Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zoow ben ik ff douchen is weer een hoop gereageerd
Maarre Indian Rose > ik ben ook echt gezonder gaan eten. Dat wil zeggen mijn broodbeleg zorgvuldig uitkiezen en tussendoortjes minderen etc. Ik ontzeg mij niet alles maar af en toe een koekje of wat ook mag. Chips 'mag' ik alleen in het weekend. Mocht ik het eerder eten dan neem ik weekend niet. Dus zeg maar dat ik dat 1x per week mag
Dank jullie wel trouwens
wat vervelend IR dat het over is tussen jou en je ex
Maarre Indian Rose > ik ben ook echt gezonder gaan eten. Dat wil zeggen mijn broodbeleg zorgvuldig uitkiezen en tussendoortjes minderen etc. Ik ontzeg mij niet alles maar af en toe een koekje of wat ook mag. Chips 'mag' ik alleen in het weekend. Mocht ik het eerder eten dan neem ik weekend niet. Dus zeg maar dat ik dat 1x per week mag
Dank jullie wel trouwens
wat vervelend IR dat het over is tussen jou en je ex
Gast- Gast
Zero schreef:
Bleh ik moet nog sporten vandaag en ik wil eigenlijk alleen maar op mijn kont zitten. En mijn kat is zoek, ik heb haar gisteravond naar buiten gelaten en ze is nog steeds niet terug haar lover zit wel in de tuin...
Oow wat vreselijk. k vond dat altjd zo erg als een van onze katten niet op tijd binnen kwam. Ik hoop dat hij er gauw weer is.
Gast- Gast
Dat wordt niet wandelen, vriend is weer in bed gekropen na een paar keer boven de wc te hebben gehangen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mogguh ladies, hoe is het hier?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Theedoosje schreef:Zero schreef:
Bleh ik moet nog sporten vandaag en ik wil eigenlijk alleen maar op mijn kont zitten. En mijn kat is zoek, ik heb haar gisteravond naar buiten gelaten en ze is nog steeds niet terug haar lover zit wel in de tuin...
Oow wat vreselijk. k vond dat altjd zo erg als een van onze katten niet op tijd binnen kwam. Ik hoop dat hij er gauw weer is.
Ze is gelukkig na 5 x bellen terug gekomen
Gast- Gast
Lejow schreef:Dat wordt niet wandelen, vriend is weer in bed gekropen na een paar keer boven de wc te hebben gehangen
Ga je niet alleen wandelen? Het is wel heerlijk weer Beterschap met hem !
Gast- Gast
Zero schreef:Theedoosje schreef:Zero schreef:
Na 5x bellen?? Fijn dat ze er weer is
Gast- Gast
Hello....
TD: wauw wat een mooi resultaat
Maple: kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent
Alex: wat fijn dat het uitslapen gelukt is
Jade: veel plezier:
RozeRoos: goedemorgen!
Lotus: sterkte
IndianRose: ik heb heel veel respect voor hoe jullie beiden dit samen doen. Dat jij nu redelijk rustig bent, zegt misschien meer over het verloop van het huidige moment, als over het geheel, toch?
Storm: als ik iets kan doen, let me know
Lejow: beterschap voor vriendje
Zero: wat naar van jullie kat
TD: wauw wat een mooi resultaat
Maple: kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent
Alex: wat fijn dat het uitslapen gelukt is
Jade: veel plezier:
RozeRoos: goedemorgen!
Lotus: sterkte
IndianRose: ik heb heel veel respect voor hoe jullie beiden dit samen doen. Dat jij nu redelijk rustig bent, zegt misschien meer over het verloop van het huidige moment, als over het geheel, toch?
Storm: als ik iets kan doen, let me know
Lejow: beterschap voor vriendje
Zero: wat naar van jullie kat
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zero schreef:Theedoosje schreef:Zero schreef:
Ja ik bel mijn kat :p ik hou er niet van om haar naam te gaan schreeuwen, dus heb ik haar aangeleerd te reageren op een belletje.
Maar wel erg 2009 natuurlijk, ik zou haar eigenlijk moeten pingen
Gast- Gast
Da's gewoon een hypermoderne kat, die heeft gewoon een telefoon op zak!Theedoosje schreef:Zero schreef:Theedoosje schreef:Zero schreef:
Maar fijn dat ze weer terug is
Gast- Gast
Zero schreef:
Ik zie dat het een link is maar hj doet het niet. Ik zie niks.
Gast- Gast
Ik heb het 5 minuten volgehouden...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Ik heb het 5 minuten volgehouden...
Dat zijn dan toch weer 5 minuten Lotus Ik heb nog niks gedaan
Alles wat je hebt gedaan is mooi meegenomen.
Gast- Gast
stomme hyperlinkenTheedoosje schreef:Zero schreef:
Ik zie dat het een link is maar hj doet het niet. Ik zie niks.
ahh well...
Gast- Gast
Mja, ik heb het in ieder geval geprobeerd. Maar dit is niet goed voor hoe ik naar mijn lichaam kijk. Waarom kan ik het niet gewoon loslaten? Er zijn toch wel belangrijkere dingen in het leven...
En toen zat ik te huilen.
En toen zat ik te huilen.
Lotus- Ratel
Waarom zouden jullie boos moeten worden?
Misschien had ik mijn vorige post beter in mijn dagboek kunnen schrijven dan hier. Ik zat gewoon te typen wat er door mijn hoofd ging.
Misschien had ik mijn vorige post beter in mijn dagboek kunnen schrijven dan hier. Ik zat gewoon te typen wat er door mijn hoofd ging.
Lotus- Ratel
Idd er zijn belangrijkere dingen in het leven. En zoals jij zegt dat je het niet goed vind als je niet sport, terwijl je onwijs veel doet, dan voel ik mij soms echt een koe. Ondanks dat ik nu elke dag en half uur (maar, voor jou aangezien je normaal langer sport) lijkt het dan of wat ik doe niet goed is.
Meis echt laat het idee los dat als je een keer niet sport het niet goed is. Je lichaam heeft ook zijn rust nodig. En dat je vandaag 5 min hebt gesport vind ik nog knap aangezien het overlijden.
Sorry moest dit even kwijt.
Meis echt laat het idee los dat als je een keer niet sport het niet goed is. Je lichaam heeft ook zijn rust nodig. En dat je vandaag 5 min hebt gesport vind ik nog knap aangezien het overlijden.
Sorry moest dit even kwijt.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: