Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Theedoosje schreef:ABE hoe oud is die senior die zo belachelijk doet?
Ze is net 32 jaar geworden.
Gast- Gast
Hazeltje: hier is het zwembad za/zo/ma ook dicht vanwege carnaval.
Ik ben morgen nog vrij en dinsdag heb ik een half dagje, lang leve carnaval en 't niet vieren
Ik ben morgen nog vrij en dinsdag heb ik een half dagje, lang leve carnaval en 't niet vieren
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE hoe oud is die senior die zo belachelijk doet?
Ze klinkt jonger met haar gedrag
Maar fijn dat je toch nog wel bepaalde dingen zelf mag doen van de TM
Gast- Gast
Goedemiddag allen!
Ik heb vanochtend van zeven tot tien uur gewerkt, en ik moet straks om acht uur weer. Ik wil eigenlijk niks aan het huishouden doen, dan word ik moe, en ik denk dat het sowieso wel zwaar wordt vanavond. Ik heb absoluut geen moeite met vroeg op staan, maar ik wil dan wel graag uiterlijk elf uur op bed.. En nu wordt het ergens tussen een en twee uur
Maar, morgen nog 1 avondje en dan zit mijn 13dagen tellende werkweek er al weer op
Ik heb vanochtend van zeven tot tien uur gewerkt, en ik moet straks om acht uur weer. Ik wil eigenlijk niks aan het huishouden doen, dan word ik moe, en ik denk dat het sowieso wel zwaar wordt vanavond. Ik heb absoluut geen moeite met vroeg op staan, maar ik wil dan wel graag uiterlijk elf uur op bed.. En nu wordt het ergens tussen een en twee uur
Maar, morgen nog 1 avondje en dan zit mijn 13dagen tellende werkweek er al weer op
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE hoe oud is die senior die zo belachelijk doet?
Ze klinkt jonger met haar gedrag
Maar fijn dat je toch nog wel bepaalde dingen zelf mag doen van de TM
Dat is altijd zo geweest. Dus waarom zou ik iets wat ikzelf kan oplossen moeten escaleren. Escalatie is er enkel als het zo mis gaat dat hogerhand moet worden ingeschakeld o.i.d.
Maar goed, nu heb ik het gevoel alsof ik zelf overkom als arrogant wezen dat denkt dat ze beter is dan de Senior. Dat is ook niet de bedoeling, ondanks dat ik gewoon de beste ben natuurlijk. (Grapje, natuurlijk)
Gast- Gast
Ik had nog bij een ander zwembad gekeken en daar stond het ook vermeld op internet.
Maar bij het zwembad hier dus niet.
Dat het dicht is ok, maar je hebt toch niet voor niets een website denk ik dan....
Maar goed, de boswandeling was ook leuk hahahaha.
Is waar je werkt dicht Dijn?
Dat was hier voorheen ook maar nu gelukkig niet meer.
Hebben we weer 2 ADV dagen zelf in te plannen
Maar bij het zwembad hier dus niet.
Dat het dicht is ok, maar je hebt toch niet voor niets een website denk ik dan....
Maar goed, de boswandeling was ook leuk hahahaha.
Is waar je werkt dicht Dijn?
Dat was hier voorheen ook maar nu gelukkig niet meer.
Hebben we weer 2 ADV dagen zelf in te plannen
Gast- Gast
haha ABE Nou ja je merkt wel of je het echt beter weet dan een ander. Kijk en die andere senior laat ook merken dat ze dingen niet weet en dat is ook niet erg. Jammer dat je er dan zo'n draak bij hebt zitten.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:haha ABE Nou ja je merkt wel of je het echt beter weet dan een ander. Kijk en die andere senior laat ook merken dat ze dingen niet weet en dat is ook niet erg. Jammer dat je er dan zo'n draak bij hebt zitten.
Inderdaad, iets niet weten is niet erg. Iets niet weten en vervolgens net doen alsof je het weet wel. En dan vooral om een ander daarop aan te vallen, terwijl ze, en dat hoop ik wel, weet dat ze fout zit, is not done.
Ik zit nu in mijn hoofd al te formuleren hoe ik het morgen netjes naar buiten kan brengen dat ik haar niet zie zitten als Senior. Ik moet het namelijk bij mezelf houden, continu ergens "naar mijn mening" erin gooien en niet zorgen dat ik uit rancune iets zeg of iig dat het niet overkomt als rancune. Best moeilijk zoiets.
Gast- Gast
Ja idd dicht bij jezelf houden. Zo van ik vind of ik merk dat... Succes en sterkte er mee morgen.
Gast- Gast
ABE schreef:Een zwembad dicht op zondag?! :o
Haha ja... Vanwege de carnaval.
Gast- Gast
Jade schreef:volgens mij ga ik veel geld kwijt zijn aan mijn telefoon abbonement
Waarom ?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jade schreef:volgens mij ga ik veel geld kwijt zijn aan mijn telefoon abbonement
Waarom ?
dat snap ik zelf ook niet zo goed.. maar volgens internet zit ik al bijna 50 euro boven mijn normale tegoed.. terwijl mijn abbonement pas 1,5 week bezig is.. heeeeeeeeeeel apart.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oe JAde anders even bellen naar je provider?
en dan mn rekening nog hoger laten worden? nee bedankt :p
Gast- Gast
Klantenservice is gratis, en anders stuur je een mailtje. Misschien is het een storing bij Hi, aangezien meer mensen er last van zeggen te hebben.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:ABE schreef:Een zwembad dicht op zondag?! :o
Haha ja... Vanwege de carnaval.
Mijn moeder zegt dan altijd:"Die hebben het te goed"
TD - Dank je! Het zal wel weer goedkomen!
Gast- Gast
Jade schreef:Theedoosje schreef:Oe JAde anders even bellen naar je provider?
Een mail zoals Maple zegt is ook anders een optie
Gast- Gast
Zucht...vriend zou om 6 uur thuis zijn en is er nog niet. Hij heeft zijn telefoon uitstaan. En ik heb honger!
Gast- Gast
Hahaha 1200 bellen is gewoon gratis hoorJade schreef:Theedoosje schreef:Oe JAde anders even bellen naar je provider?
Gast- Gast
Storm schreef:Zucht...vriend zou om 6 uur thuis zijn en is er nog niet. Hij heeft zijn telefoon uitstaan. En ik heb honger!
Oow irritant! Kun je niet vast iets eten?
Gast- Gast
1200 is helemaal niet gratis! het eerste keuzemenu is gratis. Wanneer je doorverbonden wilt worden met 1 van de medewerkers van de klantenservice veranderd het in een 0900 nummer.
Ik kan trouwens geen mail adres vinden. jullie?
Gast- Gast
Ik heb er nooit voor betaald..Jade schreef:1200 is helemaal niet gratis! het eerste keuzemenu is gratis. Wanneer je doorverbonden wilt worden met 1 van de medewerkers van de klantenservice veranderd het in een 0900 nummer.
Contact formulier op de website
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: