Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ik speel regelmatig buiten met mijn zoontje. Meestal gaan we naar het bos, dat is maar 5 minuten lopen en dan doen we wie het hardst de heuvel af kan, maar mijn zoontje wint sowieso, want ik mag helemaal niet rennen.
Maar dat is alleen maar legaal zelf nog kind voelen. Ik kan moeilijk met nog een paar volwassen meiden buiten verstoppertje gaan spelen. "1.2.3.4.5.6.7.8.9.10... Wie niet weg is, wordt gezien". Beetje jammer, denk ik dan.
Tuurlijk kan dat wel
Alles kan, maar dan wil ik eerst zo dronken zijn dat ik me het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> inderdaad inbellen moesten we nog ja en ik mocht maar een half uur Ik speelde toen ook veel meer buiten. Maar vind dit nu ook wel lekker het forummen
Op zondag mocht ik een uur en mijn broer ook. Maar meestal leverde mijn broer zijn uur in, zodat ik twee uur kon. Hij vond internet niets aan. En nu? Nu komt ie thuis en het eerste wat aangaat is de computer.
Een voordeel, als we nu nog buiten zouden spelen, dan vraag ik me af wat we zouden doen.
hahaha geweldig En dat je broer niet wilde. Wij moesten om de beurt en we wilden ook echt wel. Liever toch nog langer
Maar ja wat zouden we nu doen anders ja whahah Geen idee
Gast- Gast
whhahha ABE Zou best wel humor zijn als meiden van 'onze' leeftijd nog verstoppertje gaan doen of buskruit of zo
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Marin schreef:Au bain marie verwarmen, Bitterkoek!
Ah, tenk joe!
Ik ga er zometeen aan beginnen. De cake zit nog in de oven.
Laat de cake echt helemaal afkoelen voordat je het glazuur er op doet! Dus je kunt nog wel even wachten daar mee.
Gast- Gast
ABE schreef:VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ik speel regelmatig buiten met mijn zoontje. Meestal gaan we naar het bos, dat is maar 5 minuten lopen en dan doen we wie het hardst de heuvel af kan, maar mijn zoontje wint sowieso, want ik mag helemaal niet rennen.
Maar dat is alleen maar legaal zelf nog kind voelen. Ik kan moeilijk met nog een paar volwassen meiden buiten verstoppertje gaan spelen. "1.2.3.4.5.6.7.8.9.10... Wie niet weg is, wordt gezien". Beetje jammer, denk ik dan.
Tuurlijk kan dat wel
Alles kan, maar dan wil ik eerst zo dronken zijn dat ik me het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Maar als je het met z'n allen doet loop je toch ook niet voor lul. Dan doe je het gewoon onder het mom van "terug naar de kindertijd" lekker op een warme zomeravond, bbq-en erbij en je hebt een topavond!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:ABE schreef:VeryCherry schreef:Ik speel regelmatig buiten met mijn zoontje. Meestal gaan we naar het bos, dat is maar 5 minuten lopen en dan doen we wie het hardst de heuvel af kan, maar mijn zoontje wint sowieso, want ik mag helemaal niet rennen.
Tuurlijk kan dat wel
Maar als je het met z'n allen doet loop je toch ook niet voor lul. Dan doe je het gewoon onder het mom van "terug naar de kindertijd" lekker op een warme zomeravond, bbq-en erbij en je hebt een topavond!
Ik snap je wel. Maar als een stel volwassen meiden, mannen, in het midden van het centrum verstoppertje gaan spelen, dan verwacht ik toch heel erg veel vreemde blikken. Ik speelde "vroeger" vaak verstoppertje met mijn Jack Russel. Dan ging ik achter een boom staan en ging hij mij zoeken. Maar dat is toch anders en veel leuker.
TD: Ik zie het mezelf ook niet doen. Als is buskruit wel een geweldig spelletje. Net als "Anna Maria Koekoek".
Gast- Gast
Ik zit nu op mijn dessert (banana royale) te wachten. Hmmm, heb er zin in. A. rent nog steeds rond, ze is echt hyper, haha!
Gast- Gast
Weet je wat ik ook een geweldig spel vond; levend stratego
ABE > jaaa anna maria koekkoek En tja je wordt denk ik wel raar aangekeken ja Of je moet een paar kinderen mee laten doen
Gast- Gast
Wij hebben vorige jaar met vrienden nog in een kinderspeeltuin gespeeld. We hadden bij ons gegeten en liepen het dorp in voor een ijsje en daar stond zon klimrek in een met glijbaan en daar hebben we met zijn alle 6 man even lekker lopen spelen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Das toch heerlijk, gewoon lekker gek doen. Valt helemaal niet op als je met z'n allen bent.
Buitenspelen rulezzzzzzzzzzzzz!
En VC, echt een geweldig jurkje! Hoop dat ik de foto waarop je hem aan hebt, niet ga mislopen
En VC, echt een geweldig jurkje! Hoop dat ik de foto waarop je hem aan hebt, niet ga mislopen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Was heerlijk en we gingen daarna het park in en dan ook van de heuvels naar beneden rollen.
Soms zijn wij bij elkaar echt kinderen hoor maar zo gezellig.
Zo hadden we vorig jaar op vakantie een zwembad aan huis. En dat zwembad liep schuin af en we hadden er eentje van bedje en al in het zwembad gegooid en die kwam erachter dat hij verder naar beneden reed. Dus wij zo van gaaf. Dus elke keer bedje naar het begin erop gaan staan en terug naar beneden glijden en weer terug.
Leek het net of wij aan het surfen waren.
Soms zijn wij bij elkaar echt kinderen hoor maar zo gezellig.
Zo hadden we vorig jaar op vakantie een zwembad aan huis. En dat zwembad liep schuin af en we hadden er eentje van bedje en al in het zwembad gegooid en die kwam erachter dat hij verder naar beneden reed. Dus wij zo van gaaf. Dus elke keer bedje naar het begin erop gaan staan en terug naar beneden glijden en weer terug.
Leek het net of wij aan het surfen waren.
Jordana- Ratel
Wij zijn gewoon mietjes, TD. Iedereen speelt buiten, maar wij durven niet. Slecht van ons!
Gast- Gast
Trommel dan een paar neefjes en nichtjes op
Dat is zo heerlijk, Je kan ons bij elkaar zetten en we zijn serieus maar we kunnen ook echt lol met elkaar maken. Heerlijke vriendengroep heb ik nou.
Ik durf ook echt met een meid morgen tijdens de optocht tikkertje te gaan spelen (en ze zal ook mee doen )
Ik durf ook echt met een meid morgen tijdens de optocht tikkertje te gaan spelen (en ze zal ook mee doen )
Jordana- Ratel
VC ik heb geen kleine neefjes en nichtjes meer Maar zoek wel wat kinderen hier in de buurt
ABE> haha precies. Ik denk dat ik me dan stom ga voelen of zo.
ABE> haha precies. Ik denk dat ik me dan stom ga voelen of zo.
Gast- Gast
Weet je wat ik ook vaak doe als het lekker weer is. Bellen blazen vanaf het balkon
Ik mag hopen dat je jonge neven en nichten bedoeld en niet degenen die ouder zijn dan ik ben?
Mijn collega is onlangs naar Speelstad Oranje gegaan. Zijn kinderen vonden het geweldig, maar zijn vrouw en hij ook. Even kind voelen, zei hij. En ik denk dat dat het hele probleem is. We willen ons met ons allen wel weer kind voelen, maar niet raar aangekeken worden. En met kleine kinderen is het gewoon zoveel makkelijker om weer even kind te zijn. Althans in mijn ogen.
Mijn collega is onlangs naar Speelstad Oranje gegaan. Zijn kinderen vonden het geweldig, maar zijn vrouw en hij ook. Even kind voelen, zei hij. En ik denk dat dat het hele probleem is. We willen ons met ons allen wel weer kind voelen, maar niet raar aangekeken worden. En met kleine kinderen is het gewoon zoveel makkelijker om weer even kind te zijn. Althans in mijn ogen.
Gast- Gast
Maar je soms als kind gedragen is zo leuk
Jordana- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: