Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Theedoosje schreef:ABE> ja hij is leuk Volgens mij heb ik die ook op mijn msn bedenk ik mij nu
Die heb ik volgens mij ook of ooit gehad. zwaaizwaai heet ie, volgens mij.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ah gos wat een droom, Jordana. Anders ga je gauw weer eens knuffelen met de katten van je ouders. Dat is ook leuk
Dat is ook zo leuk. Ze zijn alle 4 verschillend en eentje geeft kusjes zo lief (je moet alleen wel kijken dat hij met met zijn kop niet tegen je neus aanknalt) We hebben sinds ze geboren zijn en nou worden ze geloof ik al weer 9 jaar.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ja hij is leuk Volgens mij heb ik die ook op mijn msn bedenk ik mij nu
bij mij doei
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ja hij is leuk Volgens mij heb ik die ook op mijn msn bedenk ik mij nu
bij mij doei
Officieel is dit het meest diepgaande gesprek over een smiley wat ik ooit heb gehad!
Gast- Gast
Ah gos wat schattig! Mitzi doet dat ook, dan komt ze met haar neusje naar je voorhoofd en met een beetje geluk krijg je zelfs een likje. Wat lang al zeg, dat is wel heel lief. Mitzi is al 9 dus ik weet niet hoe lang ze nog leeft. Maar nu is ze nog heel levendig.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ja hij is leuk Volgens mij heb ik die ook op mijn msn bedenk ik mij nu
bij mij doei
Officieel is dit het meest diepgaande gesprek over een smiley wat ik ooit heb gehad!
haha ja bij mij ook whahah.
Ach je kan het maar ergens over hebben toch
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ja hij is leuk Volgens mij heb ik die ook op mijn msn bedenk ik mij nu
bij mij doei
haha ja bij mij ook whahah.
Ach je kan het maar ergens over hebben toch
Ik vind het praten over smileys wel leuk hoor.
Wat ik me vaak bedenk, als ik weer zo doelloos achter internet hang, of wanneer ik wederom, terwijl ik net vijf minuten op de bank zit, mijn laptop aanschakel.... Wat zou ik vroeger hebben gedaan? Acht jaar geleden hadden we hier nog geen 24/7 internet, moesten we nog inbellen, en toen moet ik bekennen dat ik vaker buiten was dan in huis. Terwijl ik het nu heel lekker vind om "alleen te zijn" met "al mijn vrienden" online. Nutteloze gedachtengang haha!
Gast- Gast
Hmmm, over een week heb ik mijn mooie jurkje, kijk er echt naar uit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo was er eentje net een hond. Hij had een zo een speelgoedmuis van whiskas en als je die weggooide ging hij er achter aan en kwam hij die muis terug brengen. En zo wegleggen dat je weer gooide en weer halen en terug brengen zo schattig is hij.
En dozen vinden ze ook nog steeds geweldig. Als er een doos binnenkomt dan gelijk die kop erin en met een beetje pech zitten ze er later gewoon in.
Wat voor jurkje krijg je VC?
En dozen vinden ze ook nog steeds geweldig. Als er een doos binnenkomt dan gelijk die kop erin en met een beetje pech zitten ze er later gewoon in.
Wat voor jurkje krijg je VC?
Jordana- Ratel
Ik ben een chocolade cake aan het maken!!
Ik had nog Chocolade glazuur over. Weet iemand hoe ik dat weer vloeibaar moet maken?
Ik had nog Chocolade glazuur over. Weet iemand hoe ik dat weer vloeibaar moet maken?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik ben een chocolade cake aan het maken!!
Nee, maar krijgen wij ook een stukje? Ik heb trek in chocolade en dit is natuurlijk niet eerlijk. Wel melden, maar niets opsturen.
Gast- Gast
Heb je hem nog niet gezien Jordana? Hij is echt superleuk. Dus bij deze, speciaal voor jou nog een keer een foto
ABE schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik ben een chocolade cake aan het maken!!
Nee, maar krijgen wij ook een stukje? Ik heb trek in chocolade en dit is natuurlijk niet eerlijk. Wel melden, maar niets opsturen.
Natuurlijk. Er zitten stukjes chocolade in trouwens.
Gast- Gast
VC: Wat is hij gaaaf Je laat wel een aan foto zien Ik denk echt dat hij jou prachtig gaat staan.
Nee ik had het helaas gemist maar echt de jurk is geweldig
Nee ik had het helaas gemist maar echt de jurk is geweldig
Jordana- Ratel
Bitterkoek_ schreef:ABE schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik ben een chocolade cake aan het maken!!
Natuurlijk. Er zitten stukjes chocolade in trouwens.
*Prrrrrr* Regel maar alvast een snelkoerier richting het noorden!
Gast- Gast
Ja gaaf hè, ik kijk er echt naar uit en ik krijg hem van mijn vriend. Hij heeft hem expres nog niet besteld omdat ze heel snel leveren, en hij me niet lekker wil maken als hij al in huis is. En tuurlijk laat ik een foto zien als ik hem aan heb
ABE> inderdaad inbellen moesten we nog ja en ik mocht maar een half uur Ik speelde toen ook veel meer buiten. Maar vind dit nu ook wel lekker het forummen
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE> inderdaad inbellen moesten we nog ja en ik mocht maar een half uur Ik speelde toen ook veel meer buiten. Maar vind dit nu ook wel lekker het forummen
Op zondag mocht ik een uur en mijn broer ook. Maar meestal leverde mijn broer zijn uur in, zodat ik twee uur kon. Hij vond internet niets aan. En nu? Nu komt ie thuis en het eerste wat aangaat is de computer.
Een voordeel, als we nu nog buiten zouden spelen, dan vraag ik me af wat we zouden doen.
Gast- Gast
Ik speel regelmatig buiten met mijn zoontje. Meestal gaan we naar het bos, dat is maar 5 minuten lopen en dan doen we wie het hardst de heuvel af kan, maar mijn zoontje wint sowieso, want ik mag helemaal niet rennen.
VeryCherry schreef:Ja gaaf hè, ik kijk er echt naar uit en ik krijg hem van mijn vriend. Hij heeft hem expres nog niet besteld omdat ze heel snel leveren, en hij me niet lekker wil maken als hij al in huis is. En tuurlijk laat ik een foto zien als ik hem aan heb
Ik ben echt benieuwd. En wanneer krijg je hem precies?
Jordana- Ratel
Zaterdag Maar ik kan hem niet meteen 's ochtends aan, want 's middags gaat mijn zoontje afzwemmen en ik wil mijn jurkje niet verpesten in zo'n chloorzwembad.
VeryCherry schreef:Ik speel regelmatig buiten met mijn zoontje. Meestal gaan we naar het bos, dat is maar 5 minuten lopen en dan doen we wie het hardst de heuvel af kan, maar mijn zoontje wint sowieso, want ik mag helemaal niet rennen.
Maar dat is alleen maar legaal zelf nog kind voelen. Ik kan moeilijk met nog een paar volwassen meiden buiten verstoppertje gaan spelen. "1.2.3.4.5.6.7.8.9.10... Wie niet weg is, wordt gezien". Beetje jammer, denk ik dan.
Gast- Gast
ABE schreef:VeryCherry schreef:Ik speel regelmatig buiten met mijn zoontje. Meestal gaan we naar het bos, dat is maar 5 minuten lopen en dan doen we wie het hardst de heuvel af kan, maar mijn zoontje wint sowieso, want ik mag helemaal niet rennen.
Maar dat is alleen maar legaal zelf nog kind voelen. Ik kan moeilijk met nog een paar volwassen meiden buiten verstoppertje gaan spelen. "1.2.3.4.5.6.7.8.9.10... Wie niet weg is, wordt gezien". Beetje jammer, denk ik dan.
Tuurlijk kan dat wel
Marin schreef:Au bain marie verwarmen, Bitterkoek!
Ah, tenk joe!
Ik ga er zometeen aan beginnen. De cake zit nog in de oven.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: