Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hier is het zonnetje alweer weg
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Met het risico dat er van alles achter wordt gezocht wat er niets mee te maken heeft of dat niemand het gelooft, ga wil ik het volgende toch even kwijt:
Ik liep al een tijdje met het idee om wat minder op het forum te komen en me wat meer te richten op mijn 'echte' leven. Na de heftige week die ik achter de rug heb, voel ik nog meer die behoefte. Mijn voornemen is om hier vanaf nu in ieder geval een stuk minder te komen. Het heeft niets te maken met wat er nu allemaal tegen en over mij is gezegd.
Ik heb net naar mijn moeder en oudste broertje uitgesproken dat ik worstel met hoe ik naar mezelf kijk. Ik denk dat ik het advies van mijn spv'er ga opvolgen en contact ga zoeken met ZieZo. Verder wil ik veel gaan schrijven om weer wat orde te scheppen in mijn hoofd en voor mezelf duidelijk te krijgen wat ik nou eigenlijk wil en wat ik belangrijk vind in mijn leven.
Ik liep al een tijdje met het idee om wat minder op het forum te komen en me wat meer te richten op mijn 'echte' leven. Na de heftige week die ik achter de rug heb, voel ik nog meer die behoefte. Mijn voornemen is om hier vanaf nu in ieder geval een stuk minder te komen. Het heeft niets te maken met wat er nu allemaal tegen en over mij is gezegd.
Ik heb net naar mijn moeder en oudste broertje uitgesproken dat ik worstel met hoe ik naar mezelf kijk. Ik denk dat ik het advies van mijn spv'er ga opvolgen en contact ga zoeken met ZieZo. Verder wil ik veel gaan schrijven om weer wat orde te scheppen in mijn hoofd en voor mezelf duidelijk te krijgen wat ik nou eigenlijk wil en wat ik belangrijk vind in mijn leven.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
*correctie* Ik denk toch dat het een kater is
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Succes Lotus!
Wat is Ziezo precies?
Wat is Ziezo precies?
aniet- Kletskop
Wat is het hier stil?!
aniet- Kletskop
Uh oh, ik praatte net tegen vriendlief.. geen goeie zet
Lejow- Lady Post-a-lot
Hahaha,Lejow!
Wat gebeurde er toen?
Wat gebeurde er toen?
aniet- Kletskop
Dankjewel Aniet.
ZieZo
ZieZo
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zo heerlijk stuk gelopen net en zometeen op de fiets naar afstudeerfeestje van een vriendin heerlijk weertje, heerlijke zondag.
Jammer dat er continue gezegd / gedacht wordt dat dingen op twitter besproken worden... dat is absoluut niet het geval
Jammer dat er continue gezegd / gedacht wordt dat dingen op twitter besproken worden... dat is absoluut niet het geval
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Thanks Lotus voor je uitleg.
Ik zou niet weten wat het nut is om dingen van het forum op Twitter te bespreken.
Ik zou niet weten wat het nut is om dingen van het forum op Twitter te bespreken.
aniet- Kletskop
Lotus: Vind het alleen maar knap dat je voor jezelf kiest en doet wat goed voor je voelt! Succes!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Inge schreef:
+1
Gast- Gast
Ik heb een aantal forummers op Twitter en voor zover ik weet wordt er weinig besproken. Máár... vreemd vind ik het ook weer niet. Ik chat ook weleens met mensen van hier en dan bespreken we ook wel eens forummers. Maar of dat nou zo erg is? Mijn collega's praten onderling ook vast wel eens over mij, vriendinnen vast ook wel.aniet schreef:Thanks Lotus voor je uitleg.
Gast- Gast
Ik bedoel meer op de kwetsende manier,Maple
aniet- Kletskop
Algemene dingen zal je altijd wel hebben.
Natuurlijk wordt er wel eens iets gezegd als "check topic bont" (nu zeg ik maar zomaar even een topic hoor:P)
Op kwetsende manier wordt er nooit gesproken
Natuurlijk wordt er wel eens iets gezegd als "check topic bont" (nu zeg ik maar zomaar even een topic hoor:P)
Op kwetsende manier wordt er nooit gesproken
Inge- Ratel
Ik heb in ieder geval geen kwetsende dingen gelezen of gezien op twitter.. En zoals Maple zegt worden er heus wel dingen besproken, maar dat lijkt me logisch.. Dat gebeurd op MSN en FB ook..
@Inge, ik ga toch maar niet roken
@Inge, ik ga toch maar niet roken
Gast- Gast
aniet schreef:Ik bedoel meer op de kwetsende manier,Maple
Ook dat is echt niet zo, voor wat ik kan volgen. Maar al zou dat wel zo zijn, wat zou het? Je weet zelf toch beter?
(op welke pagina's kan ik mee rover dit hele Twitter-gebeuren teruglezen? Heb het gevoel alsof ik halverwege de discussie binnenstap en de helft mis.. Updateje voor Maple? )
Gast- Gast
Volgens mij was het meer zo afentoe een opmerking er over
Inge- Ratel
Maple, hoe heet jij ook alweer op twitter? ;-) Via tweetdeck werkt alles weer anders!
Gast- Gast
aniet schreef:Hahaha,Lejow!
Wat gebeurde er toen?
Reactie:
Neehh bluhhh uhhh pssjj aaagggg bluhh ieh neehh pffffff
*zo iets*
Lejow- Lady Post-a-lot
Hahaha,Lejow!
Hij is dus nog niet erg opgeknapt?!
Hij is dus nog niet erg opgeknapt?!
aniet- Kletskop
Goeiesmiddags!
Hier schijnt de zon flink, maar volgens mij is het best wel koud, dus ik blijf lekker binnen en doe net alsof het buiten ook 20 graden is
Nu ga ik m'n haar even in de henna gooien.
Hier schijnt de zon flink, maar volgens mij is het best wel koud, dus ik blijf lekker binnen en doe net alsof het buiten ook 20 graden is
Nu ga ik m'n haar even in de henna gooien.
Gast- Gast
Ik ben gewoon 5/6 kilo kwijt.. Nu snap ik waarom iedereen zicht afvraagt of ik afgevallen ben..
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: