Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Suus za 5 maa 2011 - 23:43

Zo, ik ben net terug van een rondje hardlopen. Het ging eerst heel lekker, maar na ruim 4 km kreeg ik toch weer last van mijn knie Cry Ik wilde heel graag 5...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:44

Nee hoor Donnaa, ik wil dat hele onderwerp niet steeds bespreken, en vervolgens weer horen dat t op Twitter komt...

Vrees maar niet, ik doe wel weer dagcafé-erig

Gast
Gast

Bericht  aniet za 5 maa 2011 - 23:44

Goeiemorgen meiden!
Hoe was je feestje,Suus?
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lotus za 5 maa 2011 - 23:44

Dolores, nee, dat hoeft niet. Ik kan heel goed boos worden op mezelf als dat nodig is.

Theedoosje, ik vind echt dat jij heel goed bezig bent! Dat meen ik!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:45

Dolores schreef:Nee hoor Donnaa, ik wil dat hele onderwerp niet steeds bespreken, en vervolgens weer horen dat t op Twitter komt...

Vrees maar niet, ik doe wel weer dagcafé-erig
Sorry? Ik lees iets over overlijden.. Weet niet waar jij het over hebt?!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:46

Theedoosje schreef:Idd er zijn belangrijkere dingen in het leven. En zoals jij zegt dat je het niet goed vind als je niet sport, terwijl je onwijs veel doet, dan voel ik mij soms echt een koe. Ondanks dat ik nu elke dag en half uur (maar, voor jou aangezien je normaal langer sport) lijkt het dan of wat ik doe niet goed is.
Meis echt laat het idee los dat als je een keer niet sport het niet goed is. Je lichaam heeft ook zijn rust nodig. En dat je vandaag 5 min hebt gesport vind ik nog knap aangezien het overlijden.
Sorry moest dit even kwijt.

Even een toevoeging: Lotus jij vraagt teveel van jezelf. Probeer eens een positievere draai aan alles te geven. Als je dat moeilijk vind wil ik je best helpen. Mijn pm staat altijd open Wink

Kijk ik heb ook genoeg problemen aan mijn hoofd, ben echt te zwaar (vraag maar aan Dolores:P) maar ik probeer overal een positieve draai aan te geven zodat mijn leven leuk is en ik ondanks de negatieve dingen toch vrolijk door ga. En natuurlijk kan dat niet altijd en dat is ook niet erg. Maar ik voel weinig positiefs aan jou en dat is zo jammer.

Gast
Gast

Bericht  Suus za 5 maa 2011 - 23:48

aniet schreef:Goeiemorgen meiden!
Hoe was je feestje,Suus?
Leuk dat je het vraagt smile Het was echt superleuk en dat vond iedereen die er was geloof ik ook Very Happy Kregen gisteren nog allemaal smsjes van mensen die het zo leuk hadden gevonden Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:50

Lotus schreef:Dolores, nee, dat hoeft niet. Ik kan heel goed boos worden op mezelf als dat nodig is.

Theedoosje, ik vind echt dat jij heel goed bezig bent! Dat meen ik!

Dank je wel. En zo moet je ook eens naar jezelf kijke en je ook complimenten geven als je weer wat gedaan hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:54

Theedoosje schreef:
Theedoosje schreef:Idd er zijn belangrijkere dingen in het leven. En zoals jij zegt dat je het niet goed vind als je niet sport, terwijl je onwijs veel doet, dan voel ik mij soms echt een koe. Ondanks dat ik nu elke dag en half uur (maar, voor jou aangezien je normaal langer sport) lijkt het dan of wat ik doe niet goed is.
Meis echt laat het idee los dat als je een keer niet sport het niet goed is. Je lichaam heeft ook zijn rust nodig. En dat je vandaag 5 min hebt gesport vind ik nog knap aangezien het overlijden.

Even een toevoeging: Lotus jij vraagt teveel van jezelf. Probeer eens een positievere draai aan alles te geven. Als je dat moeilijk vind wil ik je best helpen. Mijn pm staat altijd open Wink

Kijk ik heb ook genoeg problemen aan mijn hoofd, ben echt te zwaar (vraag maar aan Dolores:P) maar ik probeer overal een positieve draai aan te geven zodat mijn leven leuk is en ik ondanks de negatieve dingen toch vrolijk door ga. En natuurlijk kan dat niet altijd en dat is ook niet erg. Maar ik voel weinig positiefs aan jou en dat is zo jammer.

Sommige problematiek is denk ik te heftig om nog hulp/steun voor te ontvangen via forummers. Ik vind dat Dolores bijvoorbeeld heel goed reageert door Lotus een spiegel trachten voor te houden, maar het lijkt niet aan te komen. Ik word serieus soms enigszins onpasselijk van hoe Lotus bezig is met haar lichaam/gewicht, want het slaat door in obsessiviteit. Dolores zegt dat heel wat netter dan ik, dat besef ik. Ik weet niet eens of Dolores en ik hier hetzelfde tegenaan kijken, maar wat ik wel weet is dat het waanzin is om te doen alsof op deze manier met je zelfbeeld bezig zijn een "normale" manier is om naar jezelf te kijken. Het maakt namelijk niet uit of je zoiets op een forum knalt of in een dagboek zet, het is en blijft domweg een wijze van naar jezelf kijken op een manier dat doorslaat naar de negatieve kant.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:55

Guattari> doorom wil ik haar laten zien hoe je naar jezelf kan kijken om neit meer zo negatief beeld te hebben van jezelf.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 5 maa 2011 - 23:56

Guattari schreef:
Theedoosje schreef:

Sommige problematiek is denk ik te heftig om nog hulp/steun voor te ontvangen via forummers. Ik vind dat Dolores bijvoorbeeld heel goed reageert door Lotus een spiegel trachten voor te houden, maar het lijkt niet aan te komen. Ik word serieus soms enigszins onpasselijk van hoe Lotus bezig is met haar lichaam/gewicht, want het slaat door in obsessiviteit. Dolores zegt dat heel wat netter dan ik, dat besef ik. Ik weet niet eens of Dolores en ik hier hetzelfde tegenaan kijken, maar wat ik wel weet is dat het waanzin is om te doen alsof op deze manier met je zelfbeeld bezig zijn een "normale" manier is om naar jezelf te kijken. Het maakt namelijk niet uit of je zoiets op een forum knalt of in een dagboek zet, het is en blijft domweg een wijze van naar jezelf kijken op een manier dat doorslaat naar de negatieve kant.

+ 1 Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lotus za 5 maa 2011 - 23:57

Ik weet dat ik heel negatief ben en dat ik hoge eisen stel aan mezelf. Ik probeer echt om dat te veranderen, ook al is daar misschien weinig van te merken.

Ik zou nog wel meer willen typen, maar ik kom er even niet uit op dit moment. Misschien is het ook wel beter als ik er even geen reactie op geef verder. Ik heb het gelezen en probeer het in me op te nemen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:57

Ik denk dat Lotus dat zelf ook heel goed weet.
Blijkbaar is het nodig om erin te blijven hangen.
O, ik zal de reactie hierop ook geven: 'dan zal ik het er hier wel niet meer over hebben'...

Want, laten we vooral niet uit de slachtofferrol komen.

Het gaat niet om dingen bespreken, het gaat erom dat er een verschil is tussen zwelgen erin, tussen etaleren hoe gestoord je bezig bent, en dat heus wel weten, en tussen zeggen 'ik heb het moeilijk maar ik doe er álles aan om dit te veranderen'..

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 5 maa 2011 - 23:58

Goedemorgen!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Lejow za 5 maa 2011 - 23:58

Dolores schreef:Ik denk dat Lotus dat zelf ook heel goed weet.
Blijkbaar is het nodig om erin te blijven hangen.
O, ik zal de reactie hierop ook geven: 'dan zal ik het er hier wel niet meer over hebben'...

Want, laten we vooral niet uit de slachtofferrol komen.

Het gaat niet om dingen bespreken, het gaat erom dat er een verschil is tussen zwelgen erin, tussen etaleren hoe gestoord je bezig bent, en dat heus wel weten, en tussen zeggen 'ik heb het moeilijk maar ik doe er álles aan om dit te veranderen'..

Wederom + 1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver zo 6 maa 2011 - 0:00

Waarom gaat het altijd over 't zelfde onderwerp? laughcry
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:00

Ook eens met Dolores.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:01

wc-eend schreef:Waarom gaat het altijd over 't zelfde onderwerp? laughcry
dan heb je vast niet verder gekeken want het gaat niet altijd over dit onderwerp smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:01

WC Eend: omdat ik graag Twitter wil blijven voorzien van commentaar.

En wees maar niet bang, hierna houd ik erover op, want het is toch zinloos. Volledig zinloos.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 6 maa 2011 - 0:02

Dolores schreef:WC Eend: omdat ik graag Twitter wil blijven voorzien van commentaar.

En wees maar niet bang, hierna houd ik erover op, want het is toch zinloos. Volledig zinloos.
Precies wat ik bedoel
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:03

Misschien moet ik ook anders gaan reageren...ik weet het niet....

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 6 maa 2011 - 0:03

Storm schreef:
wc-eend schreef:Waarom gaat het altijd over 't zelfde onderwerp? laughcry
dan heb je vast niet verder gekeken want het gaat niet altijd over dit onderwerp smile
Je kan het ook te letterlijk opvatten nerd
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:04

Lotus schreef:Ik weet dat ik heel negatief ben en dat ik hoge eisen stel aan mezelf. Ik probeer echt om dat te veranderen, ook al is daar misschien weinig van te merken.

Ik zou nog wel meer willen typen, maar ik kom er even niet uit op dit moment. Misschien is het ook wel beter als ik er even geen reactie op geef verder. Ik heb het gelezen en probeer het in me op te nemen.

Ik sluit me volledig bij het bericht van Dolores aan dat onder dit stukje staat van jou, Lotus. Ik kan me herinneren dat je zou stoppen met dat negatieve gedoe hier op het forum, omdat het telkens eindigt met 'ik kan beter even tot mezelf komen en niet reageren' en binnen afzienbare tijd begint het riedeltje opnieuw en forummers blijven maar zeggen dat ze je zo negatief ingesteld vinden wat dit betreft. Tja, wat kan een forummer anders doen? 't Is ook weer zo lullig om het geheel te negeren, maar je zou echt wel kunnen beginnen met niet telkens over zelfbeeld/lichaam/gewicht te beginnen of er op in te haken als een andere forummer dat doet. Er is namelijk echt meer in de wereld dan dit onderwerp. Ik durf te stellen dat je alleen maar bewondering hebt voor het afvallen van Theedoosje, omdat je een cijfertje voorbij ziet komen en dat cijfertje jou, op een geheel verkeerde wijze, fascineert en inspireert om zelf ook weer als een dolle aan de slag te gaan.

Ik lees liever van je hoe je ermee aan de slag gaat, dan de dooddoener dat je beter even niet kan reageren wanneer mensen je bevragen op kritische wijze.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:05

Lol nee maar ik vond het zo dramatisch klinken dat ik wel moest reageren :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:06

Hoe is het met je nek, Storm?