en daar stond het ook vermeld op internet.
Maar bij het zwembad hier dus niet.
Dat het dicht is ok, maar je hebt toch niet voor niets een website denk ik dan....
Maar goed, de boswandeling was ook leuk hahahaha.
Is waar je werkt dicht Dijn?
Dat was hier voorheen ook maar nu gelukkig niet meer.
Hebben we weer 2 ADV dagen zelf in te plannen
Ja maandag en dinsdag zijn ze gesloten, maar ik ga dinsdag wel het een en ander doen. Ik loop er stage, dus qua vrije dagen maakt het voor mij niks uit.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh dat is lekker dan.. Is dat altijd al zo geweest? Heb ook al jaren niet met de klantenservice hoeven bellen gelukkig..
ja.. naar mijn weten wel.
Gast- Gast
Volgens mij gaat er ook wat mis op de website, want ik krijg daar nu steeds foutmeldingen..
Gast- Gast
https://www.hi.nl/Contact.htmJade schreef:ik kan dat contactformulier niet vinden
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
nee geen twitter.. en ik zie geen mailadres of contactformulier.. of ik ben echt uber blond..
Gast- Gast
Wat heb ik toch een schat van een man. Heeft heeft de hele keuken staan soppen!
En gaat nu ook nog de kamer stofzuigen...
En gaat nu ook nog de kamer stofzuigen...
Gast- Gast
Wat raar zeg, je kan bellen, twitteren of via een account van hyves/ facebook ed. Niet via de mail...Jade schreef:nee geen twitter.. en ik zie geen mailadres of contactformulier.. of ik ben echt uber blond..
Gast- Gast
Nou, ik ben even helemaal klaar met mannen haha..
Hij ook met mij, dat scheelt weer..
Misschien geeft het me wat rust
Hij ook met mij, dat scheelt weer..
Misschien geeft het me wat rust
Gast- Gast
Grr, vriend is nog steeds niet thuis van het golfen. Maar o wee als ik te laat kom..
Gast- Gast
Wat is dat toch met jullie mannen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Net belt ie doodleuk dat hij nog drie kwartier later thuis is....terwijl we samen zouden eten. Lekker laat, ben niet echt amused daarover.
Gast- Gast
Storm schreef:Net belt ie doodleuk dat hij nog drie kwartier later thuis is....terwijl we samen zouden eten. Lekker laat, ben niet echt amused daarover.
Ah dat is niet leuk
Gast- Gast
Dit klinkt misschien heel erg stom, maar ik ben in elk geval 'blij' te lezen dat het bij jullie in relaties er ook af en toe zo aan toe kan gaan.
Storm, da's niet leuk inderdaad... zei hij ook waarom? Ik bedoel, als hij ergens vast staat zou ik het minder erg vinden wan wanneer hij besloot nog even een drankje te doen ofzo.
Storm, da's niet leuk inderdaad... zei hij ook waarom? Ik bedoel, als hij ergens vast staat zou ik het minder erg vinden wan wanneer hij besloot nog even een drankje te doen ofzo.
Gast- Gast
Nee idd, ben daar best boos om eigenlijk. Hij zou koken, en nu zit ik hier met honger...zo maar even ovenfrites eriin gooien, zucht.
Gast- Gast
Maple, het is op de golfclub blijkbaar erg gezellig want geroezemoes op de achtergrond. Ik snap best dat het gezellig is maar laat dan even op tijd iets weten, geen uur nadat we zoiuden eten doodleuk opbellen dat je nog een uur later komt.
Laatst aangepast door Storm op zo 6 maa 2011 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, inderdaad, ik geloof dat ik dan ook boos zou zijn...Storm schreef:Maple, het is op de golfclub blijkbaar erg gezellig want geroezemoes op de achtergrond. Ik snap best dat het gezellig is maar laat dan even op tijd iets weten, geen uur nadat we zoiuden eten doodleuk opbellen dat je nog een uur later komt.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: